Alexander Roggenkamp: «Τα γερμανικά πανεπιστήμια έχουν πολύ καλές εμπειρίες από τους Έλληνες»

Alexander Roggenkamp: «Τα γερμανικά πανεπιστήμια έχουν πολύ καλές εμπειρίες από τους Έλληνες» Facebook Twitter
0

Τι ακριβώς είναι η DAAD;

H Γερμανική Υπηρεσία Ακαδημαϊκών Ανταλλαγών προωθεί από το 1925 τη διεθνή ανταλλαγή φοιτητών και επιστημόνων και είναι ο μεγαλύτερος φορέας παροχής υποτροφιών παγκοσμίως. Στην Ελλάδα εκπροσωπείται από το γραφείο μας, το οποίο στεγάζεται εντός του Goethe-Institut στην Ομήρου, και οι βασικές αρμοδιότητές μας είναι η ενημέρωση για σπουδές, έρευνα και υποτροφίες στη Γερμανία. Στις 12/04 θα παρουσιαστεί στο Goethe-Institut Athen το νέο πρόγραμμα της DAAD, το οποίο έχει ως στόχο τη στήριξη των ελληνο-γερμανικών σχέσεων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σε αυτή την παρουσίαση προσκαλώ όλους τους ενδιαφερόμενους.

Έχει αυξηθεί το ενδιαφέρον για τη Γερμανία;

Το ενδιαφέρον είναι σταθερό, έχουν αλλάξει όμως τα κίνητρα των ενδιαφερομένων. Πλέον οι ερωτήσεις επικεντρώνονται στο κόστος των σπουδών και στην εύρεση εργασίας στη Γερμανία. Επίσης, έχει διπλασιαστεί ο αριθμός αιτήσεων για τις υποτροφίες.

Για ποιον λόγο να σπουδάσει κανείς στη Γερμανία;

Η Γερμανία προσφέρει σπουδές και έρευνα υψηλού επιπέδου με μία μακρά παράδοση –το πρώτο πανεπιστήμιο ιδρύθηκε το 1386 στη Χαϊδελβέργη–, συνήθως άνευ διδάκτρων.

Πώς αντιμετωπίζονται οι Έλληνες στη Γερμανία; 

Οι Έλληνες επιλέγουν παραδοσιακά τις σπουδές στη Γερμανία και είναι ευπρόσδεκτοι. Τα γερμανικά πανεπιστήμια έχουν πολύ καλές εμπειρίες από τους Έλληνες – γι' αυτό, άλλωστε, συμμετέχουν και στις εκθέσεις μας.

info: www.daad.gr

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM