«This Is Living» από την Corona

«This Is Living» από την Corona Facebook Twitter
0

12 Ιουνίου 2017 -Η Corona παρουσιάζει τη νέα παγκόσμια καμπάνια, This Is Living”, υπενθυμίζοντάς μας ότι είναι σημαντικό να αποσυνδεόμαστε από την ρουτίνα της καθημερινότητας και να ζούμε περισσότερες αυθεντικές στιγμές έξω από το σπίτι παρέα με τους αγαπημένους μας φίλους .   

Η θάλασσα, η άμμος, και ο ήλιος πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια της  Corona, που μας μεταφέρει σε πανέμορφα σημεία του πλανήτη, μέσω υπέροχων εικόνων που αποτυπώνουν την ουσία της φιλοσοφίας  “This is living”.  Παρέα με τους φίλους μας ένα ηλιόλουστο απόγευμα, ένα μοναδικό ηλιοβασίλεμα σε μια παραλία, ή απλά με τη συντροφιά μιας Corona στο μπαλκόνι, αυτές είναι οι στιγμές που μας κάνουν να σταματήσουμε και απλά να σκεφτούμε, “This is living”!

Παράλληλα, η Corona, η μπύρα που αγαπούν οι surfers και  επίσημος partner του World Surf  League, μια από τις  μεγαλύτερες διοργανώσεις surf παγκοσμίως,   εμπνέεται από τις πιο μοναδικές στιγμές των μεγαλύτερων ονομάτων του surf. Οι παγκόσμιοι θρύλοι του σερφ, οι Αυστραλοί  Matt Wilkinson, και  Julian Wilson και  ο  Βραζιλιάνος Alejo Muniz  γίνονται surf ambassadorsκαι αντιπροσωπεύουν με τον καλύτερο τρόπο την κοσμοθεωρία της Corona: ελευθερία να ζεις περισσότερες αληθινές στιγμές που μετράνε! Δείτε τον εκπληκτικό Βραζιλιάνο surfer Pedro Bahia να δαμάζει τα κύματα στο film “The Flow”:

Το "This Is Living" είναι ακριβώς αυτό, η έκφραση του συναισθήματος όταν είμαστε κάπου που αγαπάμε, με τα πόδια στην άμμο και μια Corona στο χέρι».

Η διευθύντρια προϊόντος της Corona στην Ελλάδα Γεωργία Ασκητοπούλου δήλωσε σχετικά: «Η νέα καμπάνια της Corona εξελίσσει το σύμπαν του brand με ένα τρόπο που συνδέεται  απόλυτα με τους Έλληνες καταναλωτές και με το πώς μας αρέσει να απολαμβάνουμε το καλοκαίρι μας. Παρόλο που περνάμε τον περισσότερο χρόνο μας στο σπίτι ή το γραφείο, το «έξω» είναι αποτυπωμένο βαθιά στην ιδιοσυγκρασία μας και το κυνηγάμε με κάθε ευκαιρία. Το “This Is Living” είναι ακριβώς αυτό, η έκφραση του συναισθήματος όταν είμαστε κάπου που αγαπάμε, με τα πόδια στην άμμο και μια Corona στο χέρι».

Το ηλιοβασίλεμα στη θάλασσα συνδυάζεται άψογα με μια Corona. Έτσι κάθε Σαββατοκύριακο μπορούμε να  συναντήσουμε  την ομάδα  Corona  στα Sunset Parties των top beach bars του καλοκαιριού, να απολαύσουμε την αγαπημένη μας μπύρα και να κερδίσουμε επιτόπου μοναδικά καλοκαιρινά δώρα! Στο Facebook προφίλ της Corona μπορούμε να δούμε πότε και που είναι το επόμενο Corona Sunsets.

Ακολουθήστε τη Corona σε:

Facebook: www.facebook.com/CoronaExperience/

Instagram: www.instagram.com/corona

Twitter: www.twitter.com/corona

YouTube: www.youtube.com/user/coronaextra

Δείτε  films της καμπάνιας Corona “This Is Living”: 

Lime Ritual: https://youtu.be/mEPOktV5esY

The Flow: https://youtu.be/xagwLh-tQ1s

Δείτε  τα surf films της Corona: 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM