Στη Θεσσαλονίκη και στη ζωή «τίποτα δεν αποκλείεται»

Στη Θεσσαλονίκη και στη ζωή «τίποτα δεν αποκλείεται» Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Η γενέτειρα έχει πάντα ξεχωριστή σημασία για κάθε άνθρωπο. Είναι ο τόπος στον οποίο γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε, εκεί που με κάθε μας επιστροφή αντλούμε έμπνευση και ενέργεια. Για την μπίρα ΝΥΜΦΗ αυτός ο τόπος έμπνευσης, είναι η Θεσσαλονίκη, δηλαδή η πόλη που ενώνει ταυτόχρονα όλους τους ανθρώπους της, φιλοξενώντας αντιθέσεις, διαφορετικούς πολιτισμούς και άπειρες γεύσεις.

Παρακολουθώντας τη νέα καμπάνια της μπίρας ΝΥΜΦΗ με επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη, το κυρίαρχο συναίσθημα που μεταδίδεται είναι ότι «τίποτα δεν αποκλείεται». Μέσα από τα μάτια και τα λόγια της πρωταγωνίστριας, περιπλανιόμαστε με ένα ποδήλατο σε κάθε στενό, κεντρικό δρόμο και γνωστό μαγαζί της πόλης «που τα χωράει όλα», από τα Λαδάδικα και την Αριστοτέλους μέχρι την Παραλία και τα κάστρα του Πασά, καταλήγοντας μετά από αρκετή περιπλάνηση, σε ένα μεγάλο τραπέζι στη Σβώλου, για μια γιορτή που τα χωράει όλα και όλους.

Στη Θεσσαλονίκη και στη ζωή «τίποτα δεν αποκλείεται» Facebook Twitter

«Τα απρόβλεπτα και τα αταίριαστα είχαν πάντα θέση εδώ» αναφέρει η πρωταγωνίστρια, όπως και όλοι οι άνθρωποι που βρίσκονται τυχαία στον δρόμο της. Άλλωστε σ’ «ένα κάλεσμα, ένα κέρασμα, εκεί είναι η μαγεία».

Ανακαλύπτουμε νέες εμπειρίες

Από τη «γέννησή» της (το 2019), η μπίρα ΝΥΜΦΗ αποτέλεσε ένα σύμβολο για να «χωρέσουν διαφορετικοί άνθρωποι σε ένα τραπέζι». Όντας συνδημιουργία σχεδιαστών, δημιουργών και εμπνευστών, από το 2019 η μπίρα ΝΥΜΦΗ μεταδίδει το ζωντανό και ταυτόχρονα συμπεριληπτικό χαρακτήρα της πόλης, δίνοντας σε όλους μας αφορμή να αγκαλιάσουμε το διαφορετικό.

Απόδειξη αποτελεί ακόμα και η ίδια της η συνταγή, η οποία περικλείει 5 διαφορετικούς λυκίσκους και παράγεται από 100% Μακεδονικό κριθάρι αειφόρου παραγωγής με υπευθυνότητα και σεβασμό απέναντι στο περιβάλλον και τους ανθρώπους.

Στη Θεσσαλονίκη και στη ζωή «τίποτα δεν αποκλείεται» Facebook Twitter

Με τη νέα της καμπάνια, η μπίρα ΝΥΜΦΗ μας παρακινεί να βγούμε από τα νερά μας και μέσω νέων εμπειριών να έρθουμε πιο κοντά ο ένας με τον άλλον. Από τη στιγμή που γενέτειρά της είναι η πόλη που ενώνει τους ανθρώπους, έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε πως στη ζωή «Τίποτα δεν αποκλείεται».

Τη νέα digital ταινία δημιούργησε και επιμελήθηκε η Savvy Partners, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η FILMIKI, με σκηνοθέτη τον Matvey Fiks και μουσική από τον Larry Gus.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM