«Μάτια Ανοιχτά στον Δρόμο!»: Η Αττική Οδός συμβάλλει στη διάδοση του μηνύματος της οδικής ασφάλειας σε μαθητές

«Μάτια Ανοιχτά στον Δρόμο!»: Η Αττική Οδός συμβάλλει στη διάδοση του μηνύματος της οδικής ασφάλειας σε μαθητές Facebook Twitter
0

Η προώθηση της κουλτούρας οδικής ασφάλειας σε όλα τα επίπεδα αποτελεί πάγια προτεραιότητα της «Αττική Οδός Α.Ε.» και της εταιρείας λειτουργίας και συντήρησης «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.». Στο πλαίσιο αυτό, ανταποκρινόμενες στις προκλήσεις της ψηφιακής εποχής αλλά και στις πρωτόγνωρες συνθήκες που διαμορφώνει η πανδημία του κορωνοϊού, οι εταιρείες δημιούργησαν, με την καθοδήγηση ψυχολόγων, εκπαιδευτικών και συγκοινωνιολόγων, το e-Learning πρόγραμμα για μαθητές Β' και Γ' Γυμνασίου και Λυκείου «Μάτια Ανοιχτά στον Δρόμο: The e-Learning Edition», που έλαβε την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων τον Αύγουστο του 2020.


Στόχος του πρωτοποριακού αυτού προγράμματος είναι να φτάσει στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της χώρας μας αλλά και στα σχολεία όλης της Ελλάδας, προκειμένου να διαδοθεί το σπουδαίο μήνυμα της οδικής ασφάλειας σε μαθητές, μία περίοδο κατά την οποία η ανάγκη ουσιαστικής επιμόρφωσης των μελλοντικών οδηγών παραμένει επίκαιρη και επιτακτική: η Ελλάδα κατέχει την 6η υψηλότερη θέση αναφορικά με τους δείκτες θνησιμότητας από τροχαία ατυχήματα μεταξύ παιδιών, εφήβων και νέων έως 24 ετών, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Eurostat, Road Transport Safety Database.


Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι μέσα στην εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία της εξελισσόμενης πανδημίας, ενίοτε, με μερική ή ολική αναστολή λειτουργίας σχολείων, τα αιτήματα συμμετοχής στο e-Learning πρόγραμμα ξεπερνούν τους 3.000 μαθητές από σχολεία σε όλη την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό.


Το πρόγραμμα αποτελεί τη διαδικτυακή εξέλιξη του επιτυχημένου σεμιναρίου «Μάτια Ανοιχτά στον Δρόμο!», το οποίο ξεκίνησε με δια ζώσης παρουσιάσεις από ειδικό εκπαιδευτή στις σχολικές αίθουσες και ευαισθητοποίησε πάνω από 10.000 μαθητές σε σχολεία της Αττικής. Εντάσσεται δε σε σειρά προγραμμάτων ευαισθητοποίησης που αποτελούν πρωτοβουλίες που έχουν αναλάβει οι Εταιρείες, με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών και των εφήβων σε βασικούς και ειδικούς κανόνες οδικής ασφάλειας. Μέχρι σήμερα, πάνω από 150.000 παιδιά έχουν συμμετάσχει στα συγκεκριμένα προγράμματα ευαισθητοποίησης εντός της Περιφέρειας Αττικής.


Με έμφαση στις σύγχρονες εκπαιδευτικές επιταγές όσον αφορά τον τρόπο προσέγγισης των παιδιών και των εφήβων, οι Εταιρείες, επιδιώκοντας σταθερά να διαδραματίσουν ενεργό και ουσιαστικό ρόλο για το πολύτιμο διακύβευμα της διαμόρφωσης οδικής κουλτούρας στη χώρα μας, ανανεώνουν και φέτος όλα τα προγράμματα ευαισθητοποίησης που ήδη έχουν και σχεδιάζουν νέες συνεργασίες στην κατεύθυνση αυτή. Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τα προγράμματα ευαισθητοποίησης της Αττικής Οδού, καθώς και ευρύτερα για ζητήματα οδικής ασφάλειας στον ιστότοπο www.aodos.gr.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM