Όταν ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και η Στεφανία Γουλιώτη βγαίνουν για μια μπύρα

Όταν ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και η Στεφανία Γουλιώτη βγαίνουν για μια μπύρα Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Μια μπύρα μετά την πρόβα ή την παράσταση, με άνετα ρούχα και λίγο από το μακιγιάζ της σκηνής στα πρόσωπά τους. Συζήτηση για το έργο, αυτόν που έπαθε «σεντόνι» στη σκηνή (δηλαδή ξέχασε τα λόγια του) αλλά και αστεία για να χαλαρώσουν, πλάνα για επόμενες σεζόν, χόμπι εκτός δουλειάς.  

Κάπως έτσι μοιάζει μια casual έξοδος μεταξύ ηθοποιών. Και όταν βγαίνουν για ποτό; Όταν η σεζόν μόλις τελείωσε και κανονίζουν να βρεθούν σαν φίλοι και όχι πλέον σαν συνάδελφοι; Εκεί θα συζητούν περίπου τα ίδια, πάντα  όμως με έναν κοινό παρονομαστή -ποτέ δεν παίρνουν τον εαυτό τους στα σοβαρά. 

Κι αν δεν ξέρουμε τι συζητάνε μεταξύ τους ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και η Στεφανία Γουλιώτη, ένα είναι σίγουρο -ότι ξέρουν να αυτοσαρκάζονται και αγαπούν να κάνουν πλάκες ο ένας στον άλλο. 

Τους έχουμε χειροκροτήσει στην Επίδαυρο, έχουμε ταυτιστεί ή συγκινηθεί μαζί τους σε τηλεοπτικές σειρές, τους έχουμε δει στο θέατρο, ξανά και ξανά. 

Δύο ηθοποιοί με ταλέντο που τους ξεχωρίζει, που έχουν δώσει ζωή σε χαρακτήρες που αγαπάμε (ή αγαπάμε να μισούμε), που έχουν «μπει στα σπίτια» και στην καθημερινότητά μας και που τους νιώθουμε οικείους μέσα από τη δουλειά τους. 

Όταν ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και η Στεφανία Γουλιώτη βγαίνουν για μια μπύρα Facebook Twitter
Όταν ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και η Στεφανία Γουλιώτη βγαίνουν για μια μπύρα Facebook Twitter

Εκτός από την παράσταση του «Ηρακλή Μαινόμενου» στην οποία συναντήθηκαν το περασμένο καλοκαίρι, οι δυο τους συναντήθηκαν και στη feelgood καμπάνια της Kaiser. 

Στο σποτ, ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης μπαίνει στο μπαρ και κατευθύνεται προς την μπάρα για να απολαύσει μια παγωμένη μπύρα. 

Η Kaiser, που συνδυάζει πέντε εξαιρετικές ποικιλίες κριθαριού και τρεις επιλεγμένους τύπους λυκίσκου και ξεχωρίζει για τη γεύση και την premium ποιότητά της, τον κάνει να νιώθει βασιλιάς. Και ως ηθοποιός…μπαίνει λίγο παραπάνω στον ρόλο!

Ευτυχώς, η Στεφανία Γουλιώτη, που βρίσκεται στο ίδιο μπαρ, του παίρνει τη μπύρα (και τον αέρα) και τον προσγειώνει στην πραγματικότητα. Παραγγέλνουν άλλη μια και την απολαμβάνουν σε όλο της το μεγαλείο! 

Το σποτ αντανακλά τον ζεστό και οικείο χαρακτήρα της Kaiser, της Pilsner που έχει συνδεθεί με τις πιο αυθόρμητες και παρεΐστικες στιγμές απόλαυσης. Την παραγωγή της τηλεοπτικής καμπάνιας ανέλαβε η TopCut Modiano, σε σκηνοθεσία Πάνου Κορώνη, ενώ τη μουσική και την επεξεργασία του ήχου επιμελήθηκε η Rabbeats.
 

Και επειδή οι θεατρικές ατάκες είναι στο αίμα τους, ακόμα και εκτός σκηνής, η βραδιά κλείνει με ένα δίλημμα -του οποίου γνωρίζουν ήδη την απάντηση: «Μπύρα ή Kaiser;».

Ακολουθήστε την Kaiser:

Instagram: @kaiserbeer

Facebook: @kaisergreece

YouTube: @kaiserbeer 

 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Good Living / Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Good Living / LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Διεκδίκησε τη συμμετοχή σου στα μοναδικά φωτογραφικά workshops της Xiaomi, σε συνεργασία με τη LiFΟ και τη Leica Academie στην Ελλάδα, κάνε zoom σε όσα αγαπάς και μπορεί να δεις τις φωτογραφίες σου να γίνονται εξώφυλλο.
THE LIFO TEAM
«Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Good Living / «Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Μέσα από το διαδραστικό Packmen Project στην καρδιά της πόλης, η Interamerican έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ατομική και συλλογική ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος.
THE LIFO TEAM