Μια διαφήμιση για το The Ellinikon στο αεροδρόμιο της Ντόχα - και όχι μόνο

Μια διαφήμιση για το The Ellinikon στο αεροδρόμιο της Ντόχα Facebook Twitter
0

Κάθε ταξίδι στα μεγάλα αεροδρόμια του κόσμου συνοδεύεται από έναν καταιγισμό εικόνων -πίνακες αναχωρήσεων, φωτεινές μπλε οθόνες και διαφημίσεις.

Συχνά, η πληροφορία, που έχει σαν soundtrack ήχους ανακοινώσεων και ροδάκια βαλιτσών, είναι τόσο έντονη που είναι δύσκολο να συγκρατήσεις κάτι συγκεκριμένο. 

Γι’ αυτό άκουγα με έκπληξη έναν φίλο που βρέθηκε πρόσφατα σε ταξίδι στο Κατάρ και επέμενε ότι είδε μια διαφήμιση για Τhe Ellinikon στο αεροδρόμιο της Ντόχα. Οι εικόνες από μια παραλία με καταγάλανα νερά και φόντο τις εντυπωσιακές κατασκευές που προβάλλονταν σε μια γιγάντια οθόνη στο κεντρικό σημείο των αναχωρήσεων του τράβηξαν την προσοχή και τόσο ο ίδιος όσο και οι δύο συνεργάτες του σταμάτησαν και παρακολούθησαν το σύντομο βίντεο. 

Στην αρχή πίστεψαν ότι πρόκειται για κάποιο νησί και ότι το «Τhe Ellinikon» ήταν το όνομά του. Στη συνέχεια του βίντεο, είδαν ότι η τοποθεσία βρίσκεται δίπλα στο Ellinikon Experience Park και υποψιάστηκαν ότι πρόκειται για την Αθήνα. 

«Είδαμε μια διαφήμιση για Ελλάδα και σε σκέφτηκα», μου έγραψε. «Πού είναι αυτό; Βασικά τι ακριβώς είναι;». 

Όταν του απάντησα ότι βρίσκεται στην Αθήνα, κάποιους από τους συνεργάτες του θυμήθηκε ότι είχε δει ένα άρθρο που μιλούσε για την τόσο μεγάλη ανάπτυξη και σημασία του έργου. «Την επόμενη φορά που θα έρθουμε Αθήνα να μας πας!». 


 

Παρ’ όλο που μου έκανε εντύπωση, είχα ήδη ξεχάσει το περιστατικό όταν ταξίδεψα στη Νίκαια για τον γάμο μιας φίλης. Αναζητώντας την πύλη μου, είδα την ίδια διαφήμιση για το Τhe Ellinikon σε μια μεγάλη οθόνη. «Ένας παράδεισος υπό κατασκευή, ένας προορισμός για όλο τον χρόνο», διαβάζω ενώ εναλλάσσονται εικόνες από την αθηναϊκή Ριβιέρα, τα σπίτια με θέα στη θάλασσα και πάρκο του Τhe Ellinikon. 

Είμαι σίγουρη ότι είναι η διαφήμιση που είδε ο Γάλλος φίλος μου και αποφασίζω να το ψάξω. Ανακαλύπτω ότι η διαφήμιση που είδαμε είναι πράγματι η ίδια -πρόκειται για καμπάνια της LAMDA Development που θέλει να συστήσει το πρότζεκτ σε όλο τον κόσμο, τοποθετώντας στρατηγικά διαφημίσεις στα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια. 

Από τις δημοσιεύσεις στο Instagram ανακάλυψα πως εκτός από τη Ντόχα και τη Νίκαια που βρεθήκαμε συμπτωματικά εμείς, ως τον Δεκέμβρη η ίδια διαφήμιση θα παίζει μεταξύ άλλων και στα αεροδρόμια του Λονδίνου, του Άμστερνταμ, της Γερμανίας, της Ζυρίχης, της Κωνσταντινούπολης, του Χονγκ Κονγκ, της Νέας Υόρκης, περνώντας μπροστά από εκατομμύρια μάτια. 

Μέσα σε αυτά τα εκατομμύρια ταξιδιωτών θα βρίσκονται σίγουρα αυτοί που θα αναρωτηθούν και θα το ψάξουν, όπως οι φίλοι μου, αλλά και μελλοντικοί επενδυτές και πιθανοί κάτοικοί του. Όσοι το ανακαλύπτουν, πάντως, θα το μάθουν εξαρχής ως The Ellinikon -έναν προορισμό brand-name που θα μπαίνεις στις λίστες με τους λόγους που πρέπει να επισκεφθείς την Ελλάδα. 

Good Living
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Good Living / Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Good Living / LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Διεκδίκησε τη συμμετοχή σου στα μοναδικά φωτογραφικά workshops της Xiaomi, σε συνεργασία με τη LiFΟ και τη Leica Academie στην Ελλάδα, κάνε zoom σε όσα αγαπάς και μπορεί να δεις τις φωτογραφίες σου να γίνονται εξώφυλλο.
THE LIFO TEAM
«Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Good Living / «Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Μέσα από το διαδραστικό Packmen Project στην καρδιά της πόλης, η Interamerican έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ατομική και συλλογική ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος.
THE LIFO TEAM