«Μάτια Ανοιχτά στον Δρόμο!»: Η Αττική Οδός συμβάλλει στη διάδοση του μηνύματος της οδικής ασφάλειας σε μαθητές

«Μάτια Ανοιχτά στον Δρόμο!»: Η Αττική Οδός συμβάλλει στη διάδοση του μηνύματος της οδικής ασφάλειας σε μαθητές Facebook Twitter
0

Η προώθηση της κουλτούρας οδικής ασφάλειας σε όλα τα επίπεδα αποτελεί πάγια προτεραιότητα της «Αττική Οδός Α.Ε.» και της εταιρείας λειτουργίας και συντήρησης «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.». Στο πλαίσιο αυτό, ανταποκρινόμενες στις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής αλλά και στις πρωτόγνωρες συνθήκες που διαμορφώνει η πανδημία του κορωνοϊού, οι εταιρείες δημιούργησαν, με την καθοδήγηση ψυχολόγων, εκπαιδευτικών και συγκοινωνιολόγων, το e-Learning πρόγραμμα για μαθητές Β' και Γ' Γυμνασίου και Λυκείου «Μάτια Ανοιχτά στον Δρόμο: The e-Learning Edition», που έλαβε την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων τον Αύγουστο του 2020.


Στόχος του πρωτοποριακού αυτού προγράμματος είναι να φτάσει στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της χώρας μας αλλά και στα σχολεία όλης της Ελλάδας, προκειμένου να διαδοθεί το σπουδαίο μήνυμα της οδικής ασφάλειας σε μαθητές, μία περίοδο κατά την οποία η ανάγκη ουσιαστικής επιμόρφωσης των μελλοντικών οδηγών παραμένει επίκαιρη και επιτακτική: η Ελλάδα κατέχει την 6η υψηλότερη θέση αναφορικά με τους δείκτες θνησιμότητας από τροχαία ατυχήματα μεταξύ παιδιών, εφήβων και νέων έως 24 ετών, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Eurostat, Road Transport Safety Database.


Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι μέσα στην εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία της εξελισσόμενης πανδημίας, ενίοτε, με μερική ή ολική αναστολή λειτουργίας σχολείων, τα αιτήματα συμμετοχής στο e-Learning πρόγραμμα ξεπερνούν τους 3.000 μαθητές από σχολεία σε όλη την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό.


Το πρόγραμμα αποτελεί τη διαδικτυακή εξέλιξη του επιτυχημένου σεμιναρίου «Μάτια Ανοιχτά στον Δρόμο!», το οποίο ξεκίνησε με δια ζώσης παρουσιάσεις από ειδικό εκπαιδευτή στις σχολικές αίθουσες και ευαισθητοποίησε πάνω από 10.000 μαθητές σε σχολεία της Αττικής. Εντάσσεται δε σε σειρά προγραμμάτων ευαισθητοποίησης που αποτελούν πρωτοβουλίες που έχουν αναλάβει οι Εταιρείες, με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών και των εφήβων σε βασικούς και ειδικούς κανόνες οδικής ασφάλειας. Μέχρι σήμερα, πάνω από 150.000 παιδιά έχουν συμμετάσχει στα συγκεκριμένα προγράμματα ευαισθητοποίησης εντός της Περιφέρειας Αττικής.


Με έμφαση στις σύγχρονες εκπαιδευτικές επιταγές όσον αφορά τον τρόπο προσέγγισης των παιδιών και των εφήβων, οι Εταιρείες, επιδιώκοντας σταθερά να διαδραματίσουν ενεργό και ουσιαστικό ρόλο για το πολύτιμο διακύβευμα της διαμόρφωσης οδικής κουλτούρας στη χώρα μας, ανανεώνουν και φέτος όλα τα προγράμματα ευαισθητοποίησης που ήδη έχουν και σχεδιάζουν νέες συνεργασίες στην κατεύθυνση αυτή. Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τα προγράμματα ευαισθητοποίησης της Αττικής Οδού, καθώς και ευρύτερα για ζητήματα οδικής ασφάλειας στον ιστότοπο www.aodos.gr.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM