Νατάσσα Οικονόμου

Νατάσα Οικονόμου: «Αν το να έχεις μικρή επιχείρηση ήταν εύκολο, δε θα είχε ενδιαφέρον»

Η ιδρύτρια της Natacha Jewellery μιλά για το brand της κι εξηγεί πώς κατάφερε να εξελιχθεί, χρησιμοποιώντας τα ειδικά εργαλεία της Meta.

ADVERTORIAL

Σε μία εποχή που το digital στοιχείο κυριαρχεί στη ζωή μας, τα social media γίνονται βασικό εργαλείο των επιχειρήσεων. Συχνά, αποτελούν το σημαντικότερο θεμέλιο πάνω στο οποίο χτίζεται το κοινό και είναι απαραίτητο να γνωρίζει κανείς πώς θα τα εκμεταλλευτεί, προκειμένου να εξελιχθεί. Kι η Meta το γνωρίζει καλά. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο λόγος για τον οποίο στηρίζει τα brands που δραστηριοποιούνται μέσα από τις πλατφόρμες της. 

 

Όλα ξεκίνησαν την περσινή εορταστική περίοδο, με την καμπάνια Good Ideas Deserve to Be Found. Μέσα από εκείνη, κάνοντας scrolling, ως καταναλωτές ανακαλύψαμε μοναδικές προτάσεις δώρων βασισμένες στις προτιμήσεις μας και γνωρίσαμε εταιρείες που, τελικά, εξελίχθηκαν σε αγαπημένες μας. Κι οι επιχειρηματίες, από την πλευρά τους, χρησιμοποιώντας ειδικά tools, πλησίασαν τους στόχους τους κι έθεσαν καινούργιους. 

 

Ανάμεσά τους βρίσκεται η Νατάσα Οικονόμου, ιδρύτρια του Natacha Jewellery. Σήμερα, με περίπου 50 χιλιάδες followers στο Instagram, έχει βιώσει από πρώτο χέρι τη δύναμη των εργαλείων της Meta. Παρακάτω, μοιράζεται αυτήν ακριβώς την εμπειρία, ενώ μιλά για την επιχείρησή της, εξηγεί πώς ακριβώς αναβάθμισε το brand της και μοιράζεται το όραμά της για το μέλλον του.

 

— Πώς αποφασίσατε να ξεκινήσετε το Natacha Jewellery;

Από μικρή έφτιαχνα κοσμήματα και τα μοίραζα σε φίλους και γνωστούς. Μεγαλώνοντας, όμως, σταμάτησα. Σπούδασα Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, ασχολούμουν επαγγελματικά με τον χορό και, συγχρόνως, έκανα δουλειές διαφορετικές που δε με ευχαριστούσαν καθόλου. Ο πατέρας μου ήταν που μια μέρα με ρώτησε γιατί δεν ασχολούμουν με τα κοσμήματα. «Τι να κάνω εγώ με αυτά;», του απάντησα. Λίγα χρόνια μετά, τον έχασα κι αποφάσισα να τον ακούσω - άνοιξα λοιπόν μια σελίδα στο Facebook και το Instagram  προς τιμήν του. Έτσι γεννήθηκε το  «Nata(Chris)a Jewellery». Εκείνος είχε την ιδέα κ εγώ την έκανα πράξη. Στην αρχή ήταν σαν δεύτερο επάγγελμα κι ασχολήθηκα αποκλειστικά μαζί του την περίοδο της καραντίνας, οπότε έγινε και η μόνιμη δουλειά μου.

 

Νατάσσα Οικονόμου

 

— Υπάρχει κάποιο κόσμημα που ξεχωρίζετε;

Ξεχωρίζω πολύ τα μάτια. Έχω μεγάλη αδυναμία στα ιδιαίτερα μάτια σε διάφορα χρώματα και σχέδια. Αδυναμία μου, επίσης, είναι το χρώμα. Μου αρέσουν κοσμήματα που έχουν πάνω χρώμα, σε κάποια μορφή - είτε σμάλτο, είτε βιτρώ, είτε χρωματιστά κρυσταλλάκια.

 

Νατάσσα Οικονόμου

 

— Πώς είναι να διατηρεί κανείς τη δική του μικρή επιχείρηση στην Ελλάδα σήμερα;

Αν ήταν εύκολο, δεν ξέρω αν θα είχε τόσο μεγάλο ενδιαφέρον. Χρειάζεται να αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις, γιατί ο ελεύθερος επαγγελματίας δεν έχει πρόγραμμα και ωράριο. Θα ρισκάρεις διαρκώς, χρειάζεται να προετοιμαστείς ψυχολογικά ώστε να εργαστείς σκληρά και κάθε μέρα να ψάχνεσαι, για να είσαι όσο μπορείς μπροστά από τον ανταγωνισμό. Επίσης,  να προετοιμαστείς για τις δυσκολίες που έρχονται καθημερινά και είναι πολλές, αλλά και να διατίθεσαι να κάνεις πολλές θυσίες.

 

Νατάσσα Οικονόμου

 

— Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχετε αντιμετωπίσει, ως τώρα;

Η μεγαλύτερη πρόκληση ήρθε την περίοδο του lockdown. Ο όγκος της δουλειάς ήταν τόσο μεγάλος που ήταν δύσκολο να διαχειριστεί, από όλες τις πλευρές. Επειδή άνοιξα την εταιρεία κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown, έπρεπε να βρίσκω άμεσα λύσεις σε αρκετά ζητήματα, για τα οποία δεν είχα καμία εμπειρία. Επικρατούσε ένα πανικός στις μεταφορικές εταιρείες και τα λογιστικά γραφεία, στο Facebook και το Instagram - κι αυτό συνεχίστηκε για μία διετία περίπου. Έπρεπε να είμαι σε διαρκή εγρήγορση. Θα το χαρακτήριζα σαν μία καθημερινή μάχη που, τελικά, με δίδαξε πολλά.

 

Νατάσσα Οικονόμου

 

— Μιλήστε μας για τη συμμετοχή σας στην καμπάνια της Meta, Good Ideas Deserve to be Found. Πώς χρησιμοποιήσατε τα «εργαλεία» της;

Η Meta ήταν αυτή που με βοήθησε να στήσω τη δίκη μου μικρή επιχείρηση. Ξεκίνησα να ψάχνομαι και να κάνω δοκιμές στις διαφημίσεις - αρχικά, μέσα από το carousel. Έτσι, άρχισε να ενδιαφέρεται για τα κοσμήματά μου περισσότερος κόσμος κι εγώ ξεκίνησα να δέχομαι περισσότερα μηνύματα, σε καθημερινή βάση. Στη συνέχεια, δοκίμασα το boost post στο Instagram - αυτό ήταν που με βοήθησε να προσελκύσω κόσμο που ενδιαφέρεται για το προϊόν μου. Μάλιστα, με το συγκεκριμένο εργαλείο άρχισα να βλέπω τους followers να ανεβαίνουν καθημερινά. Την ίδια αύξηση είχαν κι οι επισκέψεις στο προφίλ μου - χιλιάδες άτομα την περίοδο της διαφήμισης. Τώρα, έχοντας πια και το δικό μου eshop, χρησιμοποιώ και τη διαφήμιση καταλόγου. 

 

Νατάσσα Οικονόμου

 

— Τα τελευταία χρόνια, τα social media και, κυρίως, το Instagram, αποτελούν βασικά εργαλεία για την εξέλιξη ενός brand. Συνέβαλε σ’ αυτήν η Good Ideas Deserve to be Found; Κι αν ναι, με ποιον τρόπο;

H συγκεκριμένη καμπάνια ήταν ένας από τους βασικούς λόγους εξέλιξης του Natacha Jewellery. Ξεκινώντας από το μηδέν, απέκτησα ένα στοχευμένο κοινό και το brand μου «ανέβηκε» οργανικά. Μέσω των προσωποποιημένων διαφημίσεων, ο κόσμος άρχισε να το μαθαίνει και να μου δείχνει μεγάλη εμπιστοσύνη, την οποία διατήρησε. Και το κοινό μεγαλώνει όλο και περισσότερο.

 

Νατάσσα Οικονόμου

 

— Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;

Έχω κάνει ένα ακόμη επαγγελματικό βήμα, πραγματοποιώντας έναν μεγάλο στόχο: Άνοιξα μία νέα σελίδα με ρούχα, που ονομάζεται Tounkan Boutique. Μεγαλύτερος στόχος μου, ωστόσο, είναι να προσελκύσω ένα ευρύτερο κοινό και να αποκτήσω παγκόσμια πελατεία. Ήδη, μέσω των εργαλείων της Meta, κάνω διαφημίσεις σε διάφορες χώρες του εξωτερικού και στέλνω παραγγελίες, αλλά θα ήθελα να ενταχθώ ακόμη περισσότερο στην παγκόσμια αγορά. Ελπίζω σε μερικά χρόνια από τώρα, να το καταφέρω.

 

Meta/ Facebook/ Instagram/ Youtube/ Twitter/ Linkedin

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ