Πώς η Nestlé διαμορφώνει το εργασιακό περιβάλλον του αύριο θέτοντας τον πήχη ψηλότερα

Πώς η Nestlé διαμορφώνει το εργασιακό περιβάλλον του αύριο θέτοντας τον πήχη ψηλότερα

Μια εταιρεία που έχει τους ανθρώπους της στην καρδιά της επιχειρηματικής της δραστηριότητας και έχει θέσει ως προϋπόθεση να τους ενδυναμώνει με κάθε τρόπο.

ADVERTORIAL

Στην εποχή που διανύουμε, όλα αλλάζουν με ραγδαίους ρυθμούς. Έχουμε πλέον μπει σε μια νέα περίοδο, όπου οι αξίες, η ηθική και η συμπεριληπτικότητα αποτελούν βασικούς παράγοντες για την εξέλιξη της κοινωνίας μας, σε κάθε της τομέα και έκφανση.

 

Στον εργασιακό τομέα, συγκεκριμένα, οι αλλαγές που γίνονται τα τελευταία χρόνια φέρνουν και πάλι στο επίκεντρο την πιο σημαντική δύναμη για οποιαδήποτε επιχείρηση: τους ανθρώπους της. Άλλωστε, στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, η ανάπτυξη της ανθρωποκεντρικής κουλτούρας είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση όχι μόνο ενός ευέλικτου εργασιακού περιβάλλοντος, αλλά κι ενός περιβάλλοντος που θα είναι δίκαιο και θα προσφέρει ίσες ευκαιρίες ανάπτυξης σε όλους.

 

Μπορεί οι άνθρωποι να αποτελούν τη βασική κινητήρια δύναμη μιας επιχείρησης που εξελίσσεται - και κατά τη διάρκεια της πανδημίας όλο και περισσότερες εταιρείες να ανέπτυξαν τις πρακτικές τους σχετικά με την ανάπτυξη της διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού - αλλά υπάρχουν κάποιες που ξεχωρίζουν γι' αυτό, εδώ και πολλά χρόνια.

 

Ένα ιδιαίτερο παράδειγμα είναι η Nestlé, μια εταιρεία που έχει τους ανθρώπους της στην καρδιά της επιχειρηματικής της δραστηριότητας και έχει θέσει ως προϋπόθεση να τους ενδυναμώνει με κάθε τρόπο έτσι ώστε, να αποτελούν την κυρίαρχη δύναμη που ξεπερνά τον ανταγωνισμό στο σύγχρονο και γεμάτο προκλήσεις επιχειρηματικό περιβάλλον.

 

Πώς η Nestlé διαμορφώνει το εργασιακό περιβάλλον του αύριο θέτοντας τον πήχη ψηλότερα

 

Αυτή τη δέσμευση, η Nestlé την αποδεικνύει έμπρακτα, επενδύοντας στην εξέλιξη της HR στρατηγικής της "Workplace of Tomorrow" που περιλαμβάνει πέντε βασικούς άξονες και στοχεύει στο να εντάσσεται και να διαπρέπει στον επιχειρηματικό κόσμο του αύριο.

 

Συγκεκριμένα, ο πρώτος άξονας "Win with the best" περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες και λειτουργίες που αξιοποιεί η εταιρεία για να συνδεθεί με τα καλύτερα ταλέντα της αγοράς. Με την εφαρμογή καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων όπως το Recruitment Marketing, η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να επικοινωνεί τις αξίες της και να συνδέεται, κυρίως ψηφιακά, με ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς εργασίας. Επιπλέον, το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας employer branding με κεντρικό μήνυμα "Be a force for Good" δίνει τη δυνατότητα στη Nestlé να χτίσει μια δυνατή βάση ταλέντων σε μέσα όπως το LinkedIn, με πάνω από 46 χιλιάδες χρήστες.

 

Όσο για τον δεύτερο άξονα, "Enable & Grow" εστιάζει σε δράσεις που επιτρέπουν στους εργαζόμενους της εταιρείας να ενδυναμωθούν και να αναπτυχθούν, στο πλαίσιο του  «εκδημοκρατισμού» της γνώσης, δίνοντας πρόσβαση σε υλικό και εργαλεία εκπαίδευσης για την οικοδόμηση μιας αποτελεσματικής κουλτούρας γύρω από τη μάθηση.

 

Μάλιστα, το 97% των ανθρώπων της Nestlé έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online εκπαίδευση, με σχεδόν 20.000 ώρες συμμετοχής σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα που διαθέτει η εταιρεία -και το 82% αναγνωρίζει τη δυνατότητα που τους δίνει η εταιρεία να πραγματοποιήσουν τα επαγγελματικά τους όνειρα, προσφέροντας μια αίσθηση περηφάνιας στην διοικητική της ομάδα.

 

Ο τρίτος άξονας, "Motivating & Engaging our People" επικεντρώνεται στο  χτίσιμο και την αναγνώριση των σχέσεων της Nestlé με τους ανθρώπους της, καθώς βασίζεται στην εμπιστοσύνη και τoν σεβασμό. Σε αυτό το πλαίσιο, η Nestlé διασφαλίζει την κατάλληλη αναγνώριση και ανταμοιβή των προσπαθειών κάθε εργαζόμενου της ξεχωριστά, ενισχύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης και σεβασμού μαζί τους.

 

Άλλωστε, ο σεβασμός βρίσκεται στον πυρήνα των αξιών της Nestlé, λειτουργώντας ως οδηγός σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας της. Καθώς ζούμε σε μια κοινωνία που απορρίπτει επιτέλους τους αποκλεισμούς και αγκαλιάζοντας τη διαφορετικότητα, η εταιρεία έχει αναπτύξει τον άξονα "Living our Purpose & Values every day" έτσι ώστε να ενθαρρύνει τον διαφορετικό τρόπο σκέψης και να ενισχύσει την ενσωμάτωση με ακεραιότητα, δικαιοσύνη και αυθεντικότητα.

 

Ο πέμπτος και τελευταίος άξονας, "Transforming our Work" έχει σκοπό να βοηθήσει τους εργαζόμενους της εταιρείας να ενταχθούν με επιτυχία στη νέα ψηφιακή εποχή που έχει προκύψει από την κρίση της πανδημίας, κινητοποιώντας τους ανθρώπους της, «χτίζοντας» σχέσεις εμπιστοσύνης, επενδύοντας στην αποδοτική και αποτελεσματική συνεργασία, αλλά και στην πρωτοπορία και καινοτομία. Όλα όσα δηλαδή, αποτελούν το DNA της Nestlé.

 

Αυτό που κάνει την εταιρεία να ξεχωρίζει, δεν είναι μόνο η φιλοσοφία της γύρω από την ισχυρή κουλτούρα σεβασμού, περηφάνιας και υπευθυνότητας, αλλά το γεγονός πως με κάθε πρόκληση, καταφέρνει να ανακαλύπτει νέες ευκαιρίες στο να εξελίσσει, να ανανεώνει, αναδιαμορφώνει και να ενδυναμώνει την εταιρική της κουλτούρα.

 

Με λίγα λόγια, γνωρίζει πως οι άνθρωποι ήταν, είναι και θα παραμείνουν η δύναμη που μπορεί να προσφέρει στην εταιρεία την επιτυχία, αλλά και την εξέλιξη προς το μέλλον.

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ