ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ένα ιδιαίτερα επίκαιρο και ουσιαστικό ζήτημα, με τίτλο «Ηθικό Μάρκετινγκ και η Επίδραση της Τεχνολογίας στον Κλάδο Υγείας», βρέθηκε στο επίκεντρο της ημερίδας που συνδιοργάνωσαν η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) και η Affidea.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι του ακαδημαϊκού χώρου, στελέχη της φαρμακευτικής βιομηχανίας και επαγγελματίες του ιατρικού κλάδου, συμβάλλοντας με τις τοποθετήσεις τους σε έναν γόνιμο διάλογο για το μέλλον του μάρκετινγκ στην υγεία.
Ανοίγοντας τις εργασίες, ο Κωνσταντίνος Ρηγόπουλος, Γραμματέας της ΕΛ.Α.Μ., υπογράμμισε ότι το ηθικό μάρκετινγκ λαμβάνει υπόψη τα δικαιώματα του ασθενούς, διαφυλάσσοντας την ελεύθερη λήψη αποφάσεων σε θέματα υγείας με διαφάνεια και υπευθυνότητα.
Ο Γεώργιος Μπάλτας, Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Πρόεδρος του ΔΣ της ΕΛ.Α.Μ., επεσήμανε με τη σειρά του, ότι το ηθικό μάρκετινγκ αφορά όλο το οικοσύστημα της υγείας – από τις φαρμακευτικές εταιρείες έως τα διαγνωστικά κέντρα, τους ιατρούς και τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα. Τόνισε πως αποτελεί όχι μόνο αναγκαιότητα λόγω της κρισιμότητας των υπηρεσιών υγείας, αλλά και στρατηγική επιλογή για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της εταιρικής αξιοπιστίας.
Ο Ευάγγελος Κατσίκης, Νομικός Σύμβουλος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, ανέλυσε τον διαχωρισμό μεταξύ «διαφήμισης» και «επικοινωνίας» και αναφέρθηκε στην ανάγκη θεσμικής ρύθμισης, επισημαίνοντας ότι ένα αυστηρό πλαίσιο υπηρετεί την προστασία της δημόσιας υγείας και των ευάλωτων ομάδων.