Η κρουαζιέρα μετατρέπεται στην πιο βιώσιμη μορφή τουρισμού

Η κρουαζιέρα μετατρέπεται στην πιο βιώσιμη μορφή τουρισμού Facebook Twitter
Πλέον η κρουαζιέρα παίζει σημαντικό ρόλο στην τουριστική οικονομία της Μυκόνου και συμβάλλει στην τοπική ανάπτυξη.
0

ADVERTORIAL

Tα τελευταία χρόνια η κρουαζιέρα παίρνει στην Ελλάδα τη θέση που της αξίζει, αφού μιλάμε για μια χώρα της οποία τα νησιά παραμένουν εμβληματικοί προορισμοί διακοπών. Ανάμεσά τους η Μύκονος, αυτό το ονειρεμένο μέρος στην καρδιά των Κυκλάδων, συγκεντρώνει κάθε χρόνο πλήθος επισκεπτών που θέλουν να απολαύσουν τις ηλιόλουστες παραλίες της, να θαυμάσουν την αρχιτεκτονική της και να γίνουν μέρος της νυχτερινής ζωής. Τα τελευταία χρόνια, μάλιστα, έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς κρουαζιερόπλοιων στη Μεσόγειο. 

Κάθε καλοκαίρι, εκατομμύρια ταξιδιώτες αποβιβάζονται στο λιμάνι της, ένα πολύχρωμο διεθνές πλήθος που θέλει να γνωρίσει το μοναδικό μείγμα παράδοσης, πολυτέλειας και φυσικής ομορφιάς, μένοντας μόλις λίγες μόνο ώρες στη στεριά. 

Η κρουαζιέρα μετατρέπεται στην πιο βιώσιμη μορφή τουρισμού Facebook Twitter
Ο Γιώργος Παπαδημητρακόπουλος.

Όπως λέει ο δημοσιογράφος και επιχειρηματίας Γιώργος Παπαδημητρακόπουλος: «Μία από τις πιο καθοριστικές εξελίξεις για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα είναι η αύξηση των λιμενικών τελών, η οποία, αν και προκαλεί νέες προκλήσεις, ενδέχεται να δημιουργήσει και ευκαιρίες για τη βελτίωση της υποδομής και των υπηρεσιών. Οι αυξήσεις στα λιμενικά τέλη, που φτάνουν τα 20 ευρώ ανά επιβάτη για προορισμούς υψηλής επισκεψιμότητας όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, και παραμένουν στα 5 ευρώ για τα υπόλοιπα λιμάνια, αναμένεται να αποφέρουν έσοδα άνω των 40 εκατομμυρίων ευρώ που μπορούν επενδυθούν στην αναβάθμιση των υποδομών και στη βελτίωση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης των επιβατών».

Πλέον η κρουαζιέρα παίζει σημαντικό ρόλο στην τουριστική οικονομία της Μυκόνου και συμβάλλει στην τοπική ανάπτυξη. Εξάλλου, μιλάμε για ένα νησί-στολίδι του Αιγαίου που ακόμα και μέσα σε λίγες ώρες μπορεί να σου προσφέρει μια αξέχαστη εμπειρία, καθώς περιπλανιέσαι στα ασβεστωμένα σοκάκια, κάνεις βουτιά στα γαλανά νερά της ή απλώς χαζεύεις το ηλιοβασίλεμα.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM