Νερό σε χάρτινη συσκευασία: H νέα βιώσιμη συνήθεια που φέρνει η Tetra Pak® στην Ελλάδα

Νερό σε χάρτινη συσκευασία: H νέα βιώσιμη συνήθεια που φέρνει η Tetra Pak® στην Ελλάδα Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η Tetra Pak καινοτομεί για μια ακόμη φορά παρουσιάζοντας κάτι πολύ διαφορετικό: νερό σε χάρτινη συσκευασία. Ήδη, το brand ΜΙΝΟΑ της εταιρείας Waterfresh έχει αξιοποιήσει την συσκευασία Tetra Prisma® Aseptic, δίνοντας μια τελείως διαφορετική εικόνα στο εμφιαλωμένο νερό.

Η συσκευασία της Tetra Pak, όχι μόνο διατηρεί το νερό αναλλοίωτο, προστατεύοντας το από την ηλιακή ακτινοβολία και τον αέρα, αλλά δίνει τη δυνατότητα να το απολαμβάνουμε on the go: το βιδωτό καπάκι κλείνει μετά από κάθε χρήση και έτσι μπορούμε να το μεταφέρουμε εύκολα, χωρίς να φοβόμαστε ότι θα ανοίξει.

Όσο για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του προϊόντος, η συσκευασία της Tetra Pak αποτελείται κυρίως από φυτικά υλικά και είναι ανακυκλώσιμη. Το μεγαλύτερο μέρος μιας συσκευασίας Tetra Prisma® Aseptic φτιάχνεται από υψηλής ποιότητας ίνες χαρτιού, οι οποίες προέρχονται από συνεχώς αναπτυσσόμενα δάση.

Πρόκειται για δάση που διαθέτουν πιστοποίηση FSC® από το Forest Stewardship Council, ή από άλλες ελεγχόμενες πηγές, όπου όσα δέντρα κόβονται, αντικαθίστανται από νέα. Με αυτό τον τρόπο, τα δάση αναπτύσσονται συνεχώς ενώ μεγαλώνοντας δεσμεύουν CO2 και βοηθούν στον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής. Επιπλέον, οι χάρτινες συσκευασίες ανακυκλώνονται και αποτελούν πρώτες ύλες για τη δημιουργία νέων προϊόντων όπως χαρτοκιβώτια, παλέτες, μονωτικές επιφάνειες και πολλά άλλα.

Συνδυάζοντας τη χρήση φυτικών υλών, την ασφάλεια και τη λειτουργικότητα, η χάρτινη συσκευασία αποτελεί μια πρωτοποριακή λύση για την εμφιάλωση νερού. Οι συσκευασίες της Tetra Pak για νερό είναι μια βιώσιμη και πρακτική επιλογή για όλους όσους ενδιαφέρονται για την προστασία του περιβάλλοντος.

Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε τη σελίδα της Tetra Pak®: www.tetrapak.com/gr/about/newsarchive/minoa-water-launch-in-tetra-pak-package

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM