Όταν ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και η Στεφανία Γουλιώτη βγαίνουν για μια μπύρα

Όταν ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και η Στεφανία Γουλιώτη βγαίνουν για μια μπύρα Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Μια μπύρα μετά την πρόβα ή την παράσταση, με άνετα ρούχα και λίγο από το μακιγιάζ της σκηνής στα πρόσωπά τους. Συζήτηση για το έργο, αυτόν που έπαθε «σεντόνι» στη σκηνή (δηλαδή ξέχασε τα λόγια του) αλλά και αστεία για να χαλαρώσουν, πλάνα για επόμενες σεζόν, χόμπι εκτός δουλειάς.  

Κάπως έτσι μοιάζει μια casual έξοδος μεταξύ ηθοποιών. Και όταν βγαίνουν για ποτό; Όταν η σεζόν μόλις τελείωσε και κανονίζουν να βρεθούν σαν φίλοι και όχι πλέον σαν συνάδελφοι; Εκεί θα συζητούν περίπου τα ίδια, πάντα  όμως με έναν κοινό παρονομαστή -ποτέ δεν παίρνουν τον εαυτό τους στα σοβαρά. 

Κι αν δεν ξέρουμε τι συζητάνε μεταξύ τους ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και η Στεφανία Γουλιώτη, ένα είναι σίγουρο -ότι ξέρουν να αυτοσαρκάζονται και αγαπούν να κάνουν πλάκες ο ένας στον άλλο. 

Τους έχουμε χειροκροτήσει στην Επίδαυρο, έχουμε ταυτιστεί ή συγκινηθεί μαζί τους σε τηλεοπτικές σειρές, τους έχουμε δει στο θέατρο, ξανά και ξανά. 

Δύο ηθοποιοί με ταλέντο που τους ξεχωρίζει, που έχουν δώσει ζωή σε χαρακτήρες που αγαπάμε (ή αγαπάμε να μισούμε), που έχουν «μπει στα σπίτια» και στην καθημερινότητά μας και που τους νιώθουμε οικείους μέσα από τη δουλειά τους. 

Όταν ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και η Στεφανία Γουλιώτη βγαίνουν για μια μπύρα Facebook Twitter
Όταν ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και η Στεφανία Γουλιώτη βγαίνουν για μια μπύρα Facebook Twitter

Εκτός από την παράσταση του «Ηρακλή Μαινόμενου» στην οποία συναντήθηκαν το περασμένο καλοκαίρι, οι δυο τους συναντήθηκαν και στη feelgood καμπάνια της Kaiser. 

Στο σποτ, ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης μπαίνει στο μπαρ και κατευθύνεται προς την μπάρα για να απολαύσει μια παγωμένη μπύρα. 

Η Kaiser, που συνδυάζει πέντε εξαιρετικές ποικιλίες κριθαριού και τρεις επιλεγμένους τύπους λυκίσκου και ξεχωρίζει για τη γεύση και την premium ποιότητά της, τον κάνει να νιώθει βασιλιάς. Και ως ηθοποιός…μπαίνει λίγο παραπάνω στον ρόλο!

Ευτυχώς, η Στεφανία Γουλιώτη, που βρίσκεται στο ίδιο μπαρ, του παίρνει τη μπύρα (και τον αέρα) και τον προσγειώνει στην πραγματικότητα. Παραγγέλνουν άλλη μια και την απολαμβάνουν σε όλο της το μεγαλείο! 

Το σποτ αντανακλά τον ζεστό και οικείο χαρακτήρα της Kaiser, της Pilsner που έχει συνδεθεί με τις πιο αυθόρμητες και παρεΐστικες στιγμές απόλαυσης. Την παραγωγή της τηλεοπτικής καμπάνιας ανέλαβε η TopCut Modiano, σε σκηνοθεσία Πάνου Κορώνη, ενώ τη μουσική και την επεξεργασία του ήχου επιμελήθηκε η Rabbeats.
 

Και επειδή οι θεατρικές ατάκες είναι στο αίμα τους, ακόμα και εκτός σκηνής, η βραδιά κλείνει με ένα δίλημμα -του οποίου γνωρίζουν ήδη την απάντηση: «Μπύρα ή Kaiser;».

Ακολουθήστε την Kaiser:

Instagram: @kaiserbeer

Facebook: @kaisergreece

YouTube: @kaiserbeer 

 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ