Στάση για το λεωφορείο, στάση και για αντισηπτικό

Στάση για το λεωφορείο, στάση και για αντισηπτικό Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε συνειδητοποιήσει περισσότερο από ποτέ πως τίποτα δεν είναι δεδομένο και πως η υγεία πρέπει να είναι για όλους μας προτεραιότητα. Η πανδημία άλλαξε πολλά στη ζωή μας και έκανε δυο αντικείμενα αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητά μας: τις ιατρικές μάσκες προστασίας αλλά και το αντισηπτικό.

Πλέον όλοι έχουμε ένα μπουκαλάκι με αντισηπτικό στην τσάντα μας, στην τσέπη μας, σε «θέση μάχης» μιας και το χρησιμοποιούμε πολλές φορές μέσα στην ημέρα, προκειμένου να διατηρούμε τα χέρια μας καθαρά και χωρίς μικρόβια ανάμεσα στις δραστηριότητές μας.

Ειδικά όσοι χρησιμοποιείτε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είστε σίγουρα πιο προσεκτικοί και φροντίζετε να βάζετε αντισηπτικό όση ώρα περιμένετε στη στάση αλλά και μέσα στο μέσο μεταφοράς που χρησιμοποιείτε όταν αγγίζετε τις επιφάνειές του, μιας και η χρήση των ΜΜΜ από πολλούς πολίτες καθημερινά μπορεί να τα κάνει πιθανές εστίες μόλυνσης.

Στάση για το λεωφορείο, στάση και για αντισηπτικό Facebook Twitter

Την επόμενη πάντως φορά που θα πάτε να περιμένετε πατροπαράδοτα στη στάση του λεωφορείου μπορεί να μη χρειαστεί να κάνετε την αντανακλαστική κίνηση να βγάλετε από την τσάντα σας το μπουκαλάκι του αντισηπτικού. Αυτό πάντα αν βρεθείτε σε μία από τις 20 στάσεις στις οποίες «βρίσκεται» η Eurolife FFH.

Δηλαδή; Η Eurolife FFH, μια ηγετική και πρωτοπόρος εταιρεία της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς αλλά και μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited, είχε ήδη από πέρυσι την εξής ιδέα: να «ντύσει» κόκκινες μερικές στάσεις λεωφορείων σε διάφορα σημεία της Αττικής και στα billboards των στάσεων αυτών να τοποθετήσει μια εσοχή με αντισηπτικό που μπορούσε να χρησιμοποιήσει δωρεάν κάθε πολίτης.

Στάση για το λεωφορείο, στάση και για αντισηπτικό Facebook Twitter

Αφού η δράση αυτή κέρδισε τις εντυπώσεις με την πρωτοτυπία αλλά και τη χρησιμότητά της, η Eurolife FFH αποφάσισε να την επαναλάβει και φέτος, αυτή τη φορά διπλασιάζοντας τις στάσεις στις οποίες δίνει το παρόν.

Έτσι, αυτή τη στιγμή υπάρχουν 20 τέτοιες στάσεις σε κεντρικές οδικές αρτηρίες σε ολόκληρη την Αττική, ώστε να μπορούν να εξυπηρετηθούν ακόμα περισσότεροι πολίτες οι οποίοι χρησιμοποιούν σε τακτική βάση τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αλλά και απλοί περαστικοί, με το αντισηπτικό υγρό που διατίθεται να ανανεώνεται συχνά.

Την επόμενη λοιπόν φορά που θα δείτε από μακριά σε κάποια στάση λεωφορείου ένα μεγάλο «πσσστ» σε κόκκινο φόντο μη διστάσετε να πλησιάσετε. Άλλωστε είναι κάποια μικρά «πσσστ» που έχουν μεγάλη αξία.

Στάση για το λεωφορείο, στάση και για αντισηπτικό Facebook Twitter

Οι στάσεις λεωφορείου στις οποίες θα βρείτε τα dispencers με αντισηπτικό από τη Eurolife FFH είναι οι εξής:

•          Πλατεία Κλαυθμώνος

•          Λεωφόρος Ποσειδώνος (παράδρομος Τροκαντερό)

•          Λεωφόρος Αλεξάνδρας & Πανόρμου

•          Λεωφόρος Βουλιαγμένης (σταθμός μετρό Ελληνικό)

•          Σταθμός μετρό Πανόρμου

•          Σταθμός μετρό Χολαργού

•          Λεωφόρος Πεντέλης

•          Κολωνάκι (πλατεία Φιλικής Εταιρείας)

•          Λεωφόρος Αμαλίας (Ζάππειο)

•          Οδός Αθηνάς (στάση Μοναστηράκι)

•          Πλατεία Συντάγματος (οδός Όθωνος)

•          Λεωφόρος Ακαδημίας (αφετηρίες λεωφορείων)

•          Γλυφάδα (οδός Γρ. Λαμπράκη, στάση Εφορία)

•          Λεωφόρος Βασιλέως Κωνσταντίνου (Παναθηναϊκό Στάδιο)

•          Λεωφόρος Ποσειδώνος (πλατεία Γλυφάδας)

•          Λεωφ. Συγγρού (στάση μετρό ΦΙΞ)

•          Λεωφόρος Μεσογείων (σταθμός μετρό Εθνική Άμυνα)

•          Σταθμός μετρό Ανθούπολης

•          Λεωφόρος Βασιλίσσης Σοφίας (σταθμός μετρό Ευαγγελισμός)

•          Καλλιθέα (Λεωφόρος Θησέως 130)

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Good Living / Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Σε μια περίοδο που η δημόσια συζήτηση για τη βιώσιμη ανάπτυξη αποκτά ολοένα πιο καθοριστική σημασία, η ανάγκη για επιχειρήσεις που παράγουν πραγματική, μετρήσιμη αξία για την κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ.
THE LIFO TEAM
Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Good Business Directory 6 / Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Σύμφωνα με την International Workplace Group, το 2026 το πού θα δουλεύουμε παύει να έχει σημασία· αυτό που μετράει είναι πώς και γιατί. Ίσως, τελικά, η επόμενη επανάσταση να είναι απλώς πιο ανθρώπινη.
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ