Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρία Ενέργειας: Το φυσικό αέριο ήταν η πιο ανταγωνιστική λύση θέρμανσης και τον φετινό χειμώνα

Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρία Ενέργειας: Το φυσικό αέριο ήταν η πιο ανταγωνιστική λύση θέρμανσης και τον φετινό χειμώνα Facebook Twitter
0

Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας παρουσίασε τα πεπραγμένα του 2022 αλλά και τις προβλέψεις για τη φετινή χρονιά, σε δημοσιογραφική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 4 Μάϊου, εστιάζοντας στην ισχυρή παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά ενέργειας.

Ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Ιωάννης Μητρόπουλος, παρουσίασε τα αποτελέσματα του προηγούμενου έτους, τονίζοντας τη δυναμική του φυσικού αερίου ως προϊόντος, το οποίο, αναδείχθηκε και φέτος ως η πλέον ανταγωνιστική και ασφαλής επιλογή για τη θέρμανση καθώς και για την κάλυψη άλλων ενεργειακών αναγκών. Ιδιαίτερα οι καταναλωτές αερίου από το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας απόλαυσαν τη φετεινή περίοδο θέρμανσης με τη χαμηλότερη τιμή της αγοράς εξασφαλίζοντας διψήφια ποσοστά εξοικονόμησης.   


Ο κ. Μητρόπουλος αναφέρθηκε στις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετώπισε ο κλάδος της ενέργειας, επισημαίνοντας ότι το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας κατάφερε να διατηρήσει την ανταγωνιστική του θέση, επιτυγχάνοντας οικονομική ανάπτυξη και αύξηση του μεριδίου αγοράς στους τομείς του φυσικού αερίου και του ηλεκτρικού ρεύματος. Συγκεκριμένα, η εταιρεία κατάφερε να είναι ο Νο1 πάροχος σε ρυθμούς ανάπτυξης και νέα συμβόλαια πανελλαδικά στο φυσικό αέριο στη Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα ενώ διατήρησε την πρώτη θέση στην Αττική ως προς το μερίδιο αγοράς αλλά και ως προς την προσέλκυση νέων πελατών αερίου.

Αντίστοιχο επίτευγμα σημείωσε και στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας καθώς σημείωσε αύξηση 10% στο μερίδιό της το πρώτο τρίμηνο του 2023 καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στους εναλλακτικούς προμηθευτές (εκτός εταιρειών παραγωγής) με μερίδιο 3,50% στη μέση και χαμηλή τάση.

Σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων η εταιρεία έκλεισε με αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 120% και των καθαρών κερδών κατά 130%. Η επιτυχημένη πορεία της εταιρείας οφείλεται πρωτίστως στη φιλοσοφία της που δίνει προτεραιότητα στον πελάτη εδώ και σχεδόν δύο αιώνες, δημιουργώντας σχέσεις με βάση τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη.

Ο κ. Μητρόπουλος δήλωσε σχετικά: “Κλείνοντας την περίοδο θέρμανσης και με την στήριξη του μετόχου μας, τη ΔΕΠΑ Εμπορίας, το φυσικό αέριο παρέμεινε η πλέον ανταγωνιστική επιλογή για θέρμανση και επαγγελματική χρήση με διψήφια ποσοστά εξοικονόμησης. Στο Φυσικό Αέριο δουλεύουμε καθημερινά, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες, σε καινοτόμες υπηρεσίες για τους πελάτες, με συνέπεια στην τιμολογιακή μας πολιτική και εκείνοι μας ανταμείβουν με το να παραμένουμε η πρώτη τους επιλογή. Το Φυσικό Αέριο μετασχηματίζεται σε μία εταιρεία υπηρεσιών καινοτομίας προς όφελος της κοινωνίας”

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM