H JTI γιορτάζει 25 χρόνια καινοτομίας και βιώσιμης ανάπτυξης

H JTI γιορτάζει 25 χρόνια καινοτομίας και βιώσιμης ανάπτυξης Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

H JTI γιορτάζει 25 χρόνια από την ίδρυσή της, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως παγκόσμιος παίκτης στον κλάδο καπνικών προϊόντων, με ισχυρά επιχειρηματικά αποτελέσματα, καινοτομία και μια ξεχωριστή εργασιακή κουλτούρα.

Η JTI ιδρύθηκε το 1999, όταν η JT Inc, η μητρική εταιρεία με έδρα το Τόκιο, εξαγόρασε την εκτός ΗΠΑ επιχειρηματική δραστηριότητα στην αγορά καπνικών προϊόντων της RJR Nabisco Inc, σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη έως τότε ξένη αγορά από ιαπωνική εταιρεία. Η ιστορία της JTI σηματοδοτείται από σημαντικά ορόσημα, μεταξύ των οποίων η εξαγορά της Gallaher το 2007 - μέσω της οποίας διπλασίασε τον αριθμό των εργαζομένων που είχαν ενσωματωθεί μέσω άλλων εξαγορών και οργανικών επενδύσεων στην πορεία του χρόνου - και η απόκτηση του Ploom το 2011, μια στρατηγική κίνηση, που τροφοδότησε περαιτέρω την ανάπτυξη της εταιρείας.

Διαθέτοντας ένα πολύ ισχυρό προϊοντικό portfolio - που συμπεριλαμβάνει μερικά από τα περισσότερο γνωστά σήματα παγκοσμίως, το Camel και το Winston - σε συνδυασμό με την επένδυση των 450 δισεκατομμυρίων ιαπωνικών γιεν μεταξύ 2024 και 2026 στα Προϊόντα Μειωμένου Κινδύνου (Reduced-Risk Products), μέσω της οποίας το προϊόν θερμαινόμενου καπνού Ploom θα επεκτείνει την παρουσία του από 19 σε περισσότερες από 40 χώρες έως το τέλος του 2026, το μέλλον για τη JTI προδιαγράφεται λαμπρό.

Στην Ελλάδα, μια από τις 10 πρώτες χώρες παγκοσμίως που υποδέχθηκαν το νέο προϊόν, το Ploom κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2023 στην Αττική και από τον Μάρτιο του 2024 βρίσκεται σε κάθε σημείο της χώρας. Σε λίγους μόνο μήνες κυκλοφορίας, το Ploom ανταποκρίνεται εξαιρετικά στις προτιμήσεις των καταναλωτών και συνεχώς κερδίζει θέση στις επιλογές τους.

Αισιόδοξη προοπτική

«Είμαι υπερήφανος για το πώς συλλογικά έχουμε διαμορφώσει ένα επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο με επίκεντρο τον καταναλωτή, προσαρμοσμένοι στις ανάγκες των επιμέρους αγορών, απευθυνόμενοι αποκλειστικά σε ενήλικες και διατηρώντας τις αξίες μας που καθοδηγούνται από την ιαπωνική φιλοσοφία του Kaizen -τη συνεχή βελτίωσή μας. Ήδη έχει πραγματοποιηθεί τόση σπουδαία δουλειά, οδηγώντας σε μετασχηματιστική και θετική αλλαγή τόσο στο εσωτερικό όσο και στις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε», επεσήμανε ο κ. Eddy Pirard, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της JTI. «Δημιουργώντας Στιγμές Ικανοποίησης. Δημιουργώντας ένα Καλύτερο Μέλλον. Με αυτή την αρχή θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε ικανοποίηση στους καταναλωτές μας, προσβλέποντας σε ένα πιο φωτεινό μέλλον».

Σήμερα, με περισσότερους από 46.000 εργαζόμενους παγκοσμίως -και περισσότερους από 300 άμεσα εργαζόμενους στην Ελλάδα- και με αποτύπωμα σε 130 χώρες, η JTI έχει ισχυρή δέσμευση όχι μόνο να αναπτύσσεται ταχύτερα από όλους στον κλάδο της, αλλά να το κάνει αυτό και με τον πιο καινοτόμο και βιώσιμο τρόπο. Το 2024, η εταιρεία πιστοποιήθηκε ως Κορυφαίος Παγκόσμιος Εργοδότης για 10η διαδοχική χρονιά, έχοντας παράλληλα δεσμευθεί να έχει καταστεί «ανθρακικά ουδέτερη» σε ό,τι αφορά στη δική της δραστηριότητα έως και το 2030.

Από την πλευρά της, η Γενική Διευθύντρια της JTI Hellas, κυρία Lili Zigoslu, σημείωσε: «Είμαστε ευτυχείς που γιορτάζουμε τα 25 χρόνια της JTI και ενθουσιασμένοι που στην Ελλάδα αυτή η επέτειος συμπίπτει χρονικά με τα 125 χρόνια εγκαθίδρυσης των επίσημων σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας. Ως μια κορυφαία ιαπωνική επένδυση στη χώρα, αισθανόμαστε την ευθύνη να πρεσβεύουμε επιχειρηματικά, οικονομικά και κοινωνικά με τον καλύτερο τρόπο, τις ιαπωνικές αξίες μας στη χώρα. Για αυτό και είμαστε υπερήφανοι ‘επίσημοι υποστηρικτές’ των δράσεων στο πλαίσιο του ‘2024: Έτος Πολιτισμού και Τουρισμού Ελλάδας και Ιαπωνίας’. Για εμάς στην JTI Hellas ωστόσο, το 2024 είναι ξεχωριστό για έναν ακόμη λόγο: Γιατί μαζί με την εξέλιξη της μεγάλης επένδυσής μας στη ΣΕΚΑΠ στην Ξάνθη, αναπτύσσουμε τον νέο επενδυτικό πυλώνα μας στη χώρα, με την κυκλοφορία του νέου καινοτόμου προϊόντος θερμαινόμενου καπνού Ploom, που έχει σκοπό να προσφέρει μια μοναδική και εξαιρετικής ποιότητας εμπειρία καπνού στους ενήλικες καταναλωτές. Παράλληλα είναι ακλόνητη η δέσμευσή μας στις κοινωνικές επενδύσεις, με πλέον σημαντική την πρόσφατη δωρεά μέσων πρόληψης και αντιπυρικής προστασίας στον Δήμο Ξάνθης και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ξάνθης, που ‘επισφραγίστηκε’ με την πρόσφατη υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του JTI Foundation, του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και του Δήμου Ξάνθης. Με βάση τις επιτυχίες που έχουμε πίσω μας, σχεδιάζουμε με αποφασιστικότητα το μέλλον, για ένα καλύτερο αύριο για όλους».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM