Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετείχε δυναμικά και φέτος στο World of Beer Festival

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετείχε δυναμικά και φέτος στο World of Beer Festival Facebook Twitter
0

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έδωσε και φέτος δυναμικό «παρών» στο μεγαλύτερο φεστιβάλ μπύρας της χώρας, το World of Beer Festival, που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά, στις 9-11 Μαΐου.

Το φεστιβάλ, που τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών (ΕΕΖ), φιλοξένησε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων πάνω από 1.000 ετικέτες μπύρας από την Ελλάδα και το εξωτερικό, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία γευσιγνωσίας και ψυχαγωγίας στους επισκέπτες του.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, ενεργό μέλος της ΕΕΖ, είχε παρουσία τόσο στο περίπτερο της Ένωσης, όσο και μέσα από αγαπημένα brands του χαρτοφυλακίου της, σε μεμονωμένα περίπτερα. Συγκεκριμένα, συμμετείχε με τα διεθνώς αναγνωρισμένα brands Carlsberg, Kaiser, Guinness, Schneider Weisse και Grimbergen, καθώς και με τις έξι προϊοντικές επιλογές της κυκλαδίτικης ΝΗΣΟΣ.

Από το τριήμερο φεστιβάλ, προφανώς δε θα μπορούσαν να λείψουν οι εκλεκτές street food προτάσεις, αλλά και οι live μουσικές εμφανίσεις, τα stand-up shows και τα ποικίλα happenings, που σε συνδυασμό με τη σταρ του φεστιβάλ, την μπύρα, «απογείωσαν» τη διάθεση και μετέτρεψαν την Τεχνόπολη σε χώρο πραγματικής γιορτής.

Η παρουσία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στο φεστιβάλ ανέδειξε έμπρακτα τη δέσμευσή της στην προώθηση της μπύρας ως αναπόσπαστο στοιχείο της σύγχρονης ελληνικής κουλτούρας, ενώ παράλληλα ενίσχυσε τον διάλογο για την εξέλιξη και την ανάπτυξη του κλάδου. Η φετινή συμμετοχή αποτέλεσε για την εταιρεία μια ιδιαίτερη εμπειρία, καθώς της έδωσε τη δυνατότητα να έρθει κοντά σε καταναλωτές και επαγγελματίες του χώρου, με κοινό σημείο αναφοράς την αγάπη για την μπύρα και τη διαρκή εξέλιξη της ζυθοποιίας στη χώρα μας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Επιχειρείν / Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Η έρευνα αποτυπώνει το βαθμό ενσωμάτωσης της Tεχνητής Nοημοσύνης στις λειτουργίες των εταιρειών, εστιάζοντας παράλληλα και στις βασικές τάσεις και προκλήσεις που συνδιαμορφώνουν το τοπίο.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Eντάσσεται στην ηγετική ομάδα των “Sustainable Companies” και “The Most Sustainable Companies in Greece 2025”, σημειώνοντας υψηλές επιδόσεις στην εφαρμογή και προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης και της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας.
THE LIFO TEAM
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Η PPC Trading θα αναλάβει την κεντρική εκτέλεση των δραστηριοτήτων εμπορίας ενέργειας σε επίπεδο χονδρικής, καθώς και τη βελτιστοποίηση του ενοποιημένου ενεργειακού χαρτοφυλακίου της ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς πρωτοπόρος στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα με Platinum Διάκριση στον Δείκτη CR Index

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς πρωτοπόρος στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα με Platinum Διάκριση στον Δείκτη CR Index

Με Platinum διάκριση για πρώτη φορά και τιμητικό έπαινο για τη διάκρισή μας στην κατηγορία Best Progress, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα και η καινοτόμος προσέγγιση της εταιρείας για ένα καλύτερο αύριο.
THE LIFO TEAM