Honda Jazz. Νέο Jazz: Με προηγμένη υβριδική τεχνολογία
Κύριο μέλημα των υπεύθυνων εξέλιξης ήταν να διατηρήσει το Jazz τα χαρακτηριστικά που το ανέδειξαν σε κορυφαίο μοντέλο καθημερινών μετακινήσεων, χωρίς να περάσουν σε δεύτερη μοίρα η άνεση και η αισθητική του

Honda Jazz: Νέο Jazz με προηγμένη υβριδική τεχνολογία

Η τέταρτη γενιά του συμπαγούς, αλλά άκρως ευρύχωρου Ηonda Jazz χρησιμοποιεί μια νέα σχεδιαστική γλώσσα και καινοτόμες τεχνολογίες, ενώ, χάρη στο Crosstar, απέκτησε για πρώτη φορά και έκδοση crossover.

To Ηοnda Jazz είδε για πρώτη φορά το φως το 2001 ως διάδοχος του Logo. Από τότε κύλισε πολύ νερό στο αυλάκι και το ιαπωνικό μοντέλο καθιερώθηκε στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού, με βασικό όπλο στη φαρέτρα του την ιδιοφυή διαμόρφωση του εσωτερικού, φυσικά μαζί με την παροιμιώδη αξιοπιστία της Honda. Με το Jazz τέταρτης γενιάς, ωστόσο, η Honda έκανε πραγματική τομή στην ιστορία του δημοφιλούς super mini της, καθώς το άλλαξε εκ βάθρων.


Αυτό αφορά τη νέα σχεδιαστική γλώσσα του αμαξώματος, την πρωτοποριακή υβριδική τεχνολογία, την ακόμα καλύτερη αξιοποίηση των χώρων αλλά και την αναβάθμιση της λειτουργικότητας μέσω απλοποίησης των χειρισμών. Επίσης, για πρώτη φορά στην ιστορία του Jazz δημιουργήθηκε και μια έκδοση crossover που ονομάζεται Crosstar και αυτονομείται οπτικά, αφού ανήκει στην κατηγορία των SUV. Κοινό –και κορυφαίο– στοιχείο, πάντως, και για τις δύο εκδοχές του Jazz τέταρτης γενιάς είναι το προηγμένο υβριδικό τους σύστημα τεχνολογίας i-MMD με 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν για την κίνηση και έναν για τη φόρτιση της μπαταρίας. 


Πρόκειται για μια καινοτόμα υβριδική τεχνολογία, η οποία αποδίδει άριστα σε πραγματικές συνθήκες και στην περίπτωση του Jazz συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του πρωτοποριακού κιβωτίου είναι η τεχνητή αίσθηση αλλαγής σχέσεων, ώστε να μη λειτουργεί συνεχώς ο βενζινοκινητήρας 1.5 i-VTEC των 109 ίππων σε υψηλές στροφές και να γίνεται ιδανική αξιοποίηση της μέγιστης ροπής των 253 Νm. Σε μεικτές συνθήκες οδήγησης έχουμε 80% ηλεκτροκίνηση, με τη μετάδοση κίνησης στους τροχούς κυρίως από τον ηλεκτροκινητήρα και τον βενζινοκινητήρα να είναι επιφορτισμένος κατά 80% με τη φόρτιση της μπαταρίας και κατά το υπόλοιπο 20% με την κίνηση των τροχών στις υψηλές ταχύτητες.

 

Κύριο μέλημα των υπεύθυνων εξέλιξης ήταν να διατηρήσει το Jazz τα χαρακτηριστικά που το ανέδειξαν σε κορυφαίο μοντέλο καθημερινών μετακινήσεων, χωρίς να περάσουν σε δεύτερη μοίρα η άνεση και η αισθητική του.

 


Κύριο μέλημα των υπεύθυνων εξέλιξης ήταν να διατηρήσει το Jazz τα χαρακτηριστικά που το ανέδειξαν σε κορυφαίο μοντέλο καθημερινών μετακινήσεων, χωρίς να περάσουν σε δεύτερη μοίρα η άνεση και η αισθητική του. Έτσι, φρόντισαν για καλύτερη ορατότητα, ακόμα μεγαλύτερη ευρυχωρία και υψηλότερη λειτουργικότητα σε σχέση με το Jazz της προηγούμενης γενιάς. Όσον αφορά το αισθητικό σκέλος, δικαιώθηκαν πλήρως με την πρόσφατη βράβευση του νέου μοντέλου τους από τη διεθνή επιτροπή του Red Dot Award στην κατηγορία του βιομηχανικού ντιζάιν για τη λειτουργικότητα, την ασφάλεια και τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου.

 

Οι Ιάπωνες ανασχεδίασαν τις αναρτήσεις, ώστε το Jazz τέταρτης γενιάς να παντρεύει ιδανικά την άνετη οδήγηση με μια συναρπαστική και δυναμική αίσθηση στον δρόμο, χωρίς ενοχλητικούς θορύβους όμως, χάρη στην εξαιρετική ηχομόνωση και στον πρωτοποριακό αεροδυναμικό σχεδιασμό του πεντάθυρου αμαξώματος. Ταυτόχρονα, ανέβασαν πολύ ψηλά τον πήχη στις τεχνολογίες συνδεσιμότητας, εφοδιάζοντας το νέο μοντέλο τους με το υπερσύγχρονο σύστημα πολυμέσων Honda Connect, με οθόνη 9 ιντσών, ασύρματο Car Play και Android Auto και χρήσιμες εφαρμογές. Επίσης, προίκισαν ακόμα και τη βασική έκδοση με το νέας γενιάς πακέτο εξοπλισμού ασφαλείας Ηοnda Sensing, στο οποίο περιλαμβάνονται στάνταρ δέκα αερόσακοι. Να τονίσουμε ότι το νέο Honda Jazz e: HEV κατέκτησε την ύψιστη διάκριση των πέντε αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του ευρωπαϊκού οργανισμού οδικής ασφάλειας EuroNCAP.

 

Honda Jazz. Νέο Jazz: Με προηγμένη υβριδική τεχνολογία
Το νέο Jazz διαθέτει το πιο ευρύχωρο σαλόνι επιβατών στην κατηγορία του.


Εννοείται ότι ακριβώς τις ίδιες δυνατότητες προσφέρει και η έκδοση Crosstar, που αποτελεί ένα SUV της κατηγορίας Β με έντονο lifestyle χαρακτήρα και προηγμένη τεχνολογία. To Honda Jazz Crosstar έχει σήμα κατατεθέν την αυξημένη απόσταση των 152 χιλιοστών από το έδαφος, τις ράγες οροφής και τα προστατευτικά πλαστικά στους θόλους των τροχών και τους προφυλακτήρες, τις αδιάβροχες υφασμάτινες επενδύσεις καθισμάτων και το εξαιρετικής πιστότητας ηχοσύστημα Honda Premium Audio με 8 ηχεία και κεντρικό subwoofer. 


Το νέο Jazz διαθέτει το πιο ευρύχωρο σαλόνι επιβατών στην κατηγορία του, θυμίζοντας αυτοκίνητα μεσαίας κατηγορίας, ενώ με αναδιπλωμένες τις έδρες των πίσω καθισμάτων Magic Seats μπορεί να μεταφέρει χωρίς πρόβλημα αντικείμενα μεγάλου ύψους, π.χ. γλάστρες με φυτά. Το εσωτερικό του έχει αναβαθμιστεί συνολικά με τη χρήση premium υλικών, έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και παχύτερα καθίσματα για ανετότερες διαδρομές. Την εξαιρετική εικόνα συμπληρώνει ο απολύτως λειτουργικός και εκμεταλλεύσιμος χώρος αποσκευών με 300 λίτρα όγκο και χαμηλό κατώφλι για ευκολότερη φόρτωση.

 

Honda Jazz. Νέο Jazz: Με προηγμένη υβριδική τεχνολογία
Ακόμα μεγαλύτερη ευρυχωρία και υψηλότερη λειτουργικότητα σε σχέση με το Jazz της προηγούμενης γενιάς.

 

Honda Jazz. Νέο Jazz: Με προηγμένη υβριδική τεχνολογία
Το νέο μοντέλο είναι εφοδιασμένο με το υπερσύγχρονο σύστημα πολυμέσων Honda Connect, με οθόνη 9 ιντσών, ασύρματο Car Play και Android Auto και χρήσιμες εφαρμογές.

 

Honda Jazz. Νέο Jazz: Με προηγμένη υβριδική τεχνολογία

 

Embed:

 

 

 

 

Αυτοκίνητο
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ