Όλα τα MINI θα μπαίνουν από το 2030 στην πρίζα
Μόνον ηλεκτρικά μοντέλα θα περιλαμβάνει η γκάμα της MINI από το 2030.

Όλα τα MINI θα μπαίνουν από το 2030 στην πρίζα

Η ΜΙΝΙ μετατρέπεται από το 2030 σε μία πλήρως εξηλεκτρισμένη μάρκα, ενώ το 2025 θα λανσάρει στην αγορά το τελευταίο μοντέλο της με κινητήρα εσωτερικής καύσης.



Η ΜΗΤΡΙΚΗ BMW
 έθεσε ως στόχο το μετασχηματισμό της θυγατρικής της MINI σε πρώτη πλήρως εξηλεκτρισμένη μάρκα του ομίλου. Συγκεκριμένα, από το 2030 και μετά θα μπαίνουν όλα τα νέα μοντέλα της ΜΙΝΙ στην πρίζα, ενώ η εταιρεία θα λανσάρει το 2025 το τελευταίο όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, που θα φέρει τα λογότυπά της. Ενδεικτικό των προθέσεων της πάλαι ποτέ βρετανικής και νυν γερμανικής εταιρείας είναι και το γεγονός, ότι το 2027 θα προέρχεται τουλάχιστον το 50% των εσόδων της από τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

 

Από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας θα πουλάει πλέον η ΜΙΝΙ αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μέχρι στιγμής περιλαμβάνεται στη γκάμα της γνωστής μάρκας μόνον ένα αμιγώς ηλεκτρικό ΜΙΝΙ, το οποίο κατασκευάζεται στο βρετανικό εργοστάσιο της Οξφόρδης. Το επόμενο βήμα προς τον εξηλεκτρισμό της θα γίνει το 2023 με την έναρξη παραγωγής ενός ηλεκτρικού μοντέλου στη Λειψία της Γερμανίας, το οποίο θα αντικαταστήσει το υβριδικό MINI Countryman.

 

ηλεκτρικό MINI 
Το ηλεκτρικό MINI κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Οξφόρδης.

 

Καθοριστικό ρόλο στα μελλοντικά σχέδια της ΜΙΝΙ θα παίξει η συνεργασία της με τον Κινέζο αυτοκινητοκατασκευαστή Great Wall Motor. Από τη συγκεκριμένη σύμπραξη θα προκύψει το 2023 το πρώτο ηλεκτροκίνητο MINI, που θα κατασκευάζεται στην Κίνα και θα προορίζεται για την εγχώρια αγορά. Ο όμιλος BMW ποντάρει πολλά πάνω σε αυτό το μοντέλο και πιστεύει ότι θα δώσει εκρηκτική ώθηση στις πωλήσεις της ΜΙΝΙ, επειδή απευθύνεται σε ένα αγοραστικό κοινό που ζει σε πόλεις και ενθουσιάζεται με τις νέες τεχνολογίες.

 

ηλεκτροκίνητο SUV Volkswagen ID.4
Το ηλεκτροκίνητο SUV Volkswagen ID.4 ψηφίστηκε «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021».

 

Τελικά φαίνεται, ότι η ηλεκτροκίνηση θα αναπτυχθεί με πιο ραγδαίους ρυθμούς από ό,τι υπολογιζόταν αρχικά. Γι αυτό αναθεωρούν ολοένα περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων προς το καλύτερο τα σχετικά πλάνα τους για τα μοντέλα μηδενικών ρύπων. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Volkswagen, η οποία εκτιμά ότι τα 7 στα 10 αυτοκίνητα που θα πωλεί στην Ευρώπη το 2030, θα είναι ηλεκτρικά, ενώ μέχρι πρόσφατα υπολόγιζε με ένα ποσοστό μόνο 35%.

 

Το ίδιο περίπου θα ισχύσει και για τη θυγατρική της μάρκα, Porsche, όπου έως τα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας θα ανέλθει το ποσοστό των υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων σε 80%.

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ