ΑΚΤΩΡ: Παγκόσμια διάκριση για το έργο ανακαίνισης και μετατροπής του «Αστέρα Βουλιαγμένης» σε "Four Seasons Astir Palace Hotel Athens"

ΑΚΤΩΡ: Παγκόσμια διάκριση για το έργο ανακαίνισης και μετατροπής του «Αστέρα Βουλιαγμένης» σε "Four Seasons Astir Palace Hotel Athens" Facebook Twitter
0

Μία από υψηλότερες διακρίσεις παγκοσμίως στον χώρο των κατασκευών απέσπασε το έργο ανακαίνισης και μετατροπής του εμβληματικού «Αστέρα Βουλιαγμένης» στο πρώτο ξενοδοχειακό συγκρότημα με την υπογραφή της "Four Seasons" επί ελληνικού εδάφους.

Συγκεκριμένα, το έργο και οι συντελεστές του τιμήθηκαν με το βραβείο "ENR Award of Merit for 2020" στην κατηγορία Οικιστικών Έργων Φιλοξενίας, στο πλαίσιο των βραβείων Global Best Project Awards που διοργανώνονται κάθε χρόνο από το κορυφαίο στον χώρο των κατασκευών αμερικανικό περιοδικό Engineering News-Record (ENR).


Για την υλοποίηση του έργου, η ΑΚΤΩΡ συνεργάστηκε με μια πολυπληθή ομάδα κορυφαίων στο είδος τους μελετητών και συμβούλων όλων των ειδικοτήτων παγκοσμίως, μεταξύ των οποίων τα Meyer Davis Studio (interior design) και Martin Brudnizki Design Studio (χώροι εστίασης), την Ελληνική Μελετητική (στατική μελέτη), την Aeter (αρχιτεκτονική μελέτη), την LDK Engineering Consultants (H/M μελέτη), τις EDSA και Doxiadis+ (αρχιτεκτονική τοπίου), καθώς και τις εταιρείες EMD-HIDI Group (low voltage systems) και Humble Arnold Associates (kitchen design consultancy). Project Manager του Έργου ήταν η εταιρεία Hill International.

ΑΚΤΩΡ: Παγκόσμια διάκριση για το έργο ανακαίνισης και μετατροπής του «Αστέρα Βουλιαγμένης» σε "Four Seasons Astir Palace Hotel Athens" Facebook Twitter


Πρόκειται για τα πλέον αναγνωρισμένα και υψηλού κύρους βραβεία του κατασκευαστικού κλάδου, τα οποία πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, προκειμένου «να αναγνωρίσουν και να επιβραβεύσουν τις ομάδες έργου που βρίσκονται πίσω από εξαιρετικές προσπάθειες μελέτης και κατασκευής που ολοκληρώθηκαν εντός του προηγούμενου έτους». Η ανάδειξη των νικητών γίνεται από ανεξάρτητη επιτροπή αναγνωρισμένων επαγγελματιών του χώρου με πολύχρονη, σφαιρική και διεθνή γνώση και εμπειρία πάνω στα έργα.


Υπενθυμίζεται πως το έργο της καθολικής ανακαίνισης του ιστορικού ξενοδοχειακού συγκροτήματος αφορούσε στη ριζική ανακαίνιση και αναβάθμιση των δύο κεντρικών ξενοδοχειακών μονάδων «ΑΡΙΩΝ» και «ΝΑΥΣΙΚΑ», μιας ανάπτυξης 75 στρεμμάτων με συνολικά 303 δωμάτια και 58 πολυτελή bungalows, καθώς και την ανάπλαση των χώρων πρασίνου, με γνώμονα τη διασφάλιση της βιώσιμης και αειφόρου ανάπτυξης της πευκόφυτης χερσονήσου της περιοχής Λαιμός της Βουλιαγμένης, στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας.

ΑΚΤΩΡ: Παγκόσμια διάκριση για το έργο ανακαίνισης και μετατροπής του «Αστέρα Βουλιαγμένης» σε "Four Seasons Astir Palace Hotel Athens" Facebook Twitter


Όπως υπογραμμίζεται από τους διοργανωτές, «η ομάδα του έργου εργάστηκε για τη διατήρηση των ιστορικών στοιχείων του ξενοδοχείου, με την ταυτόχρονη αναβάθμιση των υπολοίπων εγκαταστάσεων», ενώ ιδιαίτερη μνεία γίνεται επίσης και στις πολυάριθμες εκπαιδεύσεις Υγείας και Ασφάλειας που πραγματοποιήθηκαν, «συντελώντας στην παράδοση του έργου χωρίς κανένα σοβαρό περιστατικό κατά τη διάρκεια των περισσότερων από 2 εκατομμυρίων ωρών εργασίας που χρειάστηκαν για την ολοκλήρωσή του».


Σημειώνεται πως στα φετινά βραβεία, η επιτροπή ξεχώρισε συνολικά 30 έργα από 21 διαφορετικές χώρες τα οποία διακρίθηκαν «ως εξαιρετικά παραδείγματα των ρίσκων, των ανταμοιβών, αλλά και των δυσκολιών που αντιμετωπίζονται, κατά τη μελέτη και την κατασκευή έργων διεθνούς βεληνεκούς».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM