Η Coca-Cola υλοποιεί ένα νέο μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης στο πλαίσιο της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της

Η Coca-Cola υλοποιεί ένα νέο μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης στο πλαίσιο της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της Facebook Twitter
0

Μέσα από τη φετινή Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της, η Coca-Cola φέρνει στο επίκεντρο τις μικρές πράξεις καλοσύνης που μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά και μας προσκαλεί να συμβάλλουμε όλοι σε αυτή την προσπάθεια, ανακαλύπτοντας τον Αϊ-Βασίλη που κρύβουμε μέσα μας. Με κεντρικό μήνυμα «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες», η Coca-Cola, σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Μπορούμε», στέκεται για μια ακόμα χρονιά δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη και μοιράζεται με όλους την αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων.

Το πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης της Coca-Cola σε συνεργασία με τον Μη-Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Μπορούμε» αποτελείται από δύο δράσεις που στόχο έχουν να εμπνεύσουν σε όλους την αξία της κοινωνικής προσφοράς. 

Η πρώτη δράση, αφορά την ουσιαστική υποστήριξη του «Μπορούμε» στο έργο διάσωσης και προσφοράς περισσότερων από 2,5 εκατ. μερίδων φαγητού σε 350 κοινωφελείς φορείς σε όλη την Ελλάδα. Για τη συγκεκριμένη δράση θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν και να συμβάλλουν οι καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα μέσα από το Coca-Cola app, αλλά και με τη συμμετοχή τους στις προγραμματισμένες εκδηλώσεις που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο της επίσκεψης του αυθεντικού Χριστουγεννιάτικου Φορτηγού της Coca-Cola στη χώρα μας.

Η δεύτερη δράση του προγράμματος ξεκινά μετά το τέλος των γιορτών και στόχο έχει να μεταφέρει λίγη από τη μαγεία των Χριστουγέννων στους πρώτους μήνες της νέας χρονιάς. Η Coca-Cola σχεδίασε και υλοποιεί σε συνεργασία με το «Μπορούμε» το Πρόγραμμα «Ένα Ζεστό Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους». Ακολουθώντας τη διαδρομή του Χριστουγεννιάτικου Φορτηγού, το Πρόγραμμα θα αγγίξει περισσότερους από 1.000 άμεσα επωφελούμενους κοινωνικών δομών των Δήμων Αθηναίων, Θεσσαλονίκης, Πάτρας και Ιωαννίνων. Στόχος του προγράμματος είναι κάθε Κυριακή και για διάστημα έως τριών μηνών οι άμεσα επωφελούμενοι του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων, του Κέντρου Ημέρας Αστέγων του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Ασύλου Ανιάτων στην Πάτρα και της Μέριμνας Ιωαννίνων, να απολαμβάνουν ένα ζεστό, ολοκληρωμένο γεύμα υψηλής διατροφικής αξίας.   

 

Η Coca-Cola υλοποιεί ένα νέο μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης στο πλαίσιο της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της Facebook Twitter

Η Μαρία Τζελέπη, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola Hellas, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola πιστεύουμε πως η αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων βρίσκεται παντού, σε κάθε μικρή ή μεγάλη πράξη προσφοράς Αυτές τις γιορτές, ενώνουμε για μια ακόμα χρονιά τις δυνάμεις μας με το  «Μπορούμε» για  να μεταδώσουμε ένα μήνυμα ελπίδας και αλληλεγγύης. Πρόκειται για ένα μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης, με χιλιάδες ωφελούμενους σε όλη την Ελλάδα, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του οποίου μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους».

Ο Αλέξανδρος Θεοδωρίδης, Ιδρυτικό Μέλος του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Μπορούμε», δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη δυνατότητα που μας δίνει η Coca-Cola να στηρίξουμε ακόμα περισσότερους συνανθρώπους μας σε ανάγκη, όχι μόνο την περίοδο των Χριστουγέννων αλλά και για αρκετό διάστημα πιο μετά. Πιστεύουμε ακράδαντα, από την πρώτη μέρα της ύπαρξης του «Μπορούμε», στο μήνυμα «χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες» και είμαστε ευγνώμονες για την ευκαιρία να εμπνεύσουμε ακόμα περισσότερους να βρουν τον Αϊ-Βασίλη μέσα τους, προσφέροντας τους εδώ και χρόνια τον πιο εύκολο τρόπο να σώζεις και να προσφέρεις τρόφιμα προς αυτούς που τα έχουν περισσότερο ανάγκη».

Φέτος όλοι θα έχουμε τη δυνατότητα να ανακαλύψουμε τον Αϊ-Βασίλη που κρύβουμε μέσα μας, καθώς το μήνυμα καλοσύνης, γενναιοδωρίας και ανιδιοτέλειας που διατρέχει την φετινή Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Coca-Cola θα είναι έκδηλο και σε κάθε ενεργοποίηση καθ’όλη την εντυπωσιακή πορεία του αυθεντικού Χριστουγεννιάτικου Φορτηγού που θα βρίσκεται στη χώρα μας από τις 2 ως τις 27 Δεκεμβρίου.

Επισκεφτείτε το site της Coca-Cola για να μάθετε όλες τις πληροφορίες γύρω από το πρόγραμμα και τις στάσεις του φορτηγού και ανακαλύψτε κι εσείς τον Αϊ-Βασίλη που κρύβεται μέσα σας!

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

1555 – 1566 – 1521: Από την αναμονή στη λύση - Οι άνθρωποι πίσω από τους αριθμούς

Good Living / 1555 - 1566 - 1521: Από την αναμονή στη λύση - Οι άνθρωποι πίσω από τους αριθμούς

Πίσω από τα εκατομμύρια κλήσεις και τα νέα ψηφιακά κανάλια υπάρχει καθημερινή δουλειά, οργάνωση και τεχνογνωσία. H Choose, ως leader των ενώσεων εταιρειών που ανέλαβαν την υλοποίηση αυτών των πρωτοβουλιών, έχει στρατηγικό ρόλο στον σχεδιασμό και την προβολή τους, ώστε η καινοτομία να μη μένει σε σχέδια αλλά να «προσγειώνεται» στην πραγματική εμπειρία του πολίτη.
THE LIFO TEAM
Χριστούγεννα στο Cycladic Shop του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με τα πιο γιορτινά δώρα

Good Living / Χριστούγεννα στο Cycladic Shop του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης με τα πιο γιορτινά δώρα

Ανακαλύψτε ιδιαίτερες προτάσεις δώρων για μικρούς και μεγάλους, όπως γούρια, κοσμήματα και διακοσμητικά αντικείμενα σχεδιασμένα από Έλληνες και διεθνούς φήμης δημιουργούς.
THE LIFO TEAM
Μια ημέρα με την Έθελ στην MSD: Πώς ένας σκύλος-οδηγός αλλάζει την ζωή στο γραφείο

Good Living / Μια ημέρα με την Έθελ στην MSD: Πώς ένας σκύλος-οδηγός αλλάζει την ζωή στο γραφείο

Με πρωτοβουλία των εθελοντών της, έγινε πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που υιοθέτησε έναν σκύλο-οδηγό ατόμων με οπτική αναπηρία. Οι ζωές των εργαζομένων της δεν θα είναι ποτέ πια οι ίδιες.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ