Το Campari στηρίζει τον κλάδο Ho.Re.Ca με την πρωτοβουλία #CheersForTheCause

Το Campari στηρίζει τον κλάδο Ho.Re.Ca με την πρωτοβουλία #CheersForTheCause Facebook Twitter
0

Το εμβληματικό ιταλικό ποτό Campari σχεδίασε και υλοποιεί φέτος μια ξεχωριστή δράση με στόχο τη στήριξη του προσωπικού των bars του κλάδου Ho.Re.Ca. στην Ελλάδα, που φέτος μας έχουν όλους περισσότερο ανάγκη από ποτέ.


Πρόκειται για την πρωτοβουλία #CheersForTheCause μέσα από την οποία το Campari ενδυναμώνει το έργο του οργανισμού «Metron Ariston» και μας καλεί να συμμετέχουμε στη συγκέντρωση του μεγαλύτερου tip που δόθηκε ποτέ, για όλους εκείνους που βρίσκονται πίσω από κάθε ποτό που απολαμβάνουμε.


Αυτόν τον Σεπτέμβριο, για κάθε share της φωτογραφίας του αγαπημένου κοκτέιλ Negroni με το hashtag #cheersforthecause και mention @camparigreece, το Campari θα διαθέτει ένα χρηματικό ποσό στην μη κερδοσκοπική εταιρεία Metron Ariston, της οποίας στόχος είναι η ανάδειξη του επαγγελματία, δημιουργώντας ένα δίχτυ προστασίας για την ίδια την κοινωνία των επαγγελματιών.

Το Campari στηρίζει τον κλάδο Ho.Re.Ca με την πρωτοβουλία #CheersForTheCause Facebook Twitter


Με αυτόν τον τρόπο το Campari συνεχίζει να ενώνει την ελληνική κοινότητα των bartenders και του χώρου της εστίασης, σημαντικοί εκπρόσωποι της οποίας συμμετέχουν στο video για την προβολή της ενέργειας, που παρουσιάζουν οι ambassadors του Campari Τόνια Σωτηροπούλου και Γιώργος Παπακώστας (Chef & Restaurant Owner).


Η ενέργεια αποτελεί τη συνέχεια του διεθνούς φιλανθρωπικού εγχειρήματος Negroni Week που υλοποιεί το Campari και στην Ελλάδα τα τελευταία 7 χρόνια και φέτος πραγματοποιήθηκε στις περισσότερες χώρες με διαφορετική μορφή λόγω των έκτακτων συνθηκών που επικρατούν.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το video της καμπάνιας στο επίσημο κανάλι του Campari στο YouTube: Campari Greece

 

#CheersForTheCause
#camparigreece
www.campari.com
https://www.facebook.com/camparigreece/
https://www.instagram.com/camparigreece/?hl=en

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM