ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Η εκστρατεία που ενημέρωσε χιλιάδες γυναίκες για την αξία της πρόληψης, μιλάει τώρα και στους άνδρες

Η εκστρατεία που ενημέρωσε χιλιάδες γυναίκες για την αξία της πρόληψης, μιλάει τώρα και στους άνδρες Facebook Twitter
0

Η μη κυβερνητική οργάνωση «Στόχος-Πρόληψη» έχει δημιουργήσει διάφορες πρωτοπόρες εκστρατείες ενημέρωσης στο χώρο της υγείας. Πολλοί από εμάς θυμόμαστε, την Ζιζέλ Μπούντχεν, Άννα Βίσση, Έλενα Παπαρίζου, Βίκυ Καγιά, μερικές από τις καταξιωμένες γυναίκες που φόρεσαν το μπλουζάκι με σήμα τον «Στόχο» για να μεταφέρουν το αισιόδοξο μήνυμα της πρόληψης για τον καρκίνο του στήθους.

Η δράση ενέπνευσε εμπιστοσύνη μέσα από πολυάριθμα περίπτερα ενημέρωσης και δωρεάν προληπτικές εξετάσεις που συνεχίζει ο οργανισμός να προσφέρει μέχρι σήμερα. Εξίσου σημαντικό είναι ότι οι καμπάνιες διαμόρφωσαν την κοινή γνώμη με αποτέλεσμα οι γυναίκες να μιλάνε ανοιχτά για την ασθένεια. Ανάλογη ενημέρωση και εκπαίδευση προσδοκά να πετύχει ο οργανισμός για τον ανδρικό πληθυσμό για τις αλλοιώσεις και τον καρκίνο του προστάτη όπως ανέφερε ο «Στόχος-Πρόληψη» σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου.

Η εκστρατεία που ενημέρωσε χιλιάδες γυναίκες για την αξία της πρόληψης, μιλάει τώρα και στους άνδρες Facebook Twitter

Σε σχετική ερώτηση η πρόεδρος κ. Μ. Στρατοπούλου– Κιτσοπάνου απάντησε: « Οι άνδρες είναι "κλειστοί τύποι", χειρίζονται τον προστάτη σαν ένα μυστικό. Για το λόγο αυτό ξεκινήσαμε μια καμπάνια που σκοπό έχει να προβάλει το μήνυμα, ότι οι αλλοιώσεις του προστάτη δεν σημαίνουν απαραίτητα μια σοβαρή ασθένεια. Ο προστάτης είναι ένας αδένας και μέχρι μια ηλικία είναι καλός φίλος του άντρα τόσο καλός που στην καμπάνια τον παρομοιάζουμε με πιστό φίλο του. Δυο σπουδαίοι φωτογράφοι, ο Τάκης Διαμαντόπουλος και η Ολυμπία Κρασαγάκη επιμελήθηκαν την φωτογράφιση. Θεωρούμε ότι θα πείσει το κοινό ότι είναι προτιμότερο να μιλάς ανοιχτά για κάθε ασθένεια να ρωτάς να μαθαίνεις και να ζεις καλύτερα!»

Η εκστρατεία που ενημέρωσε χιλιάδες γυναίκες για την αξία της πρόληψης, μιλάει τώρα και στους άνδρες Facebook Twitter
Επιχειρείν/Market
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM