«The Playmakers»: Η επένδυση της Kaizen Gaming στην επόμενη γενιά επαγγελματιών του GameTech

«The Playmakers»: Η επένδυση της Kaizen Gaming στην επόμενη γενιά επαγγελματιών του GameTech Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Πίσω από κάθε τεχνολογικό άλμα, υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων που το οραματίστηκε, το σχεδίασε και το υλοποίησε. Στην περίπτωση της Kaizen Gaming, μιας από τις κορυφαίες εταιρείες GameTech διεθνώς, η πίστη στη δύναμη των ανθρώπων δεν αποτελεί απλώς επιχειρησιακή επιλογή – είναι βαθιά ριζωμένη στην κουλτούρα και τη φιλοσοφία της.

Με παρουσία σε 19 αγορές και το διεθνές brand Betano να συγκαταλέγεται στα κορυφαία σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική, η Kaizen Gaming συνεχίζει να επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό ως κινητήριο μοχλό της εξέλιξής της. Το νέο της πρόγραμμα, «The Playmakers: Commercial Talent Programme», έρχεται να επιβεβαιώσει αυτή τη στρατηγική με τον πιο ουσιαστικό τρόπο: δίνοντας σε νέους επαγγελματίες την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία ανάπτυξης σε διεθνές επίπεδο, δημιουργώντας έτσι την νέα γενιά leaders στον χώρο του GameTech.

Πρόκειται για ένα διετές πρόγραμμα ταχύρρυθμης εξέλιξης, σχεδιασμένο για να προσφέρει σε νέους επαγγελματίες εμπειρία σε τομείς όπως το Marketing, το CRM και το Commercial, που συνδυάζει θεωρία, πράξη και διεθνή εμπειρία. Οι συμμετέχοντες ξεκινούν από τα κεντρικά γραφεία της Kaizen Gaming στην Αθήνα, με την προοπτική να εργαστούν στα γραφεία της εταιρείας και σε άλλες χώρες, όπως η Πορτογαλία, η Βραζιλία και η Αργεντινή.

Εκεί θα έχουν την ευκαιρία να δουλέψουν για το brand Betano, να συμμετάσχουν σε στρατηγικά projects, να συνεργαστούν με κορυφαία στελέχη και να χτίσουν, βήμα-βήμα, τη δική τους πορεία σε έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς και συναρπαστικούς κλάδους παγκοσμίως.

Ποιοι είναι οι επόμενοι Playmakers;

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι κάτοχοι πτυχίου στη διοίκηση επιχειρήσεων, το μάρκετινγκ, τα οικονομικά ή σε άλλον συναφή τομέα από αναγνωρισμένο Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έχοντας ήδη κάνει τα πρώτα τους βήματα στον επαγγελματικό στίβο (1 έως 3 χρόνια εμπειρίας). Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου ή MBA θα λειτουργήσει ως επιπλέον πλεονέκτημα.

Η εταιρεία αναζητά «πολίτες του κόσμου»: άτομα δραστήρια, με κριτική σκέψη, ευχέρεια στις ξένες γλώσσες (άριστη γνώση αγγλικών και ισπανικών ή πορτογαλικών) και φιλοδοξία να εξελιχθούν.

Υποψήφιοι υπήκοοι άλλων χωρών θα πρέπει επίσης να διαθέτουν διαβατήριο χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και άδεια εργασίας ή μόνιμης διαμονής εντός ΕΕ.

Η επόμενη γενιά του GameTech ξεκινά εδώ

Με φόντο την ενίσχυση της διεθνούς της δυναμικής και με σταθερό προσανατολισμό στην ανάδειξη ταλέντων, η Kaizen Gaming προσεγγίζει το «The Playmakers» όχι ως ένα ακόμη πρόγραμμα εκπαίδευσης, αλλά ως μία ουσιαστική πρωτοβουλία για το μέλλον του κλάδου. Στόχος είναι η δημιουργία της επόμενης γενιάς στελεχών που θα συνδυάζουν γνώση του αντικειμένου και διεθνή αντίληψη. Μέσα από την καθημερινή τριβή με πραγματικά projects, την έκθεση σε διαφορετικές αγορές και την άμεση επαφή με κορυφαίους επαγγελματίες του χώρου, οι συμμετέχοντες καλούνται να διαμορφώσουν ενεργό ρόλο στην εξέλιξη ενός brand, όπως το Betano.

«The Playmakers»: Η επένδυση της Kaizen Gaming στην επόμενη γενιά επαγγελματιών του GameTech Facebook Twitter

Θες να πάρεις την καριέρα σου στα χέρια σου; Κάνε αίτηση στο «The Playmakers: Commercial Talent Programme» εδώ

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM