«To αληθινό χαμόγελο δεν κρύβεται!»: Η Alpha Bank «ντύνει» τα καταστήματά της με χαμόγελα

«To αληθινό χαμόγελο δεν κρύβεται!»: Η Alpha Bank «ντύνει» τα καταστήματά της με χαμόγελα Facebook Twitter
0

Με πρωταγωνιστή ένα μικρό κορίτσι που χαμογελάει φορώντας τη μάσκα του, η Τράπεζα «ντύνει» προσόψεις κτηρίων και καταστημάτων της κυρίως στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, την ιστοσελίδα και, τέλος, το δίκτυο των ΑΤΜ της σε όλη την Ελλάδα, υπενθυμίζοντας ότι, ακόμα και μέσα σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, η ανάγκη τήρησης των μέτρων προστασίας και κοινωνικής αποστασιοποίησης μπορεί να συνδυαστεί με την αισιοδοξία για την ταχεία αντιμετώπιση της πανδημίας.

Το αληθινό, χαμόγελο δεν μπορεί να κρυφτεί. Βρίσκει πάντα τρόπους και αποκαλύπτεται, μέσα από την υπεύθυνη στάση μας απέναντι στον εαυτό μας και την κοινωνία.

 

«To αληθινό χαμόγελο δεν κρύβεται!»: Η Alpha Bank «ντύνει» τα καταστήματά της με χαμόγελα Facebook Twitter

Φοράμε λοιπόν τη μάσκα μας για να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, φίλους και συνεργάτες, διατηρώντας παράλληλα το χαμόγελό μας και την αισιοδοξία μας

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM