Η ANYTIME παρουσίασε τη νέα εποχή της

Η ANYTIME παρουσίασε τη νέα εποχή της Facebook Twitter
0

Η Anytime, το direct brand της INTERAMERICAN, πραγματοποίησε την επίσημη παρουσίαση της νέας ταυτότητάς της στους δημοσιογράφους, την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου. Η εκδήλωση, που προκάλεσε το ενδιαφέρον των παρευρεθέντων με την αποκάλυψη της νέας Anytime, οργανώθηκε στον σύγχρονο χώρο του "The Hub Events", στην Αθήνα.

Το Hub κατέκλυσε πλήθος καλεσμένων από τον δημοσιογραφικό χώρο, φίλων και συνεργατών, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη νέα εποχή της Anytime, τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας και της εικόνας του brand. Η Anytime αλλάζει εντυπωσιακά, για να γίνει ακόμα καλύτερη, προσφέροντας περισσότερη ασφάλεια και λιγότερη ασφάλιση, περισσότερες επιλογές και προνόμια, περισσότερη ευελιξία και ελευθερία.

Η ANYTIME παρουσίασε τη νέα εποχή της Facebook Twitter

Παρουσιαστής της εκδήλωσης ήταν ο πάντοτε ευρηματικός ηθοποιός και σεναριογράφος Γιώργος Καπουτζίδης, ο οποίος έδωσε με τον δικό του τρόπο έναν μοναδικό χαρακτήρα στην παρουσίαση της νέας εποχής του brand. Ο κ. Καπουτζίδης κάλεσε μέλη της ομάδας της Anytime, να μοιραστούν με το κοινό ο καθένας τη δική του οπτική και εμπειρία αναφορικά με τη νέα εποχή του brand, που στόχο έχει να κάνει θετική διαφορά στη ζωή των ανθρώπων και να προσφέρει αξία σε κάθε στιγμή εκείνων που εμπιστεύονται την Anytime.

Η ANYTIME παρουσίασε τη νέα εποχή της Facebook Twitter

Στη συνέχεια, ο παρουσιαστής έδωσε τον λόγο στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της INTERAMERICAN, Γιάννη Καντώρο, ο οποίος τόνισε χαρακτηριστικά: «Έχουμε δημιουργήσει και εξελίσσουμε έναν Οργανισμό υψηλής ανταπόκρισης και απόδοσης, που αποδεικνύει καθημερινά ότι μπορούμε να αλλάξουμε, να καινοτομήσουμε, να βελτιωθούμε, να πετύχουμε, να προσφέρουμε κάθε στιγμή περισσότερα και έτσι, να παραμείνουμε η πρώτη επιλογή για ασφάλιση και πολλές υπηρεσίες γύρω από την ασφάλιση, που κάνουν την Anytime μοναδική».

Η ANYTIME παρουσίασε τη νέα εποχή της Facebook Twitter

Η παρουσίαση έκλεισε με μια πρωτότυπη pixel show χορογραφία, που με ιδιαίτερα εντυπωσιακό τρόπο ανέδειξε τη νέα ταυτότητα, καθώς και τις βασικές αξίες του brand, που η Anytime μοιράζεται καθημερινά με τους πελάτες της. Στη συνέχεια, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους ανθρώπους της Anytime, να απολαύσουν μουσική και υπέροχες γεύσεις, υποδεχόμενοι όλοι μαζί τη νέα εποχή που έρχεται να προσφέρει στους πελάτες κάθε στιγμή περισσότερα!

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM