Η ΔΕΗ κάνει την online εμπειρία των πελατών της ακόμη πιο εύκολη και ασφαλή

Η ΔΕΗ κάνει την online εμπειρία των πελατών της ακόμη πιο εύκολη και ασφαλή

Σύνδεση του e-contract των νέων πελατών με το gov.gr για ταχύτερη διαδικασία, διαφάνεια και ασφάλεια.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΔΕΗ ενισχύει τη ψηφιακή εμπειρία των πελατών της, απλοποιώντας τις διαδικασίες ενεργοποίησης νέου συμβολαίου και προσφέροντας ακόμη περισσότερη ασφάλεια. Στο πλαίσιο αυτό, το e-contract της ΔΕΗ διασυνδέεται με το gov.gr, καθιστώντας δυνατή την αυτόματη ταυτοποίηση των στοιχείων των πελατών (ΑΦΜ και Αριθμός Ταυτότητας) με ένα μόνο κλικ μέσω σύνδεσης με τους κωδικούς TaxisNet. 

 

Ήδη από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας, πάνω από το 50% των πελατών που χρησιμοποιούν το ΔΕΗ e-contract, επιλέγουν τη νέα δυνατότητα, επιβεβαιώνοντας την ευκολία και την αποτελεσματικότητά της. 

 

Η νέα λειτουργικότητα καταργεί την ανάγκη για επισύναψη εγγράφων ταυτοποίησης και επιταχύνει σημαντικά τη διαδικασία, μία πρωτοβουλία της ΔΕΗ που κάνει τις online υπηρεσίες της πιο άμεσες, ασφαλείς και φιλικές προς τους πελάτες της. Επιλέγοντας σύνδεση με τους προσωπικούς κωδικούς TaxisNet και χωρίς να απαιτείται δημιουργία λογαριασμού στο gov.gr:  

 

  • Η διαδικασία γίνεται ταχύτερη, επιτρέποντας την υποβολή της αίτησης σε ελάχιστο χρόνο 

  • Ενισχύεται η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη, καθώς τα στοιχεία αντλούνται απευθείας από κρατική πηγή και εμφανίζονται στον πελάτη με πλήρη διαφάνεια 

  • Ελαχιστοποιούνται τα λάθη, περιορίζοντας τις απορρίψεις λόγω λανθασμένων ή μη ταυτοποιήσιμων στοιχείων 

 

Η ΔΕΗ κάνει την online εμπειρία των πελατών της ακόμη πιο εύκολη και ασφαλή

 

Εύκολη, γρήγορη και αξιόπιστη ψηφιακή εμπειρία 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προχωρήσουν σε ενεργοποίηση του e-contract τους με ταυτοποίηση μέσω gov.gr και στη σελίδα www.dei.gr/el/e-contract.  

 

Μέσα από την συνεχή υλοποίηση τεχνολογικών καινοτομιών που διευκολύνουν την καθημερινότητά των πελατών της και βελτιώνουν τη διαδικασία εξυπηρέτησης τους, η ΔΕΗ συνεχίζει να επενδύει στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για να βελτιώνει ουσιαστικά την εμπειρία εξυπηρέτησης και να προσφέρει απλές, γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις στους πελάτες της. 

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Scroll to top icon