Δύο Βραβεία για την Κωτσόβολος στα Retail Interior Awards 2016

Δύο Βραβεία για την Κωτσόβολος στα Retail Interior Awards 2016 Facebook Twitter
κ. Μάριαμ Σάντρι, Marketing Manager Κωτσόβολος, κ. Σέργιος Φωτιάδης, παρουσιαστής του Βραβείου και Διδάσκων, Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, κ. Αναστασία Πακλατσίδου, Brand Specialist, Κωτσόβολος, κ. Κωνσταντίνα Δημοκά, Assistant Brand Manager, Κωτσόβολος και κ. Ευάγγελος Μπάος, Senior Account Executive, Momentum
0

Η Κωτσόβολος διακρίθηκε με δύο Βραβεία στα Retail Interior Awards 2016: Gold Βραβείο στην κατηγορία ‘POP Design’ για το «Ελάτε Σπίτι μας» που έχει εφαρμόσει η εταιρία σε 15 καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα και Silver Βραβείο στην κατηγορία ‘Best Interior - Non Food Retail/ Ηλεκτρικά – Ηλεκτρονικά’, για το νέο κατάστημά της Κωτσόβολος στην Πάτρα.

Δύο Βραβεία για την Κωτσόβολος στα Retail Interior Awards 2016 Facebook Twitter

Στην κατηγορία POP Design παρουσιάστηκε η θεματική γωνιά «Ελάτε Σπίτι μας», που βρίσκεται στο δεύτερο όροφο του νέου καταστήματος της Κωτσόβολος στη Σταδίου. Η εταιρία εισάγει στα καταστήματά της την επικοινωνιακή πλατφόρμα «Ελάτε σπίτι μας» και αναδεικνύει την κατηγορία των μικροσυσκευών, παροτρύνοντας τους πελάτες να επισκεφτούν τα καταστήματα και να επιλέξουν την ιδανικότερη λύση μικροσυσκευής για το σπίτι και τις ανάγκες τους, μέσα από μια μεγάλη προϊοντική γκάμα. Η κάθε υποκατηγορία μικροσυσκευών ξεχωρίζει χρωματικά μέσα στο κατάστημα και καλεί τους καταναλωτές να γνωρίσουν τα προϊόντα, μέσα από πολλαπλές δυνατότητες διάδρασης. Στα σημεία του «Ελάτε Σπίτι μας» μπορεί να φιλοξενηθούν επιδείξεις προϊόντων ή ακόμα και μαγειρική από αγαπημένους σεφ. Εντός του νέου καταστήματος της Οδού Σταδίου, σε έναν ξεχωριστό χώρο 15τ.μ., στήθηκε η γωνιά ώστε να προσομοιάζει σε ένα κανονικό δωμάτιο κουζίνας, ενισχύοντας την αίσθηση του ζεστού περιβάλλοντος ενός σπιτιού. Ύστερα από μελέτη, τοποθετήθηκε δίπλα στα μεγάλα παράθυρα του ορόφου, ώστε να λούζεται με άπλετο φυσικό φως, αλλά και να προσφέρει εξαιρετική θέα στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Δύο Βραβεία για την Κωτσόβολος στα Retail Interior Awards 2016 Facebook Twitter

Στην κατηγορία ‘Best Interior - Non Food Retail / Ηλεκτρικά – Ηλεκτρονικά’, βραβεύτηκε το νέο κατάστημα της Πάτρας, στην Οδό Αγίου Ανδρέα 53. Σε έναν εκπληκτικό χώρο έκτασης 970τ.μ., που αλλάζει τα δεδομένα στον κλάδο των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να εκτεθούν σε μια μεγάλη ποικιλία από τα πιο προηγμένα προϊόντα της αγοράς. Η προγενέστερη χρήση του κτηρίου (υποκατάστημα τράπεζας), η οποία ήταν απόλυτα ταυτισμένη με την επιλογή των δομικών υλικών, αποτέλεσε μεγάλο στοίχημα για την ομάδα των αρχιτεκτόνων και μηχανικών που ανέλαβαν το νέο έργο, με στόχο να μετατραπεί η χρήση του κτηρίου σε ένα σύγχρονο κατάστημα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών.  Η νέα χρήση του καταστήματος επέβαλε μια πιο μοντέρνα και νεανική αισθητικά προσέγγιση. Με απόλυτο σεβασμό στα βασικά δομικά υλικά του κτηρίου, διατηρήθηκαν οι μαρμάρινες τοιχοποιίες, τα φατνώματα οροφής και τα μαρμάρινα δάπεδα των ορόφων. Η άκρως λειτουργική και αρμονικά τοποθετημένη κυκλική σκάλα με τη μεταλλική κουπαστή και τις μπρούτζινες λεπτομέρειες, αναδείχθηκε, ενώ ο επιβλητικός πολυέλαιος, που δεσπόζει σε ύψος 10 μέτρων στο αίθριο του κτηρίου, εντυπωσιάζει τον επισκέπτη με την είσοδό του στο κατάστημα και τον προδιαθέτει σε ένα συναρπαστικό καταναλωτικό ταξίδι. Η μελέτη φωτισμού που εκπονήθηκε τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά του κτιρίου σε συνδυασμό με τη διατήρηση των ανοικτών βιτρινών, βοηθάει ακόμα περισσότερο στο να παρουσιαστεί ένα σύγχρονο κατάστημα, στο κοινό.

Δύο Βραβεία για την Κωτσόβολος στα Retail Interior Awards 2016 Facebook Twitter
κ. Νικόλαος Μανεσιώτης, παρουσιαστής του Βρβαβείου και Μέλος ΔΣ Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) και Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς, κ. Θανάσης Κυριαζής, Αρχιτέκτονας, Κωτσόβολος, κ. Σάββας Σοράνογλου, Space Planning & Visual Merchandising Manager, Κωτσόβολος, κ. Σπύρος Λαχανάς, Space Analytics Specialist, Κωτσόβολος, και κ. Γιάννης Μητρόπουλος, Head of Store Format, Space Management & Visual merchandising, Κωτσόβολος

Η τελετή απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου στο ‘gazARTE’ στην Αθήνα, παρουσία στελεχών της αγοράς της επικοινωνίας και της διαφήμισης. Τα βραβεία διοργανώθηκαν από τη Boussias Communications και τελούσαν υπό την αιγίδα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικού Εμπορίου (ΣΕΛΠΕ) και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ).

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM