Η Nespresso γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ με μια νέα κάψουλα με βάση το χαρτί

Η Nespresso γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ παρουσιάζοντας μια νέα κάψουλα με βάση το χαρτί Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Καφέ 1η Οκτωβρίου, η Nespresso διοργάνωσε μια εκδήλωση όπου τέχνη και γευσιγνωσία συναντήθηκαν για την παρουσίαση της νέας κάψουλας με βάση το χαρτί. 

Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε μια έκθεση φωτογραφίας όπου το αθηναϊκό τοπίο και η νέα Nespresso κάψουλα συνδυάστηκαν μέσω της ΑΙ τεχνολογίας από την ομάδα της Athens_Surreal, ενώ βίωσαν επίσης την εμπειρία ενός καφέ Nespresso μαζί με ένα Origami Session ανακαλύπτοντας πώς ένα υλικό όπως το χαρτί μεταμορφώνεται σε κάτι εντελώς νέο, όπως μια κάψουλα καφέ. Έπειτα, ακολούθησε ένα ατμοσφαιρικό δείπνο με γεύσεις βασισμένες σε μια από τις  πέντε νέες ποικιλίες για τη σειρά των νέων χάρτινων καψουλών, τη Sicilia.

Η Nespresso γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ παρουσιάζοντας μια νέα κάψουλα με βάση το χαρτί Facebook Twitter
Η Nespresso γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ παρουσιάζοντας μια νέα κάψουλα με βάση το χαρτί Facebook Twitter

Για σχεδόν 40 χρόνια, η Nespresso προσφέρει στους καταναλωτές της την απόλυτη εμπειρία καφέ. Σήμερα, ανανεώνει αυτή τη δέσμευση λανσάροντας μια νέα σειρά καψουλών με βάση το χαρτί. Η αξέχαστη γεύση του καφέ Nespresso, είναι πλέον διαθέσιμη και σε μια πρωτοποριακή κάψουλα που εξασφαλίζει την ποιότητα, τη γεύση, το άρωμα και τη φρεσκάδα μιας Premium εμπειρίας καφέ. Πρόκειται για μια νέα σειρά καψουλών της original line, οι οποίες έχοντας ως βάση το χαρτί μπορούν να κομποστοποιηθούν, προσφέροντας μια ακόμα βιώσιμη επιλογή  πέρα ​​από τις ανακυκλώσιμες αλουμινένιες κάψουλες. 

Η Nespresso γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ παρουσιάζοντας μια νέα κάψουλα με βάση το χαρτί Facebook Twitter
Η Nespresso γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ παρουσιάζοντας μια νέα κάψουλα με βάση το χαρτί Facebook Twitter

Η Nespresso δημιούργησε πέντε νέα χαρμάνια για τη σειρά  των νέων καψουλών, προκειμένου να εξασφαλίσει ότι η κάθε κούπα προσφέρει την εμπειρία καφέ που γνωρίζουν και αγαπούν τα μέλη της.

Η Nespresso γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ παρουσιάζοντας μια νέα κάψουλα με βάση το χαρτί Facebook Twitter

Η νέα κάψουλα με βάση το χαρτί είναι αρχικά διαθέσιμη σε όλες τις Nespresso Boutique ώστε οι λάτρεις του καφέ να δοκιμάσουν την ποικιλία που τους ταιριάζει καλύτερα.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την εταιρική ιστοσελίδα της Nespresso: www.nestle-nespresso.com.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ