Οι συναυλίες του καλοκαιριού επέστρεψαν και μας θυμίζουν πως όλα είναι καλύτερα, όταν είναι live

what's up Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Περάσαμε δύο δύσκολα χρόνια. Η πανδημία ανέτρεψε τα πάντα, επηρέασε κάθε τομέα της ζωής μας και μας βοήθησε να επαναπροσδιορίσουμε τις προτεραιότητές μας. Μας θύμισε, επίσης, όλα εκείνα που, κακώς, θεωρούσαμε δεδομένα – κι οι συναυλίες βρίσκονται ανάμεσά τους.

Μείναμε σπίτι και προσέξαμε πολύ. Περιμέναμε υπομονετικά, είδαμε καλλιτέχνες να ακυρώνουν εμφανίσεις, να τις κανονίζουν ξανά, ζήσαμε μαζί τους την αβεβαιότητα – επιτέλους, ήρθε η στιγμή να επιστρέψουμε στην κανονικότητα. Τα lives επέστρεψαν δυναμικά και, από την αρχή του καλοκαιριού, οργανωνόμαστε με βάση τα φεστιβάλ στα οποία θέλουμε να παρευρεθούμε.

Όρθιοι, απολαμβάνουμε όλοι μαζί την αγαπημένη μας μουσική, τραγουδάμε δυνατά τους στίχους και γεμίζουμε αδρεναλίνη. Σε κλίμα πάρτι, με ανεβασμένη διάθεση, μοιραζόμαστε ξεχωριστές στιγμές με γνωστούς και αγνώστους και αισθανόμαστε σαν να μην πέρασε μία μέρα από την τελευταία φορά.

Το θέμα είναι πως, μετά από διετή αποχή, μας αξίζει να ζήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες live εμπειρίες. Αυτός είναι και ο λόγος που το What’s Up έρχεται να βοηθήσει. Μέσα από τη νέα, live καμπάνια, εμπνευσμένη από τον viral «Dude with Sign» του Instagram, μας μοιράζει προσκλήσεις και υπόσχεται να κάνει τις μέρες μας αξέχαστες.

O «τύπος» του What’s Up γίνεται μια ζωντανή διαφήμιση και κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας με τη δική του πινακίδα. Τονίζει ξεκάθαρα πως «Επιτέλους Πάμε σε Live» και μας καλεί να τον σκανάρουμε, για να μάθουμε πώς θα βρεθούμε στις μεγαλύτερες συναυλίες του καλοκαιριού. Τόσο απλά.

Φέτος, δε θα αντιμετωπίσουμε κανένα δίλημμα. Οι επιλογές μας είναι πολλές και τώρα μπορούμε να τις χωρέσουμε όλες στο πρόγραμμά μας. Δύο πράγματα μένουν μόνο: Να βρούμε την παρέα που θα κάνει την εμπειρία ακόμη πιο ιδιαίτερη, και να αποφασίσουμε τα φεστιβαλικά μας ντυσίματα. 

Aν δεν το έχετε ήδη κάνει, μπορείτε κι εσείς να κερδίσετε προσκλήσεις για να ζήσετε live τις εμπειρίες των μουσικών φεστιβάλ, μέσω του What’s Up App.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι ψηφιακό

Good Living / Το μέλλον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι ψηφιακό

Από την τεχνητή νοημοσύνη, την κυβερνοασφάλεια και τις λύσεις cloud μέχρι την εκπαίδευση και την καινοτομία, το Vodafone Business βρίσκεται δίπλα στις ελληνικές επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν το άλμα προς τη νέα ψηφιακή εποχή.
THE LIFO TEAM
Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Good Living / Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Good Living / LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Διεκδίκησε τη συμμετοχή σου στα μοναδικά φωτογραφικά workshops της Xiaomi, σε συνεργασία με τη LiFΟ και τη Leica Academie στην Ελλάδα, κάνε zoom σε όσα αγαπάς και μπορεί να δεις τις φωτογραφίες σου να γίνονται εξώφυλλο.
THE LIFO TEAM
«Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Good Living / «Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Μέσα από το διαδραστικό Packmen Project στην καρδιά της πόλης, η Interamerican έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ατομική και συλλογική ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος.
THE LIFO TEAM