Οικονομική (αν)ασφάλεια: Ο κανόνας του 50-30-20 Facebook Twitter

Οικονομική (αν)ασφάλεια: Ο κανόνας του 50-30-20

0
ADVERTORIAL

Στην ερώτηση ποιους θεωρούν τους βασικότερους παράγοντες μιας μακρόχρονης ζωής, οι Έλληνες απαντούν σε ποσοστό 60% την υγεία και την ευεξία, με τα χρήματα και την οικονομική ασφάλεια να ακολουθούν στη δεύτερη θέση και τη συνταξιοδότηση να περιλαμβάνεται επίσης στη λίστα. Το αξιοσημείωτο στην προκειμένη περίπτωση είναι, ωστόσο, πως οι ανησυχίες αυτές εμφανίζονται πλέον ήδη από την ηλικία των 30 και των 40 ετών.

Η γενικευμένη οικονομική ανασφάλεια έχει μετατρέψει την καθημερινή πάλη για τα προς το ζην σε μια κανονικότητα - ειδικά για τους σημερινούς σαραντάρηδες, οι οποίοι ενηλικιώθηκαν και τοποθετήθηκαν στην αγορά εργασίας σε μια χρονική περίοδο που η μία κρίση διαδεχόταν την άλλη. Σύμφωνα με την έρευνα της ΝΝ σχετικά με τη μακροζωία, οι 4,8 στους 10 δεν είναι ικανοποιημένοι από την τρέχουσα οικονομική τους κατάσταση, ενώ το 32% παλεύει για να τα βγάλει πέρα. Είναι επομένως αναμενόμενο η συνταξιοδότηση να μπαίνει στο συρτάρι ως ένα ζήτημα που λίγοι έχουν την πολυτέλεια να οργανώσουν. Για να μη μοιάζει, λοιπόν, η αποταμίευση για το μακρινό μέλλον με όνειρο θερινής νυκτός, οι οικονομολόγοι προτείνουν έναν απλό κανόνα, τον κανόνα του 50-30-20: με το 50% καλύπτονται οι βασικές ανάγκες, με το 30% οι επιθυμίες ενώ το 20% πάει για αποταμίευση. Γιατί όσο πιο νωρίς, όσο πιο νέοι ενδιαφερθούμε για το τι θα κάνουμε μετά τη συνταξιοδότηση, τόσο το καλύτερο.

Κι ευτυχώς οι εναλλακτικές είναι πολυάριθμες και ελπιδοφόρες: ένα προσωπικό οικονομικό πλάνο υπό την καθοδήγηση ενός αξιόπιστου συμβούλου, οι λογαριασμοί αποταμίευσης και επενδύσεων με σταθερά επιτόκια και η ασφάλιση σε περίπτωση αναπηρίας ή ανικανότητας εργασίας, είναι μερικές από τις λύσεις που μπορούν να μας δώσουν μια ανάσα προκειμένου να νιώσουμε πιο ασφαλείς για να είμαστε σε θέση ν’ απολαύσουμε τα πολλά έτη ζωής που - όλα δείχνουν ότι - έχουμε μπροστά μας.

 
Good Living
0

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

1555 – 1566 – 1521: Από την αναμονή στη λύση - Οι άνθρωποι πίσω από τους αριθμούς

1555 - 1566 - 1521: Από την αναμονή στη λύση - Οι άνθρωποι πίσω από τους αριθμούς

Πίσω από τα εκατομμύρια κλήσεις και τα νέα ψηφιακά κανάλια υπάρχει καθημερινή δουλειά, οργάνωση και τεχνογνωσία. H Choose, ως leader των ενώσεων εταιρειών που ανέλαβαν την υλοποίηση αυτών των πρωτοβουλιών, έχει στρατηγικό ρόλο στον σχεδιασμό και την προβολή τους, ώστε η καινοτομία να μη μένει σε σχέδια αλλά να «προσγειώνεται» στην πραγματική εμπειρία του πολίτη.
GOOD LIVING
«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
GOOD LIVING
Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
GOOD LIVING

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ