Heat by Perrier®, σε σκηνοθεσία Cary Joji Fukunaga: Η νέα διαφημιστική καμπάνια που γυρίστηκε στην Αθήνα και συμβολίζει ολόκληρο τον κόσμο

Heat by Perrier®, σε σκηνοθεσία Cary Joji Fukunaga Η νέα διαφημιστική καμπάνια που γυρίστηκε στην Αθήνα και συμβολίζει ολόκληρο τον κόσμο Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Αν υπάρχει μια περίπτωση να σωθεί ο κόσμος, αυτό θα συμβεί χάρη σε μια γυναίκα. Δεν είναι ένα φεμινιστικό μανιφέστο. Είναι το λογικό συμπέρασμα που προκύπτει από την ίδια τη φύση μας. Αυτή τη φύση που φέρει την ευθύνη της ίδιας της ζωής. Βλέποντας τη νέα διαφήμιση του Perrier® αισθάνεται κανείς μια μικρή ανατριχίλα με όλα αυτά τα μηνύματα που «χτυπάνε» σαν μικρά χαστούκια. 

Γνωστή για τη δημιουργία πρωτότυπου πολιτιστικού περιεχομένου, η Perrier® για μια ακόμα φορά εκπλήσσει με την προσέγγισή της που ξεπερνά τα κατεστημένα. Από τον Andy Warhol έως τον Salvador Dali και πρόσφατα τον καλλιτέχνη Takashi Murakami, ό,τι έχει παρουσιάσει το εμβληματικό brand εμπνέεται από τις τάσεις του θεάματος και της ψυχαγωγίας. (Δεν μπορεί να μη θυμάστε το «La Lionne» του Jean Paul Goude ή το «La Danse Cosmique» σε σκηνοθεσία του Ridley Scott.)

Heat by Perrier®, σε σκηνοθεσία Cary Joji Fukunaga Η νέα διαφημιστική καμπάνια που γυρίστηκε στην Αθήνα και συμβολίζει ολόκληρο τον κόσμο Facebook Twitter

Η νέα διαφημιστική καμπάνια, που γυρίστηκε στο κέντρο της Αθήνας, μεταφέρει την εικόνα ενός κόσμου σε υπερθέρμανση – μη σας φαίνεται και πολύ μακρινό – στον οποίο οι κάτοικοι παθητικά προσπαθούν να επιβιώσουν παραδομένοι στην καθημερινότητά τους. Μέσα σε ένα σκηνικό αόριστα αστικό, όπου επικρατεί ένας ερυθρός χρωματισμός –του ήλιου, της φωτιάς, της έντασης – καταφθάνει ιππεύοντας η πρωταγωνίστρια.

Spaghetti western ατμόσφαιρα, με μια avant garde αισθητική που διαπερνάται από το στιλ και την ενέργεια του σκηνοθέτη Cary Joji Fukunaga και το αλληγορικό ταξίδι ξεκινάει και σε παρασύρει σε ένα δυστοπικό μέλλον. Καθώς η πρωταγωνίστρια ανοίγει το δροσιστικό της Perrier®, ο χαρακτηριστικό ήχος «pschitt», λειτουργεί σαν σωτήριος αντίλαλος και αναστατώνει τους κατοίκους που αναγνωρίζουν στο άκουσμά του τη λύτρωσή τους.

Heat by Perrier®, σε σκηνοθεσία Cary Joji Fukunaga: Η νέα διαφημιστική καμπάνια που γυρίστηκε στην Αθήνα και συμβολίζει ολόκληρο τον κόσμο Facebook Twitter

Ακολουθεί ένα εντυπωσιακό κυνήγι για να πάρουν από τα χέρια της παράξενης επισκέπτριας το πολύτιμο αγαθό, αλλά εκείνη καταφέρνει να ξεφύγει, σώζει τελευταία στιγμή το μπουκάλι και το ανοίγει προκλητικά σβήνοντας τη δίψα της. Η ελπίδα, η αισιοδοξία ότι η ανθρωπότητα μπορεί να σωθεί, συνοδεύουν τη νίκη της γυναίκας που φέρνει κυριολεκτικά μαζί της την ίδια τη ζωή. Η ηρωίδα «στέλνει» αυτό το σημαντικό μήνυμα αισιοδοξίας και μέσα από το γεγονός πως το σώμα της μεγαλώνει έναν άνθρωπο και η εγκυμοσύνη της, της δίνει το μεγαλύτερο κίνητρο για να καταφέρει να κρατήσει την πηγή ζωής που είναι το νερό.

Αυτός ο ρόλος της δυναμικής γυναίκας που κατέχει μια σημαντική θέση στην κοινωνία υπήρξε πάντα ζητούμενο για την Perrier® και αναδεικνύεται για μια ακόμα φορά μέσα από τη διεθνή καμπάνια «Heat by PERRIER®». Το χαρακτηριστικό μήνυμα της μάρκας: «De l’eau, de l’air, la vie», «Νερό, Αέρας, Ζωή!» κλείνει την ταινία και περιέχει σε τρεις λέξεις ό,τι πιο σημαντικό για την ύπαρξή μας. 

Η διαφήμιση που αποτελεί διεθνή κινηματογραφική παραγωγή, σηματοδοτεί την αναγέννηση του Perrier® ενώ, όπως λέει ο Sean Murphy, Strategy Marketer της Nestlé, «ταιριάζει απόλυτα με την πολιτιστική και δημιουργική κληρονομιά της μάρκας και το ενδιαφέρον για την υπερθέρμανση του πλανήτη. Επιπλέον, φέρει ένα ισχυρό μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, το μήνυμα ότι κάθε γενιά έχει την ευκαιρία να ζήσει τη ζωή στο έπακρο». Υπάρχει κάτι πιο σημαντικό για να σώσουμε;

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ