More than Us: Το νέο ημερολόγιο της LAVAZZA υμνεί την έννοια της «συνεργασίας» μέσω ενός ταξιδιού στην Αφρικάνικη Φωτογραφική Τέχνη

MORE THAN US: Το νέο ημερολόγιο της LAVAZZA υμνεί την έννοια της «συνεργασίας» μέσω ενός ταξιδιού στην Αφρικάνικη Φωτογραφική Τέχνη Facebook Twitter
0

Το ημερολόγιο της Lavazza για το 2024 είναι ένα έργο των Αφρικανών φωτογράφων Thandiwe Muriu (Κένυα), Daniel Obasi (Νιγηρία) και Aart Verrips (Νότια Αφρική), υπό τη καλλιτεχνική διεύθυνση του πρακτορείου Armando Testa και έχει ως θέμα την αξία της συνεργασίας μεταξύ ανθρώπων, οργανισμών και ιδεών.

Το ημερολόγιο αυτό «υμνεί»  την έννοια της συνεργασίας, ξεκινώντας από την «ικανότητα να είναι κανείς ανοιχτός απέναντι στους άλλους» – σε συνέχεια του ημερολόγιου της Lavazza του 2023 “Yes, We're Open”. Φέτος το ημερολόγιο της Lavazza 2024 πραγματεύεται «την δύναμη της ένωσης», με βάση τον αμοιβαίο σεβασμό για τη δημιουργία μιας έννοιας μεγαλύτερη από εμάς, «Μore than Us». Οι εικόνες που φιλοξενούνται στο ημερολόγιο, προέρχονται από την Αφρική και συγκεκριμένα την περιοχή Kafa που είναι η «πατρίδα» του αρχικού κόκκου καφέ– ενώ αντίστοιχα υπάρχουν έργα που αφορούν τη βιώσιμη ανάπτυξη, που υλοποιεί το μη κερδοσκοπικό Ίδρυμα Giuseppe e Pericle Lavazza – το οποίο ιδρύθηκε το 2004 και αριθμεί μέχρι σήμερα 33 project σε τρεις ηπείρους .

Στην εισαγωγή του ημερολογίου η Francesca Lavazza, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Lavazza αναφέρει ότι «Με την πάροδο των ετών, μάθαμε να συνεργαζόμαστε και να μοιραζόμαστε τους κοινού μας στόχους, τις προσπάθειες και τα επιτεύγματα. Eίναι αλήθεια ότι μόνοι μας πάμε γρήγορα, αλλά μαζί πάμε πιο μακριά. Μέσα από αυτό το φωτογραφικό λεύκωμα, αφιερωμένο στην Αφρική, την κοιτίδα του καφέ, θέλουμε να αναδείξουμε τις αξίες του Ιδρύματος Lavazza και να επικοινωνήσουμε στο ευρύ κοινό τις ιστορίες που αξίζουν να παρουσιαστούν. Γιατί στην οικογένεια, καθώς και στην εταιρεία, γνωρίζουμε ότι όλες οι φωνές μετράνε, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι έχουμε μάθει να βασιζόμαστε πάντα ο ένας στον άλλον».

MORE THAN US: Το νέο ημερολόγιο της LAVAZZA υμνεί την έννοια της «συνεργασίας» μέσω ενός ταξιδιού στην Αφρικάνικη Φωτογραφική Τέχνη Facebook Twitter

Στο ημερολόγιο «More than Us» η φωτογραφία είναι απελευθερωμένη από τα στερεότυπα και τη συμβατική οπτική, δίνοντας θέση στην ιδιαίτερη ματιά των καλλιτεχνών, υπενθυμίζοντάς μας, ότι η Αφρική ως χώρα έχει μια έκφραση πολιτισμικού πλούτου και ποικιλίας. Στη σειρά Camo του Thandiwe Muriu, όπου οι πρωταγωνιστές ξεχωρίζουν, ζωντανεύουν μοτίβα παραδοσιακών υφασμάτων, ενώ ο σουρεαλιστής  Daniel Obasi, μας προτρέπει να προβληματιστούμε πάνω στις έννοιες του ακτιβισμού, της πολιτικής και των ανθρώπινων σχέσεων. Αντίστοιχα ο Aart Verrips, μέσα από την λιτή αισθητική ματιά του, αντικατοπτρίζει πρόσωπα και τις νέες ιδέες για την  ομορφιά.

MORE THAN US: Το νέο ημερολόγιο της LAVAZZA υμνεί την έννοια της «συνεργασίας» μέσω ενός ταξιδιού στην Αφρικάνικη Φωτογραφική Τέχνη Facebook Twitter

Κάθε φωτογράφος αποτύπωσε τέσσερις εικόνες, αντλώντας έμπνευση από τα έργα που υλοποιεί το  Ίδρυμα  Lavazza  που σχετίζονται με  τις αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης δηλαδή More Responsibility «Περισσότερη υπευθυνότητα», More Sustainability «Περισσότερη βιωσιμότητα», More Innovation «Περισσότερη καινοτομία»  και More Inspiration «Περισσότερη έμπνευση». Ο όμιλος Lavazza έχει ως βάση τις παραπάνω αξίες σε όλα του brand καθώς και στους συνεργάτες και στις κοινότητες που παράγουν καφέ με στόχο να στηρίζει την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη όλων, πάντα με σεβασμό στην προστασία του περιβάλλοντος. Άλλωστε φέτος το ημερολόγιο είναι αφιερωμένο στη συλλογική προσπάθεια για την επίτευξη των τεσσάρων στόχων προτεραιότητας του Ομίλου για τη βιώσιμη ανάπτυξη στο πλαίσιο της Ατζέντας 2030 του ΟΗΕ – που είναι : Στόχος 5: Ισότητα των φύλων, Στόχος 8: Αξιοπρεπής εργασία και οικονομική ανάπτυξη, Στόχος 12: Υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή, Στόχος 13: Δράση για το κλίμα -Στόχος 17: Συμπράξεις για τους βιώσιμους στόχους.

MORE THAN US: Το νέο ημερολόγιο της LAVAZZA υμνεί την έννοια της «συνεργασίας» μέσω ενός ταξιδιού στην Αφρικάνικη Φωτογραφική Τέχνη Facebook Twitter

Σύμφωνα με τον Michele Mariani, Executive Creative Director του Armando Testa Group, ο οποίος έχει επιβλέψει το  Ημερολογίου από την δημιουργία του «Το Ημερολόγιο Lavazza 2024 γιορτάζει την πολύτιμη αξία της συνεργασίας. Και το κάνει αυτό εκμεταλλευόμενο όλη την  ενέργεια της αφρικανικής ηπείρου, η οποία διακατέχεται από τον ανεξάντλητο πόρο της πολιτιστικής ποικιλομορφίας. Η αντιμετώπιση πολύπλοκων προκλήσεων απαιτεί την ανταλλαγή ιδεών, ταλέντου και σεβασμού. Και οι καλύτερες ιδέες είναι αυτές που πηγάζουν από την ανταλλαγή ιδεών και απόψεων, γιατί όπως όλοι γνωρίζουμε, κανείς μας δεν είναι τόσο έξυπνος όσο όλοι μαζί».

Το μήνυμα του Ομίλου Lavazza More than Us βρίσκει απήχηση μέσω διαφορετικών προσωπικοτήτων  που έχουν να προβάλλουν έντονο κοινωνικό έργο. Aυτές οι προσωπικότητες είναι το μοντέλο, συγγραφέας και ηθοποιός Waris Dirie, υπέρμαχος κατά του ακρωτηριασμού των γυναικείων γεννητικών οργάνων, ο Denis Mukwege, γυναικολόγος χειρουργός και ιδρυτής του νοσοκομείου Panzi στο Μπακάβου της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό ο οποίος βραβεύτηκε με το Νόμπελ Ειρήνης το 2018 και η νοτιοαφρικανή ακτιβίστρια Zulaikha Patel, η οποία έχει εστιάσει την προσοχή των μέσων ενημέρωσης στο πρόβλημα του ρατσισμού στη Νότια Αφρική μετά το απαρτχάιντ και βραβεύτηκε στη Σύνοδο Κορυφής Νέων Ακτιβιστών 2022.

Η ιδέα Μore than us, εμπνέει τη Lavazza το 2024, και αποτελεί το κύριο κριτήριο των πρωτοβουλιών που οργανώνονται από το Ίδρυμα Giuseppe e Pericle Lavazza. Το ημερολόγιο παρουσιάζει  μια οπτική ερμηνεία, στο πως βλέπουν οι φωτογράφοι το έργο του Ιδρύματος, για την επετειακή έκδοση των 20 χρόνων.

MORE THAN US: Το νέο ημερολόγιο της LAVAZZA υμνεί την έννοια της «συνεργασίας» μέσω ενός ταξιδιού στην Αφρικάνικη Φωτογραφική Τέχνη Facebook Twitter

Στην ιστοσελίδα www.lavazza.com/en/calendar-2024  που σχεδίασε η ομάδα του Ομίλου Armando Testa, φιλοξενούνται podcast που έφτιαξε η Chora Media και παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Lavazza Calendar 2024 και τις ιστορίες των πρωταγωνιστών του. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τη Lavazza για το Ημερολόγιο του 2024» ανέφερε ο Mario Calabresi, Διευθύνων Σύμβουλος και Αρχισυντάκτης της Chora. Συμπληρώνοντας ότι μέσω της δύναμης του podcast, οι εικόνες αποκτούν και προφορικό περιεχόμενο, ένα «παράθυρο στον κόσμο», με τις φωνές των φωτογράφων.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ