Η ιστορία της ΚΛΙΑΦΑ μέσα από ένα ντοκιμαντέρ 69 λεπτών

Η ιστορία της ΚΛΙΑΦΑ μέσα από ένα ντοκιμαντέρ 69 λεπτών του Βασίλη Λουλέ Facebook Twitter
0

Μια καινοτόμα Θεσσαλική επιχείρηση που γεννήθηκε μπροστά από την εποχή της, παρουσιάζει το ντοκιμαντέρ του Βασίλη Λουλέ, «Μια μεγάλη οικογένεια», για την πορεία των αναψυκτικών ΚΛΙΑΦΑ από το 1926 μέχρι σήμερα.

Η προσφορά της εταιρείας στα Τρίκαλα, όπου ιδρύθηκε, είναι ταυτισμένη με την τοπική κοινωνία. Ο «Κλιάφας» δεν έφερε μόνο τα αναψυκτικά στην περιοχή της Θεσσαλίας, αλλά και την πρώτη γεώτρηση αρτεσιανού στα Τρίκαλα για ασφαλές πόσιμο νερό, όπως και το πρώτο παγοποιείο το οποίο συνέβαλε στην παραγωγή ποιοτικότερων και ασφαλέστερων τροφίμων στην τοπική αγορά.

Η εταιρεία που ίδρυσε ο Θεόδωρος Κλιάφας δεν σταμάτησε ποτέ να καινοτομεί, σε βαθμό που άλλαξε την ιστορία της εμφιάλωσης στην Ελλάδα.

Το κινηματογραφικό αφιέρωμα του Βασίλη Λουλέ, διάρκειας 69 λεπτών, αναδεικνύει σπάνια ντοκουμέντα, έγγραφα, φωτογραφίες, ηχογραφήσεις και φιλμάκια αρχείου. Ο φακός του συγκινεί καταγράφοντας σύγχρονες μαρτυρίες βετεράνων του εργοστασίου, ενώ κινηματογραφικές λήψεις κτηρίων και μηχανημάτων ανασυνθέτουν την παραγωγική πορεία της μονάδας και των προϊόντων της.

Τεκμηριωμένο σε βάθος, φωτίζει τη δυναμική της επιχειρηματικότητας και το ήθος της εργασίας μιας ολόκληρης εποχής. Παράλληλα με την πορεία της εταιρείας, αναδεικνύει και μικρές ιστορίες των ανθρώπων της: τα προσωπικά τους χαρίσματα και τις αδυναμίες, την οικογένεια και τη φιλία, τις παιδικές αλάνες, τη γειτονιά και την πόλη, τα οράματα και τις δυσκολίες, το ρίσκο, τον μόχθο και την αφοσίωση, την αλληλεγγύη, τη δημιουργία και την προσφορά.

Μια ταινία για όλα αυτά τα «υλικά» μέσα από τα οποία οι ιδιοκτήτες, τα στελέχη και οι απλοί εργαζόμενοι της εταιρείας ΚΛΙΑΦΑ έχτισαν «…μια μεγάλη οικογένεια».

Μπορείτε να δείτε το ντοκιμαντέρ εδώ : https://www.youtube.com/watch?v=hIbTMivJHi0

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM