Η Καμίλα Καμπέγιο είναι το νέο πρόσωπο του BACARDI

Η Καμίλα Καμπέγιο μόλις έκανε το ντεμπούτο της ως το νέο πρόσωπο του ρούμι BACARDI Facebook Twitter
0

Το πιο πολυβραβευμένο ρούμι στον κόσμο, το BACARDΙ, ανακοίνωσε πριν λίγο καιρό την ποπ σούπερσταρ και υποψήφια για GRAMMY καλλιτέχνη Καμίλα Καμπέγιο ως το νέο πρόσωπο της μάρκας, ξεκινώντας μια πολυετή συνεργασία στο πλαίσιο της παγκόσμιας πλατφόρμας BACARDI Do What Moves You. Η καμπάνια συμπίπτει με την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου τέταρτου άλμπουμ της με τίτλο «C, XOXO» και με το πρώτο single-επιτυχία του άλμπουμ, το  «I LUV IT» να δείχνει την Καμίλα να χορεύει με πάθος στους δρόμους της γενέτειράς της, το Μαϊάμι.

Η κοινή κληρονομιά από την Καραϊβική και η αγάπη για τη μουσική, που μοιράζονται τόσο το ρούμι ΒACARDI όσο και η Καμίλα Καμπέγιο, είναι οι κινητήριες δυνάμεις πίσω από αυτή την πολύπλευρη συνεργασία. Η ηλεκτρισμένη ενέργεια της Καμίλα Καμπέλο ταιριάζει απόλυτα με το DNA του BACARDI, που πάντα υπερασπιζόταν την προσωπική έκφραση και το να κάνει κανείς ό,τι τον συγκινεί.

Δείτε το βίντεο εδώ: 

Την καμπάνια υπογράφει ο Νικολάς Μέντεζ, που έχει σκηνοθετήσει κι άλλες διεθνείς επιτυχίες για καλλιτέχνες όπως η Rosalia, ο Travis Scott και οι Tame Impala. Το σενάριο θέλει την ποπ σταρ να κινείται στους ρυθμούς του viral νέου κομματιού της I LUV IT και τα ηχητικά κύματα του νέου τραγουδιού να κάνουν  τους δρόμους, τα κτίρια και την άμμο στην παραλία να πάλλεται, καταλήγοντας τελικά σε ένα μεγάλο πάρτι με πολύ χορό και BACARDI κοκτέιλ.

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που συνεργάζομαι με την BACARDΙ. Πάντα θεωρούσα το BACARDΙ ως το απόλυτο ρούμι», λέει η Καμίλα Καμπέγιο για την πρώτη της συνεργασία με εταιρεία ποτών. «Για μένα, το BACARDI είναι συνώνυμο με το πνεύμα της Καραϊβικής και, φυσικά, με τα καλύτερα κοκτέιλ, το BACARDI Mojito, το BACARDI Daiquiri, και τα πιο αξέχαστα πάρτι. Η καμπάνια που δουλέψαμε μαζί δεν μοιάζει με τίποτα που έχω κάνει παλιότερα».

Τη χορογραφία επιμελήθηκαν οι Marine Brutti, Jonathan Debrower και Arthur Hare των (LA)HORDE, ενώ οι τολμηρές εμφανίσεις της Καμίλα Καμπέγιο δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τον στυλίστα των διασημοτήτων Jared Ellner, τον makeup artist Ash K Holm και τον διάσημο Έλληνα κομμωτή Δημήτρη Γιαννέτο που διαπρέπει εδώ και χρόνια στο εξωτερικό!

www.BACARDI.com.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι ψηφιακό

Good Living / Το μέλλον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι ψηφιακό

Από την τεχνητή νοημοσύνη, την κυβερνοασφάλεια και τις λύσεις cloud μέχρι την εκπαίδευση και την καινοτομία, το Vodafone Business βρίσκεται δίπλα στις ελληνικές επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν το άλμα προς τη νέα ψηφιακή εποχή.
THE LIFO TEAM
Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Good Living / Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Good Living / LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Διεκδίκησε τη συμμετοχή σου στα μοναδικά φωτογραφικά workshops της Xiaomi, σε συνεργασία με τη LiFΟ και τη Leica Academie στην Ελλάδα, κάνε zoom σε όσα αγαπάς και μπορεί να δεις τις φωτογραφίες σου να γίνονται εξώφυλλο.
THE LIFO TEAM
«Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Good Living / «Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Μέσα από το διαδραστικό Packmen Project στην καρδιά της πόλης, η Interamerican έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ατομική και συλλογική ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος.
THE LIFO TEAM