Μια διαφήμιση για το The Ellinikon στο αεροδρόμιο της Ντόχα - και όχι μόνο

Μια διαφήμιση για το The Ellinikon στο αεροδρόμιο της Ντόχα Facebook Twitter
0

Κάθε ταξίδι στα μεγάλα αεροδρόμια του κόσμου συνοδεύεται από έναν καταιγισμό εικόνων -πίνακες αναχωρήσεων, φωτεινές μπλε οθόνες και διαφημίσεις.

Συχνά, η πληροφορία, που έχει σαν soundtrack ήχους ανακοινώσεων και ροδάκια βαλιτσών, είναι τόσο έντονη που είναι δύσκολο να συγκρατήσεις κάτι συγκεκριμένο. 

Γι’ αυτό άκουγα με έκπληξη έναν φίλο που βρέθηκε πρόσφατα σε ταξίδι στο Κατάρ και επέμενε ότι είδε μια διαφήμιση για Τhe Ellinikon στο αεροδρόμιο της Ντόχα. Οι εικόνες από μια παραλία με καταγάλανα νερά και φόντο τις εντυπωσιακές κατασκευές που προβάλλονταν σε μια γιγάντια οθόνη στο κεντρικό σημείο των αναχωρήσεων του τράβηξαν την προσοχή και τόσο ο ίδιος όσο και οι δύο συνεργάτες του σταμάτησαν και παρακολούθησαν το σύντομο βίντεο. 

Στην αρχή πίστεψαν ότι πρόκειται για κάποιο νησί και ότι το «Τhe Ellinikon» ήταν το όνομά του. Στη συνέχεια του βίντεο, είδαν ότι η τοποθεσία βρίσκεται δίπλα στο Ellinikon Experience Park και υποψιάστηκαν ότι πρόκειται για την Αθήνα. 

«Είδαμε μια διαφήμιση για Ελλάδα και σε σκέφτηκα», μου έγραψε. «Πού είναι αυτό; Βασικά τι ακριβώς είναι;». 

Όταν του απάντησα ότι βρίσκεται στην Αθήνα, κάποιους από τους συνεργάτες του θυμήθηκε ότι είχε δει ένα άρθρο που μιλούσε για την τόσο μεγάλη ανάπτυξη και σημασία του έργου. «Την επόμενη φορά που θα έρθουμε Αθήνα να μας πας!». 


 

Παρ’ όλο που μου έκανε εντύπωση, είχα ήδη ξεχάσει το περιστατικό όταν ταξίδεψα στη Νίκαια για τον γάμο μιας φίλης. Αναζητώντας την πύλη μου, είδα την ίδια διαφήμιση για το Τhe Ellinikon σε μια μεγάλη οθόνη. «Ένας παράδεισος υπό κατασκευή, ένας προορισμός για όλο τον χρόνο», διαβάζω ενώ εναλλάσσονται εικόνες από την αθηναϊκή Ριβιέρα, τα σπίτια με θέα στη θάλασσα και πάρκο του Τhe Ellinikon. 

Είμαι σίγουρη ότι είναι η διαφήμιση που είδε ο Γάλλος φίλος μου και αποφασίζω να το ψάξω. Ανακαλύπτω ότι η διαφήμιση που είδαμε είναι πράγματι η ίδια -πρόκειται για καμπάνια της LAMDA Development που θέλει να συστήσει το πρότζεκτ σε όλο τον κόσμο, τοποθετώντας στρατηγικά διαφημίσεις στα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια. 

Από τις δημοσιεύσεις στο Instagram ανακάλυψα πως εκτός από τη Ντόχα και τη Νίκαια που βρεθήκαμε συμπτωματικά εμείς, ως τον Δεκέμβρη η ίδια διαφήμιση θα παίζει μεταξύ άλλων και στα αεροδρόμια του Λονδίνου, του Άμστερνταμ, της Γερμανίας, της Ζυρίχης, της Κωνσταντινούπολης, του Χονγκ Κονγκ, της Νέας Υόρκης, περνώντας μπροστά από εκατομμύρια μάτια. 

Μέσα σε αυτά τα εκατομμύρια ταξιδιωτών θα βρίσκονται σίγουρα αυτοί που θα αναρωτηθούν και θα το ψάξουν, όπως οι φίλοι μου, αλλά και μελλοντικοί επενδυτές και πιθανοί κάτοικοί του. Όσοι το ανακαλύπτουν, πάντως, θα το μάθουν εξαρχής ως The Ellinikon -έναν προορισμό brand-name που θα μπαίνεις στις λίστες με τους λόγους που πρέπει να επισκεφθείς την Ελλάδα. 

Good Living
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM