24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

Το GADGET FLOW παρουσιάζει το επίσημο κατάστημά του!

Το GADGET FLOW παρουσιάζει το επίσημο κατάστημά του! Facebook Twitter
0

Το GADGET FLOW παρουσιάζει το επίσημο κατάστημά του! Facebook Twitter

 

Τ

ο Gadget Flow είναι μια απο τις μεγαλύτερες πλατφόρμες αναζήτησης προϊόντων στο ίντερνετ με περισσότερους απο 7 εκατομμύρια επισκέψεις το μηνα. Ο στόχος τους είναι να κάνουν την όλη διαδικασία της αναζήτησης ποιοτικών προϊόντων εύκολη και ευχάριστη. Μέχρι σήμερα η πλατφόρμα έχει προβάλλει περισσότερα από 10,000 προϊόντα μεσα απο 140+ κατηγορίες. Έχουν περισσότερους απο 600.000 χρήστες που τους ακολουθούν στα social media, με την παρουσία τους σε πλατφόρμες όπως Facebook, Twitter, και Instagram. Το Gadget Flow αναρτά 12 καινούργια προϊόντα καθημερινά συμπεραλμβανομένου και τα Σαββατοκύριακα. Ψάχνοντας το κάθε προϊόν, οι χρήστες μπορούν είτε να το αποθηκεύσουν στο wish list τους, είτε να αγοράσουν το προιόν κατευθείαν απο την ιστοσελίδα του πωλητή πατώντας “Buy Now”. Οι χρήστες μπορούν επίσης να δημιουργήσουν το δικό τους κανάλι (my feed) τους με βάση τις αγαπημένες κατηγορίες.

 

Το GADGET FLOW παρουσιάζει το επίσημο κατάστημά του! Facebook Twitter

 

Παρουσιάζοντας το The Gadget Flow Shop

Πρίν απο μερικούς μήνες, η συνιδρύτρια του Gadget Flow και επικεφαλής του Marketing, η Κάσσυ Ούστα σκέφτηκε την ιδέα να λανσάρουν στο Gadget Flow το δικό τους κατάστημα. Δούλεψαν πάνω σε αυτή την ιδέα αρκετό καιρό και τελικά παρουσίασαν το Gadget Flow shop μέσα στον Αύγουστο του 2016. Η ιδέα είναι να συνεργαστούν με τους πωλητές και να προσφέρουν τα προϊόντα που προβάλλουν απευθείας στο κατάστημα τους και σε ανταγωνιστικές τιμες. Το σχέδιο τους είναι να προσθέτουν καινούργια προϊόντα στο κατάστημα τους σε εβδομαδιαία βάση και να τα προωθούν μέσω της πλατφόρμας τους. Η Κάσσυ Ούστα ειναι head της ομάδα του Marketing στο Gadget Flow απο τότε που δημιουργήθηκε η πλατφόρμα και η ιδέα του καταστήματος είναι μια απο τις καλύτερες συνεισφορές της για την ανάπτυξη και την εξέλιξη της πλατφόρμας μέχρι σήμερα.

 

Το GADGET FLOW παρουσιάζει το επίσημο κατάστημά του! Facebook Twitter

 

Η Ιστορία πίσω από το Gadget Flow

Όλα ξεκίνησαν σε ένα διαμέρισμα το 2012. Τρεις φίλοι, ο Εβαν Βαρσάμης, η Κάσσυ Ούστα και ο Μιχάλης Χλειουνάκης, ξεκίνησαν να δουλεύουν με μερική απασχόληση, συγκεντρώνοντας τα καλύτερα προϊόντα του ίντερνετ, σε ένα site έπειτα απο δική τους δυσκολία να βρίσκουν μοναδικά και ποιοτικά προϊόντα. Ο κόσμος λάτρεψε την ιδέα να του προσφέρουν επιλεγμένα προϊόντα και μέσα σε λίγους μήνες το Gadget Flow έγινε δουλειά πλήρης απασχόλησης και για τους τρεις. Ξεκίνησαν να προσλαμβάνουν προγραμματιστές, αρθρογράφους, σχεδιαστές και έπειτα απο ενα χρόνο περίπου παρευρέθηκαν και μίλησαν για την εταιρία τους σε διάφορα events. Τράβηξαν το ενδιαφέρον του τύπου και έγραψαν γι’αυτούς το PC magazine, Mashable, Forbes, The Next Web και πολλοί άλλοι. Ακούγοντας προσεκτικά τη γνώμη των ακόλουθων τους συνέχισαν διαρκώς να βελτιώνουν την πλατφόρμα αλλά και το πόσο εύκολη θα είναι στη χρήση για το κοινό. Λανσάρανε τις iOS και Android εφαρμογές στην αρχή του 2014 και σήμερα υπολογίζονται παραπάνω απο 550,000 downloads. Η ομάδα αυτή τη στιγμή έχει φτάσει τα 23 άτομα απο χώρες όπως η Αμερική, η Αγγλία, η Ελλάδα, η Ουκρανία, η Αυστραλία, η Σινγκαπούρη και πολλές ακόμα.

 

 

Αυτοσυντήρητη Εν Μέσω Οικονομικής Κρίσης

Αυτό που κάνει το Gadget Flow μοναδικό στον κόσμο των startups είναι ότι η πλατφόρμα αυτή δημιουργήθηκε εν μέσω οικονομικής κρίσης και παραμένει αυτοσυντήρητη απο την αρχή μέχρι σήμερα και σε αυτό βοήθησε το οτι ομάδα ήταν πολύ συγκεκριμένη με την διαδικασία της πρόληψης. Λόγω οτι όλη η ομάδα δουλεύει απομακρισμένα, χρησιμοποιούν διάφορες εφαρμογές για team management έτσι ώστε να μένει όλη η ομάδα ενήμερη κ οργανωμένη. Με την ανάπτυξη που έχουν μέχρι στιγμής, μπορούμε να πούμε ότι τα έχουν καταφέρει πολύ καλά. Το Gadget Flow προσλαμβάνει! Εάν ενδιαφέρεσαι κάνε αίτηση εδώ

 

 

 

0

24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM