Στη Θεσσαλονίκη και στη ζωή «τίποτα δεν αποκλείεται»

Στη Θεσσαλονίκη και στη ζωή «τίποτα δεν αποκλείεται» Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Η γενέτειρα έχει πάντα ξεχωριστή σημασία για κάθε άνθρωπο. Είναι ο τόπος στον οποίο γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε, εκεί που με κάθε μας επιστροφή αντλούμε έμπνευση και ενέργεια. Για την μπίρα ΝΥΜΦΗ αυτός ο τόπος έμπνευσης, είναι η Θεσσαλονίκη, δηλαδή η πόλη που ενώνει ταυτόχρονα όλους τους ανθρώπους της, φιλοξενώντας αντιθέσεις, διαφορετικούς πολιτισμούς και άπειρες γεύσεις.

Παρακολουθώντας τη νέα καμπάνια της μπίρας ΝΥΜΦΗ με επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη, το κυρίαρχο συναίσθημα που μεταδίδεται είναι ότι «τίποτα δεν αποκλείεται». Μέσα από τα μάτια και τα λόγια της πρωταγωνίστριας, περιπλανιόμαστε με ένα ποδήλατο σε κάθε στενό, κεντρικό δρόμο και γνωστό μαγαζί της πόλης «που τα χωράει όλα», από τα Λαδάδικα και την Αριστοτέλους μέχρι την Παραλία και τα κάστρα του Πασά, καταλήγοντας μετά από αρκετή περιπλάνηση, σε ένα μεγάλο τραπέζι στη Σβώλου, για μια γιορτή που τα χωράει όλα και όλους.

Στη Θεσσαλονίκη και στη ζωή «τίποτα δεν αποκλείεται» Facebook Twitter

«Τα απρόβλεπτα και τα αταίριαστα είχαν πάντα θέση εδώ» αναφέρει η πρωταγωνίστρια, όπως και όλοι οι άνθρωποι που βρίσκονται τυχαία στον δρόμο της. Άλλωστε σ’ «ένα κάλεσμα, ένα κέρασμα, εκεί είναι η μαγεία».

Ανακαλύπτουμε νέες εμπειρίες

Από τη «γέννησή» της (το 2019), η μπίρα ΝΥΜΦΗ αποτέλεσε ένα σύμβολο για να «χωρέσουν διαφορετικοί άνθρωποι σε ένα τραπέζι». Όντας συνδημιουργία σχεδιαστών, δημιουργών και εμπνευστών, από το 2019 η μπίρα ΝΥΜΦΗ μεταδίδει το ζωντανό και ταυτόχρονα συμπεριληπτικό χαρακτήρα της πόλης, δίνοντας σε όλους μας αφορμή να αγκαλιάσουμε το διαφορετικό.

Απόδειξη αποτελεί ακόμα και η ίδια της η συνταγή, η οποία περικλείει 5 διαφορετικούς λυκίσκους και παράγεται από 100% Μακεδονικό κριθάρι αειφόρου παραγωγής με υπευθυνότητα και σεβασμό απέναντι στο περιβάλλον και τους ανθρώπους.

Στη Θεσσαλονίκη και στη ζωή «τίποτα δεν αποκλείεται» Facebook Twitter

Με τη νέα της καμπάνια, η μπίρα ΝΥΜΦΗ μας παρακινεί να βγούμε από τα νερά μας και μέσω νέων εμπειριών να έρθουμε πιο κοντά ο ένας με τον άλλον. Από τη στιγμή που γενέτειρά της είναι η πόλη που ενώνει τους ανθρώπους, έχουμε κάθε λόγο να πιστεύουμε πως στη ζωή «Τίποτα δεν αποκλείεται».

Τη νέα digital ταινία δημιούργησε και επιμελήθηκε η Savvy Partners, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η FILMIKI, με σκηνοθέτη τον Matvey Fiks και μουσική από τον Larry Gus.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρωτοβουλία Cycladic Identity: 8 νέα προγράμματα σε οκτώ νησιά των Κυκλάδων & δύο διακυκλαδικά

Good Living / Πρωτοβουλία Cycladic Identity: 8 νέα προγράμματα σε οκτώ νησιά των Κυκλάδων & δύο διακυκλαδικά

Η Πρωτοβουλία Cycladic Identity ξεκίνησε από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης το 2023 και στοχεύει στη διατήρηση, αποκατάσταση και ανάδειξη της μοναδικής πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς των Κυκλάδων.
THE LIFO TEAM
5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Good Living / 5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Η ιδέα σου αξίζει να βρει το έδαφος που θα την κάνει να ανθήσει. Ο 16ος Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας σου δίνει ακριβώς αυτή την ευκαιρία.
THE LIFO TEAM
The Journey of Energy: Το εντυπωσιακό περίπτερο της ΔΕΗ στη ΔΕΘ ενώνει τεχνολογία, θέαμα και ενέργεια

Good Living / The Journey of Energy: Το εντυπωσιακό περίπτερο της ΔΕΗ στη ΔΕΘ ενώνει τεχνολογία, θέαμα και ενέργεια

Μια μοναδική εμπειρία τεχνολογίας και θεάματος με επίκεντρο την ενέργεια στην 89η ΔΕΘ με καθημερινές προβολές ανά μισή ώρα από τις 16:00 και τα Σαββατοκύριακα από τις 10:00.
THE LIFO TEAM
gk,

Good Living / Δήμητρα Δασκαλάκη: Ο καλύτερος εργοδότης είναι αυτός που δεν σταματά ποτέ να προσπαθεί να γίνει καλύτερος

Η Δήµητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της METRO ΑΕΒΕ, µιλά στη Lifo για το πώς ένας από τους µεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα, µε περισσότερους από 11.000 εργαζοµένους, κερδίζει παράλληλα και τον τίτλο Top Employer 2025.
ΦΙΛΙΩ ΡΑΓΚΟΥ