Anna Zanchi: Η Marketing Manager της FOREO μιλά για το «skinimalism» και το μέλλον της βιομηχανίας της ομορφιάς

Anna Zanchi: Η PR Manager South Europe της FOREO μιλά για το «skinimalism» και το μέλλον της βιομηχανίας της ομορφιάς

Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουμε για τις νέες τάσεις στον κόσμο της ομορφιάς, πώς να χρησιμοποιούμε σωστά τις συσκευές FOREO, αλλά και μερικές χρήσιμα tips για λαμπερό και υγιές δέρμα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

ADVERTORIAL

 

Ο κόσμος της ομορφιάς αλλάζει. Η τεχνολογία αποτελεί πλέον βασικό κομμάτι της βιομηχανίας, ενώ όλο και περισσότερα brands στρέφουν την προσοχή τους σε νέες προσεγγίσεις που αρχίζουν σιγά-σιγά να «σχηματίζουν» το μέλλον.

 

Η FOREO είναι μια εταιρεία που ήταν από τις πρώτες που έφεραν την «επανάσταση» σε ότι αφορά στο beauty technology και οι συσκευές της βρίσκονται πρώτες στις λίστες με τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Καθώς, λοιπόν, τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί ένα μεγάλο «ρεύμα» προς το skincare και της σωστής φροντίδας της επιδερμίδας μας και επειδή πλέον επιλέγουμε πολύ προσεκτικά τις ρουτίνες ομορφιάς μας, οι συσκευές ομορφιάς της FOREO πρωτοστατούν - και δικαίως.

 

Εμείς, μιλήσαμε με την Anna Zanchi, PR Manager South Europe της FOREO και μας είπε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζουμε για τις νέες τάσεις στον κόσμο της ομορφιάς, πώς να χρησιμοποιούμε σωστά τις συσκευές FOREO, αλλά και μερικές χρήσιμα tips για λαμπερό και υγιές δέρμα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

 

Anna Zanchi: Η Marketing Manager της FOREO μιλά για το «skinimalism» και το μέλλον της βιομηχανίας της ομορφιάς

 

—Με ποιον τρόπο πιστεύετε ότι η τεχνολογία αλλάζει τη βιομηχανία της ομορφιάς;

Η τεχνολογία έχει τεράστιο αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο οι σημερινοί καταναλωτές προσεγγίζουν τις ρουτίνες ομορφιάς τους, τόσο πολύ που η τεχνολογία ομορφιάς θα είναι πράγματι ένα από τα βασικά trends του μέλλοντος της βιομηχανίας. Στο σήμερα, οι καταναλωτές και οι απανταχού λάτρεις του skincare, είναι πολύ προσεκτικοί και επιλεκτικοί όταν πρόκειται για τα προϊόντα ομορφιάς τους, ειδικά όσον αφορά τις λύσεις που θα κάνουν τη ρουτίνα τους γρήγορη, διαισθητική και πολύ προσιτή.


Συγκεκριμένα, οι συσκευές ομορφιάς όπως οι συσκευές καθαρισμού, οι συσκευές μασάζ προσώπου, τα τονωτικά προσώπου και άλλα εργαλεία περιποίησης δέρματος, αναμένεται να γίνουν ακόμα πιο δημοφιλή και περιζήτητα στο κομμάτι της τεχνολογίας ομορφιάς για τα επόμενα χρόνια.

 

—Έχουμε δει τεράστιο ενδιαφέρον προς τα προϊόντα skincare τα τελευταία χρόνια - γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό;

Όπως ανέφερα, οι καταναλωτές ομορφιάς γίνονται όλο και πιο προσεκτικοί και απαιτητικοί όσον αφορά τη δική τους ευεξία, ομορφιά και τρόπο ζωής, τα οποία προσεγγίζονται από μια γωνία 360 μοιρών – μυαλό, σώμα και ψυχή. Η φυσική ομορφιά λάμπει από μέσα προς τα έξω και οι καταναλωτές αναζητούν αποτελεσματικές λύσεις για να κάνουν την εσωτερική τους ομορφιά να λάμψει.


Για παράδειγμα, έχουμε δει μια αύξηση της ζήτησης για καλλυντικά εμπνευσμένα από τη φύση, φρέσκα συστατικά και φιλικές προς το περιβάλλον, βιώσιμες λύσεις ρουτίνας ομορφιάς. Ομοίως, η τεχνολογία που εφαρμόζεται στην καθημερινή μας ζωή και η άνοδος των εφαρμογών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν σημειώσει κορύφωση που αναμένεται να συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια. Επίσης, οι καταναλωτές αναζητούν μια καλή επένδυση όταν αγοράζουν ένα νέο προϊόν περιποίησης δέρματος: περισσότερη ποιότητα και ανθεκτικότητα και λιγότερα απόβλητα – όλοι κερδίζουν.

 

Anna Zanchi: Η Marketing Manager της FOREO μιλά για το «skinimalism» και το μέλλον της βιομηχανίας της ομορφιάς

 

—Η FOREO είχε τεράστιο αντίκτυπο στη βιομηχανία περιποίησης δέρματος και έφερε την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο περιποιούμαστε το δέρμα μας. Πώς μπορούμε όμως να γνωρίζουμε ποια συσκευή είναι η σωστή για το δέρμα ή τις ανάγκες μας;

Η ομορφιά των συσκευών FOREO είναι ότι έχουν δημιουργηθεί για να είναι ασφαλείς για χρήση από όλους και με ένα ευρύ φάσμα επιλογών εξατομίκευσης που καθιστούν κάθε συσκευή και κάθε προϊόν skincare μια εξαιρετική θεραπεία επαγγελματικού επιπέδου για την ικανοποίηση κάθε ανάγκης δέρματος.


Για παράδειγμα, η νέα μας συσκευή καθαρισμού προσώπου LUNA 3 plus διατίθεται σε δύο ποικιλίες – Κανονικό δέρμα και Ευαίσθητο δέρμα – καθώς και σε αναζωογονητικούς παλμούς T-Sonic, τεχνολογία θερμοθεραπείας και τεχνολογία μικρορευμάτων τονωτικής, που μπορούν όλα να εξατομικευτούν πλήρως μέσω της εφαρμογής FOREO.


Επιπλέον, το UFO 2, η επαναστατική συσκευή που υπερφορτίζει τα ενεργά συστατικά των μασκών προσώπου UFO, έρχεται όχι μόνο με πλήρως προσαρμόσιμους παλμούς T-Sonic, θερμοθεραπεία, κρυοθεραπεία και 8 χρώματα φωτός LED, αλλά συνοδεύεται επίσης από μια πλήρη σειρά από μάσκες προσώπου για να καλύψει κάθε ανάγκη περιποίησης της επιδερμίδας: θρέψη, ενυδάτωση, απαλότητα, λάμψη – η επιλογή είναι πολύ μεγάλη και πλήρης.


Τέλος, όταν οι μύες και το δέρμα του προσώπου μας χρειάζονται ένα επιπλέον lift και περισσότερη ζωντάνια, το BEAR είναι η συσκευή τόνωσης προσώπου που μας προσφέρει ένα ισχυρό αλλά ασφαλές και απαλό session Face Gym στην άνεση του σπιτιού μας: η τεχνολογία μικρορεύματος του, σε συνδυασμό με τους παλμούς T-Sonic, είναι ρυθμιζόμενη σε ένταση και είναι ασφαλής από το πατενταρισμένο Anti-Shock System, το οποίο είναι μια μοναδική λειτουργία ασφαλείας στην αγορά.


Εν συντομία, υπάρχει μια αποτελεσματική και στοχευμένη λύση περιποίησης για όλους.

 

—Θα ήταν καλύτερο το να συνδυάζαμε δύο ή περισσότερες συσκευές FOREO για να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη skincare ρουτίνα ;

Οι συσκευές τεχνολογίας ομορφιάς FOREO έχουν σχεδιαστεί για να χρησιμοποιούνται τόσο μόνες τους όσο και σε μια πλήρη ρουτίνα ομορφιάς για μέγιστα αποτελέσματα. Το πρώτο βήμα μιας στοχευμένης skincare ρουτίνας είναι ο τέλειος καθαρισμός για ένα υγιές, καθαρό δέρμα, ο οποίος μπορεί να επιτευχθεί με τις συσκευές της σειράς LUNA, όπως το νεότερο LUNA 3 plus. Στη συνέχεια, μπορούμε να ακολουθήσουμε μια θεραπεία τόνωσης προσώπου με το BEAR και να ολοκληρώσουμε το μεγάλο φινάλε με μια θρεπτική περιποίηση χάρη στο UFO 2 και την πλήρη γκάμα σε μάσκες του – όπως η εμπνευσμένη από τη φύση συλλογή Farm To Face Sheet Mask. Το δέρμα φαίνεται τώρα περιποιημένο, λαμπερό και υγιές όσο ποτέ.

 

Anna Zanchi: Η Marketing Manager της FOREO μιλά για το «skinimalism» και το μέλλον της βιομηχανίας της ομορφιάς

 

—Καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει και το δέρμα μας κουράζεται πολύ περισσότερο κάτω από τον ήλιο, θα μπορούσατε να μας δώσετε μερικές συμβουλές για το πώς να το διατηρήσουμε υγιές και λαμπερό;

 

Όπως ανέφερα, το πρώτο μυστικό για υγιές, λαμπερό δέρμα είναι η τέλεια ρουτίνα καθαρισμού, η οποία μπορεί να επιτευχθεί με τον βέλτιστο τρόπο μέσω των συσκευών καθαρισμού προσώπου της σειράς LUNA beauty tech. Στη συνέχεια, σας προτείνουμε ένα συσφιγκτικό μασάζ με τη συσκευή μας BEAR που τροφοδοτείται με μικρορεύματα, για να χαρίσετε στους μύες του προσώπου σας αυτή την έξτρα σφριγηλότητα. Τέλος, η ενυδάτωση και η θρέψη είναι απαραίτητες κατά τους καλοκαιρινούς μήνες: συνιστούμε τη χρήση του UFO 2, σε συνδυασμό με την καταπραϋντική του λειτουργία κρυοθεραπείας, και μια λεπτή, ενυδατική μάσκα προσώπου, όπως η μάσκα Bulgarian Rose Farm Farm To Face του UFO.

 

—Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να έχεις αψεγάδιαστη επιδερμίδα όλο το χρόνο;

Καθαρισμός – Τόνωση – Θρέψη: Επαναλάβετε!

 

—Ποιες είναι μερικές από τις επερχόμενες τάσεις στον κόσμο της ομορφιάς;

Βλέπουμε σίγουρα μια έντονη ζήτηση σε όλη την κατηγορία της τεχνολογίας ομορφιάς, με τα υψηλής τεχνολογίας εργαλεία περιποίησης δέρματος και ευεξίας να κυριαρχούν στη σκηνή του μέλλοντος της ομορφιάς. Η βιωσιμότητα θα είναι επίσης ολοένα και περισσότερο βασικός παράγοντας, με τα brands να επενδύουν όλο και περισσότερο σε προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, καθαρές φόρμουλες, λιγότερα ή καθόλου ανταλλακτικά και ανθεκτικότητα. Επίσης, το «skinimalism» θα αντικαταστήσει όλο και περισσότερο τις βαριές ρουτίνες περιποίησης και μακιγιάζ, τείνοντας προς μια φυσική εμφάνιση χωρίς μακιγιάζ και μια λαμπερή επιδερμίδα.

 

—Τι επιφυλάσσει το μέλλον για τη βιομηχανία της ομορφιάς;

Το μέλλον της ομορφιάς θα επηρεαστεί έντονα από τις νέες τεχνολογίες και επίσης τις τρέχουσες τεχνολογίες που διαχέονται στον τομέα της ομορφιάς – όπως η κρυοθεραπεία και το μικρορεύμα. Η έρευνα και η ανάπτυξη θα είναι καθοριστικής σημασίας, καθώς και η ακρόαση των αναγκών των καταναλωτών για μια εξαιρετικά εξατομικευμένη, στοχευμένη προσέγγιση.

 

Anna Zanchi: Η Marketing Manager της FOREO μιλά για το «skinimalism» και το μέλλον της βιομηχανίας της ομορφιάς
Στυλ & Ομορφιά
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ