«Αποτύπωμα Ψαριού»: Η καινοτόμα υπηρεσία ιχνηλασιμότητας από την TRATA

«Αποτύπωμα Ψαριού»: Η καινοτόμα υπηρεσία ιχνηλασιμότητας από την TRATA Facebook Twitter
0

Η εταιρεία TRATA παρουσιάζει την καινοτόμα υπηρεσία ιχνηλασιμότητας, «Αποτύπωμα Ψαριού», που δημιούργησε και υλοποίησε, σε συνεργασία με την εταιρεία iKnowHow και τη Γενική Διεύθυνση Αλιείας. Πρόκειται για ένα σύστημα παρακολούθησης και καταγραφής της πορείας των ψαριών της TRATA, από το αρχικό στάδιο αλίευσής τους μέχρι να φτάσουν στο πιάτο μας.

Με μια επίσκεψη στο blog www.tratagreece.gr, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί εύκολα και γρήγορα να έχει μια σαφή και ξεκάθαρη εικόνα για το ψάρι που επέλεξε. Πιο συγκεκριμένα, το «Αποτύπωμα Ψαριού» απεικονίζεται στο μπροστινό μέρος της κάθε συσκευασίας σαρδέλας ή γαύρουμε μία κυκλική ομώνυμη σφραγίδα, ενώ πάνω στη συσκευασία υπάρχει ένας 5ψήφιος κωδικός. Μπαίνοντας στο www.tratagreece.gr/track-and-trace και καταχωρώντας τον κωδικό αυτό, δίνεται στον κόσμο η δυνατότητα να μάθει την ιστορία του ψαριού, δηλαδή από πού και με ποιον τρόπο έχει αλιευθεί, αλλά και να εξασφαλίσει ότι τα αλιευτικά σκάφη λειτουργούν με νόμιμη άδεια.

Όλες οι πληροφορίες που παρέχει το «Αποτύπωμα Ψαριού» διασφαλίζουν στον καταναλωτή, όχι μόνο ότι το ψάρι που τρώει είναι νόστιμο και θρεπτικό, αλλά και ότι ο τρόπος αλίευσής του σέβεται το θαλάσσιο πλούτο.

Η TRATA, μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, με περισσότερα από 90 χρόνια εξειδίκευσης στο ψάρι,επενδύει συνεχώς σε καινοτομίες όσον αφορά τη μονάδα παραγωγής της, δημιουργεί νέες γεύσεις και έχει καταφέρει να μπει όχι μόνο στα ελληνικά σπίτια, αλλά και να κερδίσει τις εντυπώσεις της παγκόσμιας αγοράς, χάρη στην ποιότητα, τη γεύση και την πρωτοτυπία των προϊόντων της.

«Αποτύπωμα Ψαριού»: Η καινοτόμα υπηρεσία ιχνηλασιμότητας από την TRATA Facebook Twitter
Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM