Πώς θα μετατρέψετε γρήγορα την επιχείρησή σας σε online store

Πώς θα μετατρέψετε γρήγορα την επιχείρησή σας σε online store Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η πανδημία του κορωνοϊού έχει αναγκάσει πολλές επιχειρήσεις να παραμείνουν κλειστές μέχρι νεωτέρας, όμως αυτό δε σημαίνει πως οι εμπορικές συναλλαγές σταματούν. Εάν δεν παρείχατε, λοιπόν, μέχρι στιγμής δυνατότητα παραγγελιών εξ αποστάσεως, μπορείτε πλέον να ξεκινήσετε, με τον πιο απλό τρόπο: μετατρέποντας το φυσικό σας κατάστημα σε online store. Μάλιστα, υπάρχει μια έξυπνη υπηρεσία για να ξεκινήσετε να δέχεστε ηλεκτρονικές πληρωμές.


Η διαδικασία είναι εύκολη και χρειάζεται να αξιοποιήσετε την επιχειρηματική σας ευφυΐα προκειμένου να επιτύχετε και σε αυτόν τον τομέα αλλά όσοι διαθέτουν την εμπειρία, το εμπόρευμα και το πελατολόγιο από το φυσικό τους κατάστημα, μπορούν να διαπρέψουν και υπό αυτές τις συνθήκες.


Ξεκινώντας με απλά βήματα

Έχετε site αλλά όχι e-shop; Μπορείτε να ξεκινήσετε με απλά βήματα και αργότερα να κάνετε τις επιπλέον ενέργειες. Μέχρι να φτιάξετε ένα πλήρες διαδικτυακό κατάστημα, φροντίστε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας όπως φροντίζετε τη βιτρίνα του καταστήματός σας. Είναι πολύ σημαντικό, η πρώτη σελίδα του website σας που θα εμφανίζεται στον υποψήφιο πελάτη, να περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να επικοινωνήσει κανείς μαζί σας και να καταλάβει τι προϊόντα ή υπηρεσίες μπορεί να παραγγείλει.
Από τα πιο σημαντικά στάδια μιας ηλεκτρονικής αγοράς είναι η ευκολία που παρέχεται στον καταναλωτή να παραγγέλνει τα προϊόντα που επιθυμεί με τον τρόπο που αισθάνεται πιο άνετα και να πληρώνει για τις αγορές του γρήγορα και με ασφάλεια. Δώστε στους επισκέπτες της σελίδας σας τη δυνατότητα να παραγγέλνουν τηλεφωνικά, με email ή με φόρμα παραγγελίας, είτε με κωδικούς προϊόντων είτε αναφέροντας την περιγραφή τους.

Πώς θα μετατρέψετε γρήγορα την επιχείρησή σας σε online store Facebook Twitter


Εύκολες παραγγελίες και πληρωμές

Οι πληρωμές είναι το πλέον νευραλγικό σημείο της διαδικασίας, ειδικά τώρα που λόγω συνθηκών οι ηλεκτρονικές συναλλαγές είναι αυξημένες. Ωστόσο, είναι λογικό να μην μπορείτε να μετατρέψετε την επιχείρησή σας σε ηλεκτρονική εν μία νυκτί. Η υπηρεσία Payment Link της Eurobank, η οποία υποστηρίζει την πληρωμή παραγγελιών όχι μόνο online αλλά και μέσω τηλεφώνου ή email, είναι η ιδανική λύση. Στην ουσία, επιτρέπει στον καταναλωτή να πληρώνει με την κάρτα του, αφού έχετε λάβει την παραγγελία τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά, χωρίς να διαθέτει η επιχείρηση POS ή website.


Με το Eurobank Payment Link προωθείτε στον πελάτη ένα link μέσω email ή SMS η ακόμα και μέσα από τα social media. Το link αυτό περιέχει το αίτημα πληρωμής και ενεργοποιείται μέσα από την πλατφόρμα ePOS της Eurobank, συμπληρώνοντας τα στοιχεία του πελάτη και της συναλλαγής. Με την υπηρεσία αυτή, μπορείτε να δέχεστε όχι μόνο εφάπαξ πληρωμές αλλά και δόσεις που μπορεί να προσφέρετε για τις αγορές του ή επαναλαμβανόμενες πληρωμές (π.χ. μηνιαία συνδρομή). Έτσι, ο πελάτης αποθηκεύει το link και το ξαναχρησιμοποιεί για το επόμενο ποσό της δόσης. Αξίζει να σημειωθεί πως με το Eurobank Payment Link οι συναλλαγές πιστώνονται άμεσα στο λογαριασμό σας, ενώ η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι δωρεάν και η επιχείρησή σας επιβαρύνεται μόνο με την προμήθεια για την εκκαθάριση της συναλλαγής. Για να διασφαλίσει τις online συναλλαγές με κάρτα, η υπηρεσία Eurobank Payment Link υποστηρίζει πλήρως το πρωτόκολλο ασφαλείας 3D Secure και εφαρμόζει την ισχυρή ταυτοποίηση πελάτη (Strong Customer Authentication – SCA) που μειώνει τον κίνδυνο απάτης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.


Η υπηρεσία είναι ιδανική όχι μόνο για πώληση προϊόντων αλλά και για παροχή υπηρεσιών. Αν, για παράδειγμα, έχετε ένα γυμναστήριο και πλέον αποφασίσατε να προσφέρετε online μαθήματα στους πελάτες σας που αναζητούν τρόπο να γυμνάζονται και από το σπίτι, μπορείτε να δέχεστε πληρωμές με το Eurobank Payment Link.

Πώς θα μετατρέψετε γρήγορα την επιχείρησή σας σε online store Facebook Twitter


Κι αν δεν έχω site;

Μπορείτε και πάλι να αξιοποιήσετε την ευελιξία που σας δίνει το Eurobank Payment Link, αλλά θα πρέπει να κάνετε με κάποιο τρόπο γνωστό στους πελάτες σας τη νέα δυνατότητα που τους δίνετε για αποστολές κατ' οίκον με ηλεκτρονική πληρωμή. Εάν το φυσικό σας κατάστημα είναι γνωστό στην περιοχή σας, προσπαθήστε να διατηρήσετε τη δημοφιλία του, παρέχοντας μια συνέχεια στην επωνυμία σας. Ενημερώστε τους ήδη υπάρχοντες πελάτες για την νέα ψηφιακή σας πρωτοβουλία και προωθήστε το μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τέτοιο τρόπο που να δείχνει την εμπειρία σας στον τομέα των προϊόντων που εμπορεύεστε, στην ποιότητα των υπηρεσιών αλλά και στην εξυπηρέτηση των πελατών. Δημιουργήστε κανάλια επικοινωνίας με το αγοραστικό κοινό, ξεκινώντας με τον βασικό «πυρήνα» του πελατολογίου σας και επεκτεινόμενοι σταδιακά προς μια μεγαλύτερη αγορά.


Αν διατηρούσατε μια βάση δεδομένων του πελατολογίου σας, όπου καταγράφατε και ηλεκτρονικές διευθύνσεις, δημιουργήστε έναν κατάλογο προϊόντων που μπορείτε να διαθέσετε, περιλαμβάνοντας φυσικά τις τιμές και τα στοιχεία επικοινωνίας, αναφέροντας οπωσδήποτε τη δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής. Τον κατάλογο αυτόν μπορείτε επίσης να τον αναρτήσετε και στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης που ενδεχομένως διατηρείτε για την επιχείρησή σας.


Μάθετε μέσα από την εμπειρία σας

Εάν γνωρίζετε ποια προϊόντα από το φυσικό σας κατάστημα είναι τα πιο ευπώλητα και συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον προωθήστε τα περισσότερο και στο ψηφιακό σας κατάστημα. Κρατήστε χώρο και αφιερώστε μεγαλύτερη προσπάθεια στην προβολή των ειδών που οι καταναλωτές ζητούν περισσότερο κάτω από τις συνθήκες παραμονής στο σπίτι (για παράδειγμα, πρώτες ύλες μαγειρικής, είδη χόμπι, εξοπλισμός γυμναστικής, είδη φαρμακείου). Δημιουργήστε μια ξεχωριστή κατηγορία γι' αυτά και βάλτε τα σε πρώτο πλάνο στην ιστοσελίδα σας. Αυτό θα σας βοηθήσει αφενός να αυξήσετε τις πωλήσεις και άρα τα κέρδη σας, και αφετέρου να προσελκύσετε περισσότερους υποψήφιους πελάτες.


Μια καλή στρατηγική είναι επίσης να προσθέσετε και μια επιλογή έκπτωσης σε προϊόντα που δεν έχουν ικανοποιητική ανταπόκριση, η οποία θα γίνεται μαζί με την αγορά κάποιου δημοφιλούς προϊόντος. Έτσι, προσφέρετε και τη δυνατότητα στον χρήστη να αποφύγει έξοδα αποστολής που συνήθως είναι μεγαλύτερα σε αγορές μικρότερου κόστους.

Πώς θα μετατρέψετε γρήγορα την επιχείρησή σας σε online store Facebook Twitter


Καθορίστε έξοδα αποστολής

Προτού ξεκινήσετε να δέχεστε παραγγελίες από υποψήφιους πελάτες πρέπει να έχετε ήδη σχεδιάσει μια πολιτική αποστολής των προϊόντων σας. Κάντε πρώτα μια έρευνα αγοράς, μελετήστε τους πιθανούς ανταγωνιστές σας και δείτε τις πολιτικές που έχουν θέσει εκείνοι, καθώς τα έξοδα αποστολής και η ευκολία ή όχι επιστροφής μπορεί να σημαίνει τη μη αγορά από το κατάστημά σας. Απευθυνθείτε σε εταιρείες ταχυμεταφορών και πάρτε προσφορές, ενώ καθορίστε αν θα προσφέρετε δωρεάν αποστολές και από ποιο ποσό και άνω. Καθορίστε μαζί με τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφοράς ποιες γεωγραφικές περιοχές εξυπηρετείτε και ποιο θα είναι το τελικό κόστος για τον πελάτη από την εκάστοτε περιοχή.


Το επόμενο βήμα

Από τη στιγμή που θα μπείτε στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, έστω και με το πολύ απλό αυτό πρώτο βήμα, η συνέχεια θα είναι πολύ καλύτερη. Στο μέλλον θα μπορέσετε να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο και πόρους για να δημιουργήσετε ένα πλήρες e-shop. Οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών θα έχουν αλλάξει κατά πολύ μετά από την περίοδο που διανύουμε και οι ηλεκτρονικές αγορές ήρθαν για να μείνουν. Δείτε το σαν μια ευκαιρία να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να την ενδυναμώσετε.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ