Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. για το περιβάλλον. Για όλους μας

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. δείχνουν το δρόμο για την προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Τα μεγάλα βήματα για την ανθρωπότητα απαιτούν μικρές αλλά τεραστίου σημασίας κινήσεις. Έτσι γίνεται και σήμερα με τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος A.E. για την προστασία του περιβάλλοντος. Μία κίνηση που δεν έχει μονάχα σημασία ως προς την ευκολία της διαδικασίας της ανακύκλωσης αλλά και της τροφής για σκέψη και ενημέρωση για τον ίδιο τον καταναλωτή.

Η εταιρεία Βίκος με κεντρικό μήνυμα «Μην το σπας… το καπάκι» επιβεβαιώνει την περιβαλλοντική της κουλτούρα, κάνοντας ένα μικρό βήμα για την προσπάθεια μείωσης της ποσότητας πλαστικού που απορρίπτεται στο περιβάλλον.

Στα χαρτιά, το μη αποσπώμενο καπάκι μπορεί να φαίνεται απλή λύση, αναλογίσου όμως πόσες φορές σου έπεσε το καπάκι στο δρόμο και αντί να το ρίξεις μαζί με το μπουκάλι στην ανακύκλωση, επέλεξες να το πετάξεις σε κάποιον συνηθισμένο κάδο απορριμμάτων, ή χειρότερα, το άφησες να μείνει εκεί που έπεσε και δεν το ξανασήκωσες.

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. δείχνουν το δρόμο για την προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. βοηθούν στο να ανακυκλωθεί το μπουκάλι μαζί με το καπάκι. Η Βίκος A.E. με την ενέργειά της, ενσωματώνει νέες τεχνικές στη διαδικασία παραγωγής και είναι η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί το τελευταίας τεχνολογίας GME 30/40 μη αποσπώμενο καπάκι, ενισχύοντας έτσι την διαδικασία της ανακύκλωσης. Με αυτό τον τρόπο το πώμα μένει στη θέση του, εγγυάται καλύτερη απόδοση καθώς μπορεί να ανοιγοκλείσει χωρίς να αποκοπεί πολλές φορές. Παράλληλα με αυτό, το γεγονός ότι απαιτείται λιγότερη πλαστική ύλη για να παραχθεί το πώμα επιτυγχάνεται μείωση 35%  του πλαστικού.

Μία επένδυση που φέρει την υπογραφή της εξειδικευμένης, με βαθιά τεχνογνωσία εταιρεία Husky, και με αυτή την προσθήκη η Petcom Plastics πλέον διαθέτει 18 γραμμές παραγωγής.

H σημασία της επένδυσης

Σε πρώτη φάση, το μη αποσπώμενο καπάκι μοιάζει ιδανικός τρόπος ώστε με το τέλος της κατανάλωσης να μην υπάρχουν δύο διαφορετικά απορρίμματα ωστόσο είναι πολλά παραπάνω από αυτό. Και μόνο η ιδέα ότι το πώμα είναι «ένα» με την υπόλοιπη συσκευασία δημιουργεί αυτόματα έναν εσωτερικό «προβληματισμό», μία δεύτερη σκέψη για το συμβολισμό της συγκεκριμένης συσκευασίας.

Η εταιρεία Βίκος με το μη αποσπώμενο καπάκι καταφέρνει να προκαλεί ειδικά συναισθήματα που βγάζουν σε ένα μόνο μονοπάτι. Αυτό της ενημέρωσης γύρω από την προστασία του περιβάλλοντος, το οποίο ξεκινάει από τη συμβολική ερώτηση «γιατί δεν πρέπει να σπάμε το καπάκι της συσκευασίας;» όπως αναφέρει και το μότο της καμπάνιας.

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. δείχνουν το δρόμο για την προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter

Μία κίνηση που ουσιαστικά εξασφαλίζει ότι το μπουκάλι θα πάει μαζί με το καπάκι στην ανακύκλωση ύστερα από την κατανάλωσή του, πάνω από όλα όμως αναγκάζει τον καταναλωτή να κάνει το σωστό, το οποίο είναι να στείλει το «πακέτο» μπουκαλιού και καπακιού στον κάδο ανακύκλωσης και όχι σε κάποιο τυχαίο κάδο.

Πάνω από όλα όμως, η καμπάνια «Μην το σπας… το καπάκι» λειτουργεί με εκπαιδευτικό τρόπο για όλες τις άλλες στιγμές της ζωής μας, εκεί που το πώμα δεν είναι αποσπώμενο. Το παράδειγμα από την εικόνα των συσκευασιών «Βίκος» είναι τόσο έντονη που πλέον έχει επιτευχθεί ο σκοπός της καμπάνιας. Δηλαδή να παραδειγματίσει και να κάνει βίωμα την ανάγκη για ανακύκλωση σε κάθε κομμάτι της ζωή μας. Είτε αυτό είναι τα μπουκάλια και τα πώματα, είτε κάθε άλλη συσκευασία που ανακυκλώνεται.

Τα μη αποσπώμενα καπάκια της Βίκος Α.Ε. δείχνουν το δρόμο για την προστασία του περιβάλλοντος Facebook Twitter

Η Βίκος Α.Ε. εδώ και 30 χρόνια φροντίζει διαρκώς για την ευημερία και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, πάντα με σεβασμό στον καταναλωτή. Με την νέα της καμπάνια κάνει ένα μεγάλο βήμα προς την προστασία και την ευημερία του περιβάλλοντος με τη μείωση του πλαστικού, εκπαιδεύοντας παράλληλα τον καταναλωτή για τη σημασία της κίνησης αυτής.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ