Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετείχε δυναμικά και φέτος στο World of Beer Festival

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετείχε δυναμικά και φέτος στο World of Beer Festival Facebook Twitter
0

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έδωσε και φέτος δυναμικό «παρών» στο μεγαλύτερο φεστιβάλ μπύρας της χώρας, το World of Beer Festival, που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά, στις 9-11 Μαΐου.

Το φεστιβάλ, που τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών (ΕΕΖ), φιλοξένησε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων πάνω από 1.000 ετικέτες μπύρας από την Ελλάδα και το εξωτερικό, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία γευσιγνωσίας και ψυχαγωγίας στους επισκέπτες του.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, ενεργό μέλος της ΕΕΖ, είχε παρουσία τόσο στο περίπτερο της Ένωσης, όσο και μέσα από αγαπημένα brands του χαρτοφυλακίου της, σε μεμονωμένα περίπτερα. Συγκεκριμένα, συμμετείχε με τα διεθνώς αναγνωρισμένα brands Carlsberg, Kaiser, Guinness, Schneider Weisse και Grimbergen, καθώς και με τις έξι προϊοντικές επιλογές της κυκλαδίτικης ΝΗΣΟΣ.

Από το τριήμερο φεστιβάλ, προφανώς δε θα μπορούσαν να λείψουν οι εκλεκτές street food προτάσεις, αλλά και οι live μουσικές εμφανίσεις, τα stand-up shows και τα ποικίλα happenings, που σε συνδυασμό με τη σταρ του φεστιβάλ, την μπύρα, «απογείωσαν» τη διάθεση και μετέτρεψαν την Τεχνόπολη σε χώρο πραγματικής γιορτής.

Η παρουσία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στο φεστιβάλ ανέδειξε έμπρακτα τη δέσμευσή της στην προώθηση της μπύρας ως αναπόσπαστο στοιχείο της σύγχρονης ελληνικής κουλτούρας, ενώ παράλληλα ενίσχυσε τον διάλογο για την εξέλιξη και την ανάπτυξη του κλάδου. Η φετινή συμμετοχή αποτέλεσε για την εταιρεία μια ιδιαίτερη εμπειρία, καθώς της έδωσε τη δυνατότητα να έρθει κοντά σε καταναλωτές και επαγγελματίες του χώρου, με κοινό σημείο αναφοράς την αγάπη για την μπύρα και τη διαρκή εξέλιξη της ζυθοποιίας στη χώρα μας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κωτσόβολος και Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φτάσει η Τεχνολογία παντού

Επιχειρείν / Κωτσόβολος και Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φτάσει η Τεχνολογία παντού

Προϊόντα τεχνολογίας για 660 μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων των μικρών και ακριτικών νησιών έφθασαν από την Κωτσόβολος, στο πλαίσιο του 31ου Διάπλου της Ομάδας Αιγαίου.
THE LIFO TEAM
Όμιλος ΔΕΗ: Προσθέτει φωτοβολταϊκό πάρκο 88 MW στο χαρτοφυλάκιο της Βουλγαρίας

Επιχειρείν / Όμιλος ΔΕΗ: Προσθέτει φωτοβολταϊκό πάρκο 88 MW στο χαρτοφυλάκιο της Βουλγαρίας

Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με τη συμφωνία για παραλαβή με την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας του υπό κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου συνολικής ισχύος 88 MW στο χωριό Βεντράρε στην περιοχή, Κάρλοβο, της κεντρικής Βουλγαρίας.
THE LIFO TEAM
Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

Επιχειρείν / Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

1 στους 4 ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων έχει γίνει στόχος για απατεώνες ενώ ζει με το φόβο πως μία επίθεση θα μπορούσε να οδηγήσει σε οριστικό κλείσιμο της επιχείρησής του.
THE LIFO TEAM
Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Επιχειρείν / Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Μια δημιουργική συνέργεια που αναδεικνύει τη μοναδική ιστορία του The Macallan και τη διαχρονική σύνδεσή του με το ξύλο δρυός με έναν συναρπαστικό, ευφάνταστο και καινοτόμο τρόπο.
THE LIFO TEAM
Η ΠΕΔΜΕΔΕ ECO και ο Δήμος Ιστιαίας – Αιδηψού ενώνουν τις δυνάμεις τους για το Περιβάλλον

Επιχειρείν / Η ΠΕΔΜΕΔΕ ECO και ο Δήμος Ιστιαίας – Αιδηψού ενώνουν τις δυνάμεις τους για το Περιβάλλον

Στο πλαίσιο της δράσης φυτεύτηκαν περισσότερα από 70 δέντρα, απολύτως συμβατά με την χλωρίδα της περιοχής, δίνοντας μία ανάσα πρασίνου στην καθημερινότητα των κατοίκων.
THE LIFO TEAM
Mastercard Fintech Forum 2025: Η Αθήνα στο επίκεντρο της Fintech καινοτομίας

Επιχειρείν / Mastercard Fintech Forum 2025: Η Αθήνα στο επίκεντρο της Fintech καινοτομίας

Η Nominis είναι η fintech εταιρεία που ξεχώρισε στη φετινή διοργάνωση της Αθήνας και θα έχει την ευκαιρία να ταξιδέψει στον τελικό του Βερολίνου, όπου θα διαγωνιστεί με τις νικήτριες των άλλων Fintech events που διοργανώνει η Mastercard.
THE LIFO TEAM