DIORMETALLIC

DIORMETALLIC Facebook Twitter
0

ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ 2014, ΤΟ ΥΦΟΣ « FEMME-FLEUR » ΠΟΥ ΤΙΜΑ ΚΑΘΕ ΣΕΖΟΝ Ο RAF SIMONS, ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣE ENA NEO CONCEPT: « CITY LIGHTS » KAI ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΘΡΕΠΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΑΓΗΝΕΥΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΦΑΚΩΝ .

Η ΛΕΠΤΗ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΑΚΟΥΣ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΟΜΨΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΤΕΡΝΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΣΚΕΛΕΤΟ ΦΑΚΟΥΣ. ΤΟ ΣΤΥΛ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΕΡΙΝΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.

Η ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΛΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ:

- Μεταλλικό γκρι με αστραφτερό ασημί και γκρι φακούς

- Μεταλλικό γκρι με λαμπερό βαθύ γαλάζιο και μπλε φακούς

- Χρυσός μεταλλικός σκελετός με έντονο ροζ και γκρι φακούς   

- Χρυσός μεταλλικός σκελετός με λαμπερό πορτοκαλί και μπλε φακούς 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM