Βίκος Α.Ε. : Ηγετική θέση στην αγορά του φυσικού μεταλλικού νερού

 Βίκος Α.Ε. : Ηγετική θέση στην αγορά του φυσικού μεταλλικού νερού Facebook Twitter
0

Εντυπωσιακές είναι οι επιδόσεις της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων (Βίκος ΑΕ) στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού. Σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ* για το 11μηνο του 2021, οι πωλήσεις του εμφιαλωμένου νερού Βίκος, σημειώνουν σημαντική αύξηση, τόσο σε όγκο, όσο και σε αξία. 

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, ο ρυθμός ανάπτυξης σε όγκο της κατηγορίας εμφιαλωμένου νερού στην αγορά των σούπερ μάρκετ, το πρώτο ενδεκάμηνο του έτους, έφτασε στο +5,8%. Ωστόσο για την εταιρεία Βίκος ο ρυθμός ανάπτυξης ανήλθε στο εντυπωσιακό +17,7%, αποδεικνύοντας τη δυναμική του brand και την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού.

Από πλευράς όγκου πωλήσεων, το μερίδιο αγοράς που κατέκτησε το brand Βίκος στο ενδεκάμηνο 2021 ανήλθε στο 17,4%, που αποτελεί κορυφαία επίδοση στο «επώνυμο» εμφιαλωμένο νερό (το νερό Ζαγόρι έχει μερίδιο επίσης 17,4%, ενώ τo εμφιαλωμένο νερό ιδιωτικής ετικέτας έχει μερίδιο 29,6%).

Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν με πανηγυρικό τρόπο τον πρωταγωνιστικό ρόλο που έχει η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (Βίκος Α.Ε.), στην αγορά του εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού. Έρχονται μάλιστα λίγο μετά και την πολλαπλή βράβευση από τον καθιερωμένο θεσμό True Leaders της ICAP για το έτος 2020.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία Βίκος:

● Αναδείχθηκε ως μία από τις 500 εταιρείες με τα μεγαλύτερα κέρδη EBITDA για το 2020 (με άνοδο 26 θέσεις στην κατάταξη, από 139 το 2019, σε 113 το 2020).

● Διακρίθηκε ως μία από τις 500 εταιρείες με τον μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού που έχει αυξήσει το προσωπικό της μεταξύ των ετών 2019 και 2020.

● Βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις του κλάδου της με βάση τον κύκλο εργασιών.

● Είναι σταθερά ανάμεσα στους 109 Business Leaders in Greece από το 2011 έως σήμερα.

● Αξιολογήθηκε με υψηλό ICAP Score.

Τα τεκμηριωμένα και αδιαμφισβήτητα στοιχεία ως προς τις επιδόσεις της Βίκος Α.Ε. και το κορυφαίο μερίδιο στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού είναι αποτέλεσμα όχι μόνον της ποιότητας του ίδιου του φυσικού μεταλλικού νερού Βίκος, αλλά επίσης, των τριών δεκαετιών συστηματικών επενδύσεων και της διαρκούς ανάπτυξης της εταιρείας. Η Βίκος Α.Ε. ως πραγματικός πρωταγωνιστής στον κλάδο θα συνεχίσει και την επόμενη χρονιά το σημαντικό επενδυτικό της πρόγραμμα, θέτοντας στόχο για ακόμα υψηλότερες επιδόσεις, ανταποκρινόμενη στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών.    

*Market Track data Still Water YTD Νοεμβρίου SuperMarkets + Superettes + Discounters.  Στοιχεία από την Ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM