Οι συναυλίες του καλοκαιριού επέστρεψαν και μας θυμίζουν πως όλα είναι καλύτερα, όταν είναι live

what's up Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Περάσαμε δύο δύσκολα χρόνια. Η πανδημία ανέτρεψε τα πάντα, επηρέασε κάθε τομέα της ζωής μας και μας βοήθησε να επαναπροσδιορίσουμε τις προτεραιότητές μας. Μας θύμισε, επίσης, όλα εκείνα που, κακώς, θεωρούσαμε δεδομένα – κι οι συναυλίες βρίσκονται ανάμεσά τους.

Μείναμε σπίτι και προσέξαμε πολύ. Περιμέναμε υπομονετικά, είδαμε καλλιτέχνες να ακυρώνουν εμφανίσεις, να τις κανονίζουν ξανά, ζήσαμε μαζί τους την αβεβαιότητα – επιτέλους, ήρθε η στιγμή να επιστρέψουμε στην κανονικότητα. Τα lives επέστρεψαν δυναμικά και, από την αρχή του καλοκαιριού, οργανωνόμαστε με βάση τα φεστιβάλ στα οποία θέλουμε να παρευρεθούμε.

Όρθιοι, απολαμβάνουμε όλοι μαζί την αγαπημένη μας μουσική, τραγουδάμε δυνατά τους στίχους και γεμίζουμε αδρεναλίνη. Σε κλίμα πάρτι, με ανεβασμένη διάθεση, μοιραζόμαστε ξεχωριστές στιγμές με γνωστούς και αγνώστους και αισθανόμαστε σαν να μην πέρασε μία μέρα από την τελευταία φορά.

Το θέμα είναι πως, μετά από διετή αποχή, μας αξίζει να ζήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες live εμπειρίες. Αυτός είναι και ο λόγος που το What’s Up έρχεται να βοηθήσει. Μέσα από τη νέα, live καμπάνια, εμπνευσμένη από τον viral «Dude with Sign» του Instagram, μας μοιράζει προσκλήσεις και υπόσχεται να κάνει τις μέρες μας αξέχαστες.

O «τύπος» του What’s Up γίνεται μια ζωντανή διαφήμιση και κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας με τη δική του πινακίδα. Τονίζει ξεκάθαρα πως «Επιτέλους Πάμε σε Live» και μας καλεί να τον σκανάρουμε, για να μάθουμε πώς θα βρεθούμε στις μεγαλύτερες συναυλίες του καλοκαιριού. Τόσο απλά.

Φέτος, δε θα αντιμετωπίσουμε κανένα δίλημμα. Οι επιλογές μας είναι πολλές και τώρα μπορούμε να τις χωρέσουμε όλες στο πρόγραμμά μας. Δύο πράγματα μένουν μόνο: Να βρούμε την παρέα που θα κάνει την εμπειρία ακόμη πιο ιδιαίτερη, και να αποφασίσουμε τα φεστιβαλικά μας ντυσίματα. 

Aν δεν το έχετε ήδη κάνει, μπορείτε κι εσείς να κερδίσετε προσκλήσεις για να ζήσετε live τις εμπειρίες των μουσικών φεστιβάλ, μέσω του What’s Up App.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

1555 – 1566 – 1521: Από την αναμονή στη λύση - Οι άνθρωποι πίσω από τους αριθμούς

Good Living / 1555 - 1566 - 1521: Από την αναμονή στη λύση - Οι άνθρωποι πίσω από τους αριθμούς

Πίσω από τα εκατομμύρια κλήσεις και τα νέα ψηφιακά κανάλια υπάρχει καθημερινή δουλειά, οργάνωση και τεχνογνωσία. H Choose, ως leader των ενώσεων εταιρειών που ανέλαβαν την υλοποίηση αυτών των πρωτοβουλιών, έχει στρατηγικό ρόλο στον σχεδιασμό και την προβολή τους, ώστε η καινοτομία να μη μένει σε σχέδια αλλά να «προσγειώνεται» στην πραγματική εμπειρία του πολίτη.
THE LIFO TEAM
Χριστούγεννα στο Cycladic Shop του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με τα πιο γιορτινά δώρα

Good Living / Χριστούγεννα στο Cycladic Shop του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με τα πιο γιορτινά δώρα

Ανακαλύψτε ιδιαίτερες προτάσεις δώρων για μικρούς και μεγάλους, όπως γούρια, κοσμήματα και διακοσμητικά αντικείμενα σχεδιασμένα από Έλληνες και διεθνούς φήμης δημιουργούς.
THE LIFO TEAM
Μια ημέρα με την Έθελ στην MSD: Πώς ένας σκύλος-οδηγός αλλάζει την ζωή στο γραφείο

Good Living / Μια ημέρα με την Έθελ στην MSD: Πώς ένας σκύλος-οδηγός αλλάζει την ζωή στο γραφείο

Με πρωτοβουλία των εθελοντών της, έγινε πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που υιοθέτησε έναν σκύλο-οδηγό ατόμων με οπτική αναπηρία. Οι ζωές των εργαζομένων της δεν θα είναι ποτέ πια οι ίδιες.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ