To Dove φροντίζει για τον πλανήτη και την επιδερμίδα

To Dove φροντίζει για τον πλανήτη και την επιδερμίδα Facebook Twitter
0

Το Dove διεθνώς ανακοινώνει µια πρωτοβουλία ορόσηµο στο πλαίσιο της δέσµευσής του να µειώσει τα πλαστικά απορρίµµατα ως το 2025, µειώνοντας κατά 20.500 τόνους τη χρήση πρωτογενούς πλαστικού, σε ετήσια βάση:

  • Αφαιρώντας το πλαστικό από τη συσκευασία του εµβληµατικού σαπουνιού κρεµοσάπουνου οµορφιάς σε µπάρα, σε παγκόσµιο επίπεδο
  • Λανσάροντας νέες φιάλες από 100% ανακυκλωµένο πλαστικό 
  • ∆οκιµάζοντας µια νέα συσκευασία πολλών χρήσεων (refill) για τα αποσµητικά, η οποία θα µειώσει δραστικά τη χρήση πλαστικού

Μέχρι σήµερα, έχουν παραχθεί πάνω από 8,3 δις τόνοι πλαστικού, ποσότητα που έχει απορριφθεί στην πλειοψηφία της. Εάν συνεχιστούν οι ίδιοι ρυθµοί, µέχρι το 2050 θα υπάρχουν στις χωµατερές και στο περιβάλλον 12 δις τόνοι πλαστικών απορριµµάτων. Γι' αυτό σήµερα, το Dove, µια από τις µεγαλύτερες µάρκες οµορφιάς στον κόσµο, ανακοινώνει τη δέσµευσή του να αντιµετωπίσει το ζήτηµα των πλαστικών απορριµµάτων στην παγκόσµια βιοµηχανία οµορφιάς.


Αυτή η εκτενής και συναρπαστική στρατηγική, θα επιφέρει ένα τεράστιο και διαρκή αντίκτυπο και θα µειώσει τη χρήση πρωτογενούς πλαστικού από το Dove κατά περισσότερους από 20.500 τόνους ετησίως. Η ποσότητα του πρωτογενούς πλαστικού
που θα εξοικονοµηθεί από το Dove, θα ήταν αρκετή για να καλύψει τη διάµετρο της γης 2,7 φορές. Το Dove επέλεξε µια µακροχρόνια πρωτοβουλία και όχι µεµονωµένες ενέργειες, για να διασφαλίσει ένα σηµαντικότερο και πιο βιώσιµο αντίκτυπο.


Τα πλαστικά απορρίµµατα αποτελούν µια από τις µεγαλύτερες περιβαλλοντικές απειλές που αντιµετωπίζει ο πλανήτης και η µείωσή τους είναι προτεραιότητα τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τη βιοµηχανία στο σύνολό της. Γι' αυτό το Dove ανοίγει τον δρόµο µε κορυφαίες καινοτοµίες στον κλάδο της οµορφιάς, µειώνοντας τη χρήση πλαστικού όπου είναι εφικτό και χρησιµοποιώντας εναλλακτικά υλικά και καινοτόµες συσκευασίες.

To Dove υιοθετεί το ακόλουθο µοντέλο για ΚΑΘΟΛΟΥ | ΚΑΛΥΤΕΡΟ | ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ

1. ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΛΑΣΤΙΚΟ: Τον επόµενο χρόνο, σε παγκόσµιο επίπεδο, οι εµβληµατικές µονές συσκευασίες του κρεµοσάπουνου οµορφιάς σε µπάρα δεν θα περιέχουν καθόλου πλαστικό, ενώ αναπτύσσονται λύσεις για την αντικατάσταση του πλαστικού εξωτερικού περιβλήµατος των πολυσυσκευασιών, από ένα υλικό που δεν θα περιέχει καθόλου πλαστικό.

2. ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ: Το Dove έχει δεσµευτεί να επενδύσει σε πιο βιώσιµες λύσεις που θα µειώσουν τη χρήση πρωτογενούς πλαστικού. Αυτό συµπεριλαµβάνει τη σηµερινή ανακοίνωση, σύµφωνα µε την οποία το Dove θα ξεκινήσει να λανσάρει νέες φιάλες από 100% ανακυκλωµένο πλαστικό (PCR), όπου είναι τεχνικά εφικτό, στις αγορές της Βόρειας Αµερικής και της Ευρώπης µέχρι το τέλος του 2019 σε όλες τις σειρές προϊόντων του (Dove, Dove Men+Care και Baby Dove). To Dove συνεχίζει να αναζητά λύσεις, όπου η χρήση ανακυκλωµένου πλαστικού δεν είναι τεχνικά εφικτή, συµπεριλαµβανοµένων των καπακιών και των αντλιών.

3. ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ: Το Dove θα αξιοποιήσει την τεχνολογία, στην οποία βασίζεται η νέα επαναπληρούµενη ανοξείδωτη συσκευασία των αποσµητικών στικ του Dove που ονοµάζεται minimTM. Η τεχνολογία αυτή ελαχιστοποιεί τα απορρίµµατα µειώνοντας δραστικά την ποσότητα πλαστικού που απαιτείται.


Αυτές οι πρωτοβουλίες αποτελούν µέρος της ευρύτερης δέσµευσης της Unilever, σύµφωνα µε την οποία µέχρι το 2025 όλες οι συσκευασίες της θα είναι από επαναχρησιµοποιούµενο, ανακυκλώσιµο ή κοµποστοποιήσιµο πλαστικό. Αυτές οι πρωτοβουλίες έρχονται να ενδυναµώσουν µια µακρά ιστορία από πρωτοπόρες δράσεις που αφορούν σε εναλλακτικές λύσεις στη χρήση πλαστικού, ως αποτέλεσµα των οποίων την τελευταία δεκαετία το Dove απέφυγε τη χρήση περισσότερων από 10.000 τόνους πρωτογενούς πλαστικού.


H Marcela Melero, Vice President Dove Global Skin Cleansing, εξηγεί: «Στο Dove, πιστεύουµε στην φροντίδα τόσο προς τους καταναλωτές µας, όσο και προς τον πλανήτη. Έχουµε δεσµευτεί να γίνουµε µια από τις µάρκες µε τον µεγαλύτερο αντίκτυπο ενάντια στα πλαστικά απορρίµµατα. Γνωρίζουµε ότι δεν είµαστε τέλειοι, αλλά δεν µπορούµε να περιµένουµε. Αναζητούµε λύσεις, ώστε να έχουµε τον µεγαλύτερο δυνατό αντίκτυπο, όσο πιο άµεσα µπορούµε, εµπνέοντας έτσι και τους υπόλοιπους να κάνουν το ίδιο».


Το Dove δεσµεύεται να οδηγήσει τη µάχη ενάντια στα πλαστικά απορρίµµατα και να λειτουργήσει ως καταλύτης της αλλαγής στην βιοµηχανία και ακόµη ευρύτερα. Μέσα από αυτές τις πρωτοβουλίες, το Dove καλεί για άµεση, συνεργατική δράση, ώστε να συµβάλλει στην επίλυση του προβλήµατος του πλαστικού παγκοσµίως, αλλάζοντας τόσο την εµπορική όσο και την καταναλωτική συµπεριφορά για να µεταστρέψει το κύµα ενάντια στα πλαστικά απορρίµµατα.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM