Η εταιρεία από την οποία ξεκινούν οι επόμενοι business leaders και entrepreneurs

Η εταιρεία από την οποία ξεκινούν οι επόμενοι business leaders και entrepreneurs

Συναντήσαμε τρία μέλη της ομάδας Client Service της Dialectica, της εταιρείας που οι Financial Times συμπεριέλαβαν στη λίστα με τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη, για να μας πουν τι είναι αυτό που κάνει την Dialectica τόσο ξεχωριστή και προσελκύει κάθε μήνα τόσους πολλούς ταλαντούχους νέους επαγγελματίες.

ADVERTORIAL

 

Με γραφεία σε Αθήνα, Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Μόντρεαλ και Βανκούβερ, η Dialectica συνδέει θεσμικούς επενδυτές, συμβουλευτικές εταιρείες και μεγάλες επιχειρήσεις με εξειδικευμένα στελέχη των αγορών (experts) με σκοπό να αντλήσουν πληροφορίες και να αξιολογήσουν επενδυτικές συμφωνίες εκατομμυρίων.

 

Στο επίκεντρο της δραστηριότητας της εταιρείας βρίσκεται η ομάδα του Client Service, η οποία σήμερα μετράει πάνω από 450 άτομα και πρόκειται να ξεπεράσει τα 1000 μέλη μέσα στα επόμενα χρόνια.

 

Για να τη γνωρίσουμε όμως καλύτερα, συναντήσαμε τρία μέλη της στα γραφεία της στην Αθήνα, τον Στέφανο Τουρσούγκα (Senior Manager), την Έλεν Μανιάτης (Manager) και την Άννα Κούρτη (Associate).

 

 

— Πώς θα περιγράφατε μια τυπική μέρα εργασία σας;

 

Στέφανος Τουρσούγκας: Κάθε μέρα είναι διαφορετική και αυτό είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά στοιχεία της Dialectica. Οι πελάτες μας είναι από όλον τον κόσμο, επομένως τα projects στα οποία δουλεύουμε αφορούν σε πολλές διαφορετικές αγορές και περιοχές. Πέρα όμως από αυτό, μια τυπική μέρα μπορεί να περιλαμβάνει και τη συμμετοχή σε στρατηγικά projects της εταιρείας τα οποία αφορούν στη βελτίωση καθημερινών λειτουργιών ή στο πως μπορούμε να πάμε ένα βήμα πιο κοντά στους στόχους μας. Τέλος, έχοντας πλέον χτίσει μια ομάδα που μετράει 25 άτομα, αφιερώνω καθημερινά αρκετό χρόνο και στην ενδυνάμωση της ομάδας μου μέσω trainings, catch-ups και events.

 

Άννα Κούρτη: Κάθε μέρα στη Dialectica είναι και μια νέα πρόκληση. Οι ρυθμοί εργασίας είναι γρήγοροι και απαιτητικοί καθώς ασχολούμαστε με πολλαπλά projects. Για παράδειγμα, τη μία μέρα μπορεί να φέρνουμε σε επαφή ένα θεσμικό επενδυτή με έναν expert που γνωρίζει σε βάθος την αγορά τηλεπικοινωνιών στην Νοτιοανατολική Ασία και αύριο να βοηθάμε μία κορυφαία συμβουλευτική εταιρεία να συλλέξει πολύτιμες πληροφορίες για την αγορά ηλιακής ενέργειας στη Νότια Ευρώπη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την απόκτηση καινούργιων γνώσεων και ικανοτήτων και την βελτίωση των ήδη υπαρχόντων, όπως για παράδειγμα, γνώση νέων αγορών και βιομηχανιών, ανάπτυξη διαπραγματευτικών δεξιοτήτων, μεταξύ άλλων. Το να είσαι μέρος μιας πολυπολιτισμικής, συμπεριληπτικής και νεανικής ομάδας που μεγαλώνει συνεχώς δημιουργεί ένα ευχάριστο περιβάλλον στο οποίο θες να είσαι μέλος. Στην Dialectica ήρθα πριν από περίπου ένα χρόνο και νιώθω ήδη πως έχω μάθει τόσα πολλά και έχω γνωρίσει ανθρώπους που πλέον μπορώ να τους αποκαλώ φίλους.

 

Η εταιρεία από την οποία ξεκινούν οι επόμενοι business leaders και entrepreneurs
Στέφανος Τουρσούγκας, Senior Manager του Client Service της Dialectica. φωτ.: Γιώργος Αδάμος/LIFO

 

— Από τη δική σας μεριά, αυτή της ομάδας του Client Service, πώς θεωρείτε ότι συμβάλλετε στην επιτυχία της Dialectica;

 

Έλεν Μανιάτης: Η ομάδα του Client Service αποτελεί τη μεγαλύτερη ομάδα στην εταιρεία σε όλον τον κόσμο. Όταν ξεκίνησα στην Dialectica πριν από περίπου τρία χρόνια ήμασταν 80 άτομα και ο κύριος στόχος μας ήταν να αναπτύξουμε το πελατολόγιό μας, φτιάχνοντας ταυτόχρονα δυνατές ομάδες από ταλαντούχους νέους και επαγγελματίες. Σήμερα η ομάδα του Client Service στην Αθήνα μετράει πάνω από 350 άτομα ενώ ανάμεσα στους πελάτες μας είναι οι μεγαλύτερες συμβουλευτικές εταιρείες του κόσμου. Προσωπικά, είμαι πολύ περήφανη και χαρούμενη τόσο για την πορεία της εταιρείας όσο και για τη δική μου εξέλιξη μέσα σε αυτή. Όταν έγινα Manager -όλοι στο Client Service ξεκινάμε ως Associates- δεν περίμενα ότι μέσα σε ένα χρόνο θα είχα μια ομάδα 12 ατόμων η οποία συνεχώς μεγαλώνει. Είναι μια μοναδική εμπειρία που λίγοι άνθρωποι έχουν την ευκαιρία να ζήσουν τόσο νωρίς στην καριέρα τους. Για μένα, όπως και για πολλούς άλλους εδώ, ήταν η πρώτη μου δουλειά και δεν θα μπορούσα να νιώθω πιο χαρούμενη για αυτή την επιλογή μου.

 

ΣΤ: Η ομάδα του Client Service ήταν και παραμένει ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας της Dialectica, μια ομάδα που «βγάζει» ταλαντούχους επαγγελματίες που είναι έτοιμοι να κατακτήσουν τον κόσμο. Είμαστε στην «πρώτη γραμμή» επικοινωνίας με τους πελάτες μας και τους experts (κυρίως c-suite executives από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου) και παράλληλα είμαστε υπεύθυνοι για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως τόσο το γραφείο μας στο Μόντρεαλ όσο και στο Βανκούβερ δημιουργήθηκε από μια ομάδα έμπειρων μελών του Client Service που ξεκίνησαν από το γραφείο μας στην Αθήνα. Fun fact: Όταν ξεκίνησε η εταιρεία το καλοκαίρι του 2015 και οι δύο ιδρυτές της Dialectica δούλευαν παράλληλα και ως Client Service Associates. Μίλαγαν με πελάτες, έψαχναν experts, έστελναν μηνύματα στο LinkedIn -ό,τι κάνουμε κι εμείς σήμερα έχοντας όμως πολύ περισσότερη τεχνολογική βοήθεια στη διάθεσή μας.

 

— Τα τελευταία δύο χρόνια υπήρξαν ανασταλτικά για τις δράσεις πολλών επιχειρήσεων και εταιρειών. Πώς αντιμετωπίσατε στην ομάδα την πρωτόγνωρη αυτή συνθήκη και με ποιον τρόπο συνεχίζει να εργάζεται το τμήμα σας;

 

ΕΜ: Η Dialectica συνέχισε την επιτυχημένη της πορεία και κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Συγκεκριμένα από τον Μάρτιο του 2020 μέχρι σήμερα έχουμε προσλάβει συνολικά πάνω από 300 άτομα, έχοντας ταυτόχρονα επεκταθεί σε τρεις πόλεις στον Καναδά και τις ΗΠΑ. Αυτό που άλλαξε σημαντικά ήταν πως δεν μπορούσαμε να είμαστε όλοι στο γραφείο όπως παλιά. Όταν η καθημερινότητα επιβάλλει να είσαι σε συνεχή επικοινωνία με την ομάδα σου, η online επικοινωνία φαντάζει μεγάλη πρόκληση για τη διατήρηση της παραγωγικότητας, ειδικά στην αρχή. Καταφέραμε όμως να το ξεπεράσουμε γρήγορα: με ολοήμερα virtual calls στα οποία μπαίναμε όποτε θέλαμε μέχρι e-drinks και online παιχνίδια. Σήμερα τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικά καθώς έχουμε τη δυνατότητα να συναντιόμαστε εντός και εκτός γραφείου πολύ πιο εύκολα.

 

Η εταιρεία από την οποία ξεκινούν οι επόμενοι business leaders και entrepreneurs
Έλεν Μανιάτης, Manager του Client Service της Dialectica. φωτ.: Γιώργος Αδάμος/LIFO

 

— Ως εταιρεία η Dialectica έχει λάβει μερικές σημαντικές διακρίσεις: συμπεριλήφθηκε στη λίστα των Financial Times με τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες του 2021 ενώ χαρακτηρίστηκε «Best Workplace» από το Great Place to Work® Hellas για δύο συνεχόμενες χρονιές. Πώς αυτή η αναγνώριση της δουλειάς σας σας εμπνέει στην καθημερινότητά σας;

 

ΑΚ: Δεν υπάρχει κάτι πιο ευχάριστο από το να αναγνωρίζεται η συνολική προσπάθεια της εταιρείας και των ατόμων που συμβάλλουν στην επιτυχία της. Αισθανόμαστε όλοι υπερήφανοι και αισιόδοξοι για το μέλλον, το οποίο όπως φαίνεται θα είναι γεμάτο με πολλές ακόμα επιτυχίες, σημαντικά γεγονότα και χαρούμενες στιγμές. Προσωπικά ανυπομονώ για το άνοιγμα του πρώτου μας γραφείου στην Ασία.

 

— Γιατί κάποιος να μπει στην ομάδα του Client Service;

 

ΑΚ: Μέσα από ένα ξεκάθαρο career pathway το οποίο ξεκινά όταν είσαι Associate και συνεχίζει μέχρι να γίνεις Vice President, έχεις τη δυνατότητα να αποκτήσεις ένα σύνολο δεξιοτήτων, που θα σου χρειαστούν τόσο στην Dialectica όσο και σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Αποκτάς, έτσι, καινούργιες εμπειρίες αλλά και την ικανοποίηση πως η δουλειά σου έχει άμεσο αντίκτυπο στην επιτυχία της εταιρείας. Τέλος, η Dialectica στηρίζει έμπρακτα τη μοναδικότητα του κάθε μέλους της και προσφέρει άπλετο χώρο (και στήριξη) για προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη.

 

ΣΤ: Το να είσαι μέλος της Client Service ομάδας της Dialectica είναι μια μοναδική εμπειρία για όλους όσους θέλουν να κάνουν ένα δυνατό ξεκίνημα στην καριέρα τους. Tο νεανικό περιβάλλον (ο μέσος όρος ηλικίας είναι τα 26), η θετική κουλτούρα, οι ευκαιρίες για εργασιακή ανέλιξη τόσο σε Ελλάδα όσο και σε εξωτερικό (πάνω από 20 άτομα έχουν μετακομίσει στον Καναδά τον τελευταίο χρόνο για να βοηθήσουν στη δημιουργία των τοπικών γραφείων μας), η συμμετοχή σε διεθνή επενδυτικά projects, η γνώση πολλών διαφορετικών αγορών και το ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών είναι μερικά μόνο από τα οφέλη που απολαμβάνουν όλοι όσοι έρχονται στην ομάδα μας. Εγώ ξεκίνησα στην Dialectica στις αρχές του 2018 και σήμερα είμαι υπεύθυνος για έναν από τους μεγαλύτερους πελάτες της εταιρείας.

 

ΕΜ: Ποιος δε θέλει να εργαστεί σε ένα δημιουργικό και νεανικό περιβάλλον στο οποίο καθημερινά μαθαίνεις καινούργια πράγματα και εξελίσσεσαι τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά; Αυτή ακριβώς είναι η ομάδα του Client Service. Ένας χώρος που σου ανοίγει πόρτες σε projects εκατομμυρίων, σου μαθαίνει πώς λειτουργούν οι μεγαλύτερες συμβουλευτικές και επενδυτικές εταιρείες στον κόσμο και ταυτόχρονα σε προετοιμάζει για μία επιτυχημένη καριέρα. Είναι τόσο ωραίο που όλοι ξεκινάμε από την ίδια θέση, αυτή του Associate και έχουμε στη διάθεσή μας όλα τα εργαλεία για να γίνουμε managers ακόμα και μέσα σε 18 μήνες και Vice Presidents μέσα σε πέντε χρόνια.

 

Η εταιρεία από την οποία ξεκινούν οι επόμενοι business leaders και entrepreneurs
Άννα Κούρτη, Associate του Client Service της Dialectica. φωτ.: Γιώργος Αδάμος/LIFO

 

— Γιατί μια εταιρεία ή επιχείρηση να επιλέξει τις υπηρεσίες παροχής πρωτογενούς έρευνας της Dialectica;

 

ΕΜ: Πριν την Dialectica και άλλες εταιρείες του κλάδου, όταν κάποιος ήθελε να αξιολογήσει μια επενδυτική ευκαιρία έψαχνε για δημοσιοποιημένες έρευνες αγοράς οι οποίες ήταν και αρκετά ακριβές και δεν είχαν πάντα τα στοιχεία που ήθελαν. Ακόμα όμως και όταν έβρισκαν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ήξεραν πως και κάποιος ανταγωνιστής τους θα είχε πρόσβαση στην ίδια γνώση. Η ταχύτητα στην αγορά των επενδύσεων είναι αδιαμφισβήτητος παραγοντας επιτυχίας -είναι αρκετά σημαντικό να έχουν τις σωστές πληροφορίες όσο πιο σύντομα γίνεται. Αυτό ακριβώς προσφέρει η Dialectica: πρόσβαση σε real-time πληροφορίες και γνώση από όλο τον κόσμο μέσω συζητήσεων με αυτούς που ξέρουν καλύτερα -αυτούς που εμείς ονομάζουμε experts. Η προσήλωση στην υψηλή ποιότητα, η καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και το πάθος μας να βρίσκουμε τους κατάλληλους experts για κάθε project είναι που μας κάνει μία από τις καλύτερες εταιρείες παγκοσμίως! 

 

Αν θες να γίνεις ο επόμενος Dialectican, επισκέψου το site της εταιρείας και στείλε το βιογραφικό σου. Αν έχεις απορίες, μπορείς να στείλεις email στο talent@dialecticanet.com.

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ