ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η νέα οπτική ταυτότητα του efood local, σχεδιασμένη από την Κ2, απέσπασε Έπαινο και Βραβείο Εικονογράφησης στα φετινά ΕΒΓΕ (Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης), αποδεικνύοντας πως η εμπειρία του convenience store μπορεί να είναι γεμάτη δημιουργικότητα, πρακτικότητα και στρατηγική συνοχή.
Η πρόταση της Κ2 βασίστηκε στην έννοια της «γειτονιάς» και δημιούργησε ένα εικαστικό σύστημα που ισορροπεί ανάμεσα στην σύγχρονη προσέγγιση του convenience και την ταυτότητα της αστικής ζωής στην Ελλάδα. Τα “λοκάλια”, όπως ονομάστηκε το project, συστήθηκαν στο κοινό με παιχνιδιάρικη προσέγγιση και φρέσκια αισθητική, παραμένοντας πιστό στην κουλτούρα του efood.

Η βράβευση αυτή αποτελεί αναγνώριση της δημιουργικής δουλειάς και της στρατηγικής σκέψης πίσω από ένα project που επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του design στην καθημερινότητα των καταναλωτών.
Σχετικά με το efood:
Το efood αποτελεί μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ελληνική αγορά, και συνεργάζεται σήμερα με περισσότερα από 21.000 καταστήματα, σε 100 πόλεις. Με βάση την τεχνολογία και την καινοτομία, στα 14 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του, αναπτύσσει συνεχώς τις υπηρεσίες του και διευρύνει τις κατηγορίες προϊόντων που διανέμει σε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες της πλατφόρμας του, καθημερινά. Τα τελευταία χρόνια συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα. Έχει εντάξει την κοινωνική προσφορά, ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της και μέσω του προγράμματος EKE, Love Delivered, στηρίζει περισσότερους από 30 φορείς ετησίως και συνδράμει σε διαφορετικούς κοινωνικούς σκοπούς.