Η ΔΕΗ κάνει την online εμπειρία των πελατών της ακόμη πιο εύκολη και ασφαλή

Η ΔΕΗ κάνει την online εμπειρία των πελατών της ακόμη πιο εύκολη και ασφαλή Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΔΕΗ ενισχύει τη ψηφιακή εμπειρία των πελατών της, απλοποιώντας τις διαδικασίες ενεργοποίησης νέου συμβολαίου και προσφέροντας ακόμη περισσότερη ασφάλεια. Στο πλαίσιο αυτό, το e-contract της ΔΕΗ διασυνδέεται με το gov.gr, καθιστώντας δυνατή την αυτόματη ταυτοποίηση των στοιχείων των πελατών (ΑΦΜ και Αριθμός Ταυτότητας) με ένα μόνο κλικ μέσω σύνδεσης με τους κωδικούς TaxisNet. 

 

Ήδη από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας, πάνω από το 50% των πελατών που χρησιμοποιούν το ΔΕΗ e-contract, επιλέγουν τη νέα δυνατότητα, επιβεβαιώνοντας την ευκολία και την αποτελεσματικότητά της. 

 

Η νέα λειτουργικότητα καταργεί την ανάγκη για επισύναψη εγγράφων ταυτοποίησης και επιταχύνει σημαντικά τη διαδικασία, μία πρωτοβουλία της ΔΕΗ που κάνει τις online υπηρεσίες της πιο άμεσες, ασφαλείς και φιλικές προς τους πελάτες της. Επιλέγοντας σύνδεση με τους προσωπικούς κωδικούς TaxisNet και χωρίς να απαιτείται δημιουργία λογαριασμού στο gov.gr:  

 

  • Η διαδικασία γίνεται ταχύτερη, επιτρέποντας την υποβολή της αίτησης σε ελάχιστο χρόνο 

  • Ενισχύεται η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη, καθώς τα στοιχεία αντλούνται απευθείας από κρατική πηγή και εμφανίζονται στον πελάτη με πλήρη διαφάνεια 

  • Ελαχιστοποιούνται τα λάθη, περιορίζοντας τις απορρίψεις λόγω λανθασμένων ή μη ταυτοποιήσιμων στοιχείων 

 

Η ΔΕΗ κάνει την online εμπειρία των πελατών της ακόμη πιο εύκολη και ασφαλή Facebook Twitter

 

Εύκολη, γρήγορη και αξιόπιστη ψηφιακή εμπειρία 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προχωρήσουν σε ενεργοποίηση του e-contract τους με ταυτοποίηση μέσω gov.gr και στη σελίδα www.dei.gr/el/e-contract.  

 

Μέσα από την συνεχή υλοποίηση τεχνολογικών καινοτομιών που διευκολύνουν την καθημερινότητά των πελατών της και βελτιώνουν τη διαδικασία εξυπηρέτησης τους, η ΔΕΗ συνεχίζει να επενδύει στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για να βελτιώνει ουσιαστικά την εμπειρία εξυπηρέτησης και να προσφέρει απλές, γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις στους πελάτες της. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Good Living / Ελληνικός Χρυσός: Η δημιουργία αξίας στον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής

Σε μια περίοδο που η δημόσια συζήτηση για τη βιώσιμη ανάπτυξη αποκτά ολοένα πιο καθοριστική σημασία, η ανάγκη για επιχειρήσεις που παράγουν πραγματική, μετρήσιμη αξία για την κοινωνία, το περιβάλλον και την οικονομία γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ.
THE LIFO TEAM
Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Good Business Directory 6 / Η εργασία αλλάζει, και ίσως για πρώτη φορά προς το καλύτερο

Σύμφωνα με την International Workplace Group, το 2026 το πού θα δουλεύουμε παύει να έχει σημασία· αυτό που μετράει είναι πώς και γιατί. Ίσως, τελικά, η επόμενη επανάσταση να είναι απλώς πιο ανθρώπινη.
ΛΕΝΑ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ