«Νιώθω Αυτοπεποίθηση»: Πρότυπο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου

«Νιώθω Αυτοπεποίθηση»: Πρότυπο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ένα πρωτότυπο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» εκπονήθηκε από το Eργαστήρι Θετικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, σε συνεργασία με το Πρόγραμμα Αυτοεκτίμησης του Dove, και διατίθεται δωρεάν τη νέα σχολική χρονιά για υλοποίηση σε μαθητές της ΣΤ’ Δημοτικού και του Γυμνασίου. Αφορμή για τον σχεδιασμό του συγκεκριμένου προγράμματος αποτέλεσε η εικόνα που έχουν οι νέοι για την εμφάνισή τους*.

Το πρόγραμμα «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» επικεντρώνεται στην ανάδειξη της σημασίας της αυτοπεποίθησης, δίνοντας έμφαση σε θέματα όπως η πίεση που ασκεί το περιβάλλον ως προς τα ιδανικά εμφάνισης, η παραποίηση/ επεξεργασία των εικόνων στα μέσα ενημέρωσης και τα κοινωνικά μέσα, καθώς και η αξία της διαφορετικότητας του καθενός.

Η σημαντική αυτή πρωτοβουλία έχει δύο βασικούς στόχους:

  • να συμβάλει στην αλλαγή συμπεριφορών, βοηθώντας τους εφήβους να υιοθετήσουν πρακτικές που βελτιώνουν την αυτοπεποίθηση σχετικά με την εμφάνισή τους
  • να τους βοηθήσει να αναπτύξουν στρατηγικές για να αντιστέκονται στην πίεση γύρω από την εμφάνισή τους, να αποφεύγουν τη σύγκριση, να αμφισβητούν ιδανικά εμφάνισης και να έχουν εμπιστοσύνη στο σώμα τους

Το υλικό του προγράμματος είναι σχεδιασμένο για τα δεδομένα της εκπαίδευσης. Για την εκπόνησή του έχει εργαστεί ομάδα ειδικών στο εξωτερικό, ενώ στην Ελλάδα το επιμελήθηκε η κυρία Ειρήνη Καρακασίδου, Επίκουρη Καθηγήτρια Συμβουλευτικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, με την ομάδα της. Η υλοποίηση του προγράμματος πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Dove, στο πλαίσιο της ευρύτερης δέσμευσης της μάρκας για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των νέων.

Όσοι εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν το πρόγραμμα στις τάξεις τους, θα μπορούν να παρακολουθήσουν την δωρεάν διαδικτυακή εκδήλωση εκπαίδευσης και ενημέρωσης που θα πραγματοποιηθεί, στα τέλη Οκτωβρίου και τον Νοέμβριο 2025.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να επικοινωνούν με τους υπεύθυνους του προγράμματος στο e-mail: [email protected] και τηλεφωνικά με τον Γιώργο Κουτσουραδή, στο 6979180407 ή με την Κλαίρη Κουντούρη, στα 210-8172264 και 6934403198.

Ευρήματα πρόσφατων μελετών* για την εικόνα που έχουν οι νέοι για τον εαυτό τους

Σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας που διεξήχθη το 2021, σε δείγμα 300 κοριτσιών 10-17 ετών, στην Ελλάδα:

  • 1 στα 6 παιδιά, ηλικίας 10 - 17 ετών, δηλώνει «απογοητευμένο» από την εξωτερική του εμφάνιση
  • Το 84% των κοριτσιών μεταξύ 14 και 17 ετών αναφέρουν ότι, τα φίλτρα παραποίησης της εικόνας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στόχο τη βελτίωσή της, γίνονται κομμάτι της καθημερινότητάς τους από την ηλικία περίπου των 11 ετών
  • Πάνω από 90% των κοριτσιών (10 - 13 ετών), εύχονται να μπορούσε το σχολείο να τους διδάσκει πώς να νιώθουν όμορφα με το σώμα τους.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όμιλος ΔΕΗ: Προχωρά η κατασκευή μονάδας ΣΗΘΥΑ για τις ανάγκες τηλεθέρμανσης της Δ. Μακεδονίας

Επιχειρείν / Όμιλος ΔΕΗ: Προχωρά η κατασκευή μονάδας ΣΗΘΥΑ για τις ανάγκες τηλεθέρμανσης της Δ. Μακεδονίας

Πρόκειται για ένα απαιτητικό έργο με ιδιαίτερα τεχνικά χαρακτηριστικά,  που σχεδιάστηκε από τον Όμιλο ΔΕΗ, σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα μέρη του Μνημονίου, και θα διασφαλίζει την απρόσκοπτη παροχή θερμικής ενέργειας στο διασυνδεδεμένο σύστημα τηλεθέρμανσης της Δ. Μακεδονίας,
THE LIFO TEAM
«Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Επιχειρείν / «Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Πάνω από 1.400 διανυκτερεύσεις δωρεάν φιλοξενίας προσφέρθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος από την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία σε ασθενείς από την επαρχία.
THE LIFO TEAM
Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Η συμμετοχή της ΔΕΗ στο TWINVEST εντάσσεται στη στρατηγική του Ομίλου για την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, την υποστήριξη βιώσιμων επενδύσεων στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και τη μετάβαση προς ένα ενεργειακό μέλλον όπου η τεχνολογία και η πράσινη ανάπτυξη συμβαδίζουν.
THE LIFO TEAM
H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Επιχειρείν / H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Με πλήρη συνείδηση και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς, υλοποιεί την καμπάνια «η δύναμή μας» με σεβασμό στο φαγητό και στόχο την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση.
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Επιχειρείν / ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Το νέο αιολικό πάρκο θα αποτελείται συνολικά από 23 ανεμογεννήτριες και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2025, συμβάλλοντας σημαντικά στην οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ του Ομίλου ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM
Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Επιχειρείν / Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Η έρευνα αποτυπώνει το βαθμό ενσωμάτωσης της Tεχνητής Nοημοσύνης στις λειτουργίες των εταιρειών, εστιάζοντας παράλληλα και στις βασικές τάσεις και προκλήσεις που συνδιαμορφώνουν το τοπίο.
THE LIFO TEAM