NEO VIDCAST

Δράσεις ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού και του προστάτη από την Campeόn Gaming

Δράσεις ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού και του προστάτη από την Campeόn Gaming Facebook Twitter
Pink Workshops
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Campeόn Gaming, μια από τις πιο δυναμικές και πρωτοποριακές εταιρείες στον χώρο του iGaming, προχώρησε στην υλοποίηση πληθώρας δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μέσα στον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, με στόχο την ευαισθητοποίηση τόσο των ανθρώπων της όσο και του ευρύτερου κοινού για τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης σε θέματα υγείας.

Τον Οκτώβριο, ο οποίος αποτελεί μήνα ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, η Campeón Gaming στήριξε το έργο της Ομάδας Αιγαίου, που εδώ και 30 χρόνια προσφέρει αδιάκοπα κοινωνικές και ιατρικές υπηρεσίες στα μικρά και ακριτικά νησιά του Αιγαίου. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της Χειμερινής Αποστολής στην Κάσο, η Campeón Gaming χρηματοδότησε τη μεταφορά και λειτουργία του κινητού μαστογράφου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, με στόχο την προληπτική εξέταση των γυναικών του νησιού που δεν έχουν εύκολα πρόσβαση σε τέτοιου είδους διαγνωστικές εξετάσεις.

Δράσεις ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού και του προστάτη από την Campeόn Gaming Facebook Twitter
Αποστολή στην Κάσο

Παράλληλα, η Campeón Gaming ήταν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά επίσημος χορηγός του Greece Race for the Cure® από το «Άλμα Ζωής», όπου πάνω από 40 Campeones έτρεξαν για ένα κοινό σκοπό, με μήνυμα «Σε αυτόν τον αγώνα, κάθε βήμα μετράει».

Θέλοντας να ευαισθητοποιήσει ακόμη περισσότερο τους ανθρώπους της για τη σημασία της πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού, η Campeón Gaming οργάνωσε 3 hybrid Pink October Workshops, με εξειδικευμένες παρουσιάσεις από ειδικό Διατροφολόγο, Μαστολόγο και Ψυχολόγο σχετικά με τη σημασία της διατροφής στην πρόληψη του καρκίνου και τη γενικότερη ευεξία του ασθενή, τις τελευταίες ιατρικές εξελίξεις στην πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού, καθώς και τις συναισθηματικές πτυχές που αφορούν την νόσο, μέσα από πρακτικές ασκήσεις για την ψυχική ευεξία των ασθενών.

Δράσεις ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού και του προστάτη από την Campeόn Gaming Facebook Twitter
Movember

Αντίστοιχα, τον Νοέμβριο, ο οποίος αποτελεί μήνα ευαισθητοποίησης για την ανδρική υγεία, η Campeón Gaming υποστήριξε το κίνημα Movember (από τις αγγλικές λέξεις Moustache & November), παρακινώντας τους άνδρες εργαζόμενους της εταιρείας να κάνουν τις απαραίτητες προληπτικές εξετάσεις για την υγεία τους κάθε χρόνο. Ο μήνας ξεκίνησε με μια συμβολική δράση, όπου barbers περιποιήθηκαν τη γενειάδα και το μουστάκι των εργαζομένων, στα γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, για να στηρίξουν έμπρακτα το Movember, και ολοκληρώθηκε με ένα εξειδικευμένο hybrid Workshop Υγείας από την Ελληνική Ουρολογική Εταιρεία, στο οποίο παρουσιάστηκαν  χρήσιμες πληροφορίες για τις λοιμώξεις του ουροποιητικού, τον καρκίνο των όρχεων και την προστατική υγεία.

Η Campeόn Gaming, που σήμερα απασχολεί πάνω από 180 εργαζόμενους στα γραφεία της στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τη Λευκωσία, έχει πάντα σαν κορυφαία προτεραιότητά της την καλή ποιότητα ζωής και την ευεξία των ανθρώπων της. Μέσα από δωρεές και στοχευμένες δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης, ενισχύει συνεχώς το κοινωνικό της αποτύπωμα και επισφραγίζει την ανθρωποκεντρική της φιλοσοφία, επιβεβαιώνοντας στην πράξη το μότο της «Είμαστε οι άνθρωποί μας».  

χχ
Επιχειρείν
0

NEO VIDCAST

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Η συμμετοχή της ΔΕΗ στο TWINVEST εντάσσεται στη στρατηγική του Ομίλου για την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, την υποστήριξη βιώσιμων επενδύσεων στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και τη μετάβαση προς ένα ενεργειακό μέλλον όπου η τεχνολογία και η πράσινη ανάπτυξη συμβαδίζουν.
THE LIFO TEAM
H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Επιχειρείν / H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Με πλήρη συνείδηση και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς, υλοποιεί την καμπάνια «η δύναμή μας» με σεβασμό στο φαγητό και στόχο την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση.
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Επιχειρείν / ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Το νέο αιολικό πάρκο θα αποτελείται συνολικά από 23 ανεμογεννήτριες και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2025, συμβάλλοντας σημαντικά στην οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ του Ομίλου ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM
Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Επιχειρείν / Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Η έρευνα αποτυπώνει το βαθμό ενσωμάτωσης της Tεχνητής Nοημοσύνης στις λειτουργίες των εταιρειών, εστιάζοντας παράλληλα και στις βασικές τάσεις και προκλήσεις που συνδιαμορφώνουν το τοπίο.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Eντάσσεται στην ηγετική ομάδα των “Sustainable Companies” και “The Most Sustainable Companies in Greece 2025”, σημειώνοντας υψηλές επιδόσεις στην εφαρμογή και προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης και της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας.
THE LIFO TEAM
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Η PPC Trading θα αναλάβει την κεντρική εκτέλεση των δραστηριοτήτων εμπορίας ενέργειας σε επίπεδο χονδρικής, καθώς και τη βελτιστοποίηση του ενοποιημένου ενεργειακού χαρτοφυλακίου της ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM