Motor Oil και Βαρδινογιάννειο Ίδρυμα χρηματοδοτούν την κατασκευή βρεφονηπιακού σταθμού

Νέος βρεφονηπιακός σταθμός στους Αγίους Θεοδώρους με δωρεά του Βαρδινογιάννειου Ιδρύματος και της Motor Oil Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ένας νέος βρεφονηπιακός σταθμός θα κατασκευαστεί στους Αγίους Θεοδώρους, με δωρεά του Βαρδινογιάννειου Ιδρύματος και της Motor Oil.

Νέος βρεφονηπιακός σταθμός στους Αγίους Θεοδώρους με δωρεά του Βαρδινογιάννειου Ιδρύματος και της Motor Oil Facebook Twitter

Η ανέγερση του βρεφονηπιακού σταθμού αποτελεί δωρεά στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας του Βαρδινογιάννειου Ιδρύματος με τους Δήμους Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων και Κορινθίων. Στόχος είναι η υλοποίηση έργων κοινής ωφέλειας και υποδομών, συνολικού ύψους 50 εκατομμυρίων ευρώ, με γνώμονα τη βελτίωση της ζωής των δημοτών σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές

Ο νέος βρεφονηπιακός σταθμός θα έχει συνολική δυναμικότητα 70 παιδιών, προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα στις οικογένειες της τοπικής κοινωνίας να έχουν πρόσβαση σε σύγχρονες υποδομές εκπαίδευσης για τα παιδιά τους. Οι εγκαταστάσεις θα αποτελούνται από τρεις κτιριακούς όγκους συνολικής επιφάνειας 546,55 τετραγωνικών μέτρων με αύλειο χώρο και ασφαλείς υποδομές απασχόλησης.  

Ο βρεφονηπιακός σταθμός θα είναι εφοδιασμένος με σύγχρονο υλικοτεχνικό εκπαιδευτικό εξοπλισμό ενώ θα ανταποκρίνεται στις ανώτατες προδιαγραφές ενεργειακής κατάταξης χρήσης κτιρίου, κατηγορίας Α+.

Νέος βρεφονηπιακός σταθμός στους Αγίους Θεοδώρους με δωρεά του Βαρδινογιάννειου Ιδρύματος και της Motor Oil Facebook Twitter

H Κοινωνική Συνεισφορά είναι Ενέργεια για την Motor Oil.  Διαχρονικά, ο Όμιλος προσφέρει, υλοποιεί έργα και στηρίζει με εμπράγματη συμμετοχή ένα μεγάλο φάσμα δράσεων, φορέων, πρωτοβουλιών και αιτημάτων, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Φροντίζω». 

Για την Motor Οil, εδώ και 52 χρόνια, "Φροντίζω" σημαίνει παρουσία και δράση. Σημαίνει πρωτοβουλία και ενδυνάμωση.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM