Η Coca-Cola υλοποιεί ένα νέο μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης στο πλαίσιο της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της

Η Coca-Cola υλοποιεί ένα νέο μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης στο πλαίσιο της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της Facebook Twitter
0

Μέσα από τη φετινή Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της, η Coca-Cola φέρνει στο επίκεντρο τις μικρές πράξεις καλοσύνης που μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά και μας προσκαλεί να συμβάλλουμε όλοι σε αυτή την προσπάθεια, ανακαλύπτοντας τον Αϊ-Βασίλη που κρύβουμε μέσα μας. Με κεντρικό μήνυμα «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες», η Coca-Cola, σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Μπορούμε», στέκεται για μια ακόμα χρονιά δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη και μοιράζεται με όλους την αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων.

Το πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης της Coca-Cola σε συνεργασία με τον Μη-Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Μπορούμε» αποτελείται από δύο δράσεις που στόχο έχουν να εμπνεύσουν σε όλους την αξία της κοινωνικής προσφοράς. 

Η πρώτη δράση, αφορά την ουσιαστική υποστήριξη του «Μπορούμε» στο έργο διάσωσης και προσφοράς περισσότερων από 2,5 εκατ. μερίδων φαγητού σε 350 κοινωφελείς φορείς σε όλη την Ελλάδα. Για τη συγκεκριμένη δράση θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν και να συμβάλλουν οι καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα μέσα από το Coca-Cola app, αλλά και με τη συμμετοχή τους στις προγραμματισμένες εκδηλώσεις που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο της επίσκεψης του αυθεντικού Χριστουγεννιάτικου Φορτηγού της Coca-Cola στη χώρα μας.

Η δεύτερη δράση του προγράμματος ξεκινά μετά το τέλος των γιορτών και στόχο έχει να μεταφέρει λίγη από τη μαγεία των Χριστουγέννων στους πρώτους μήνες της νέας χρονιάς. Η Coca-Cola σχεδίασε και υλοποιεί σε συνεργασία με το «Μπορούμε» το Πρόγραμμα «Ένα Ζεστό Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους». Ακολουθώντας τη διαδρομή του Χριστουγεννιάτικου Φορτηγού, το Πρόγραμμα θα αγγίξει περισσότερους από 1.000 άμεσα επωφελούμενους κοινωνικών δομών των Δήμων Αθηναίων, Θεσσαλονίκης, Πάτρας και Ιωαννίνων. Στόχος του προγράμματος είναι κάθε Κυριακή και για διάστημα έως τριών μηνών οι άμεσα επωφελούμενοι του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων, του Κέντρου Ημέρας Αστέγων του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Ασύλου Ανιάτων στην Πάτρα και της Μέριμνας Ιωαννίνων, να απολαμβάνουν ένα ζεστό, ολοκληρωμένο γεύμα υψηλής διατροφικής αξίας.   

 

Η Coca-Cola υλοποιεί ένα νέο μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης στο πλαίσιο της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της Facebook Twitter

Η Μαρία Τζελέπη, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola Hellas, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola πιστεύουμε πως η αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων βρίσκεται παντού, σε κάθε μικρή ή μεγάλη πράξη προσφοράς Αυτές τις γιορτές, ενώνουμε για μια ακόμα χρονιά τις δυνάμεις μας με το  «Μπορούμε» για  να μεταδώσουμε ένα μήνυμα ελπίδας και αλληλεγγύης. Πρόκειται για ένα μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης, με χιλιάδες ωφελούμενους σε όλη την Ελλάδα, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του οποίου μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους».

Ο Αλέξανδρος Θεοδωρίδης, Ιδρυτικό Μέλος του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Μπορούμε», δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη δυνατότητα που μας δίνει η Coca-Cola να στηρίξουμε ακόμα περισσότερους συνανθρώπους μας σε ανάγκη, όχι μόνο την περίοδο των Χριστουγέννων αλλά και για αρκετό διάστημα πιο μετά. Πιστεύουμε ακράδαντα, από την πρώτη μέρα της ύπαρξης του «Μπορούμε», στο μήνυμα «χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες» και είμαστε ευγνώμονες για την ευκαιρία να εμπνεύσουμε ακόμα περισσότερους να βρουν τον Αϊ-Βασίλη μέσα τους, προσφέροντας τους εδώ και χρόνια τον πιο εύκολο τρόπο να σώζεις και να προσφέρεις τρόφιμα προς αυτούς που τα έχουν περισσότερο ανάγκη».

Φέτος όλοι θα έχουμε τη δυνατότητα να ανακαλύψουμε τον Αϊ-Βασίλη που κρύβουμε μέσα μας, καθώς το μήνυμα καλοσύνης, γενναιοδωρίας και ανιδιοτέλειας που διατρέχει την φετινή Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Coca-Cola θα είναι έκδηλο και σε κάθε ενεργοποίηση καθ’όλη την εντυπωσιακή πορεία του αυθεντικού Χριστουγεννιάτικου Φορτηγού που θα βρίσκεται στη χώρα μας από τις 2 ως τις 27 Δεκεμβρίου.

Επισκεφτείτε το site της Coca-Cola για να μάθετε όλες τις πληροφορίες γύρω από το πρόγραμμα και τις στάσεις του φορτηγού και ανακαλύψτε κι εσείς τον Αϊ-Βασίλη που κρύβεται μέσα σας!

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ