Φέτος, «ανοίγουμε» την πόρτα σε νέες δυνατότητες, νέες εμπειρίες και μια καλύτερη ζωή

Φέτος, «ανοίγουμε» την πόρτα σε νέες δυνατότητες, νέες εμπειρίες και μια καλύτερη ζωή Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Μετά από μήνες γεμάτους δυσκολίες και εγκλεισμό, επιτέλους ανοίγουμε την πόρτα και βγαίνουμε έξω, με περισσότερη ελπίδα και αισιοδοξία. Αυτό το «άνοιγμα» της πόρτας έχει τόσες διαφορετικές σημασίες για τον καθένα μας - γιατί πλέον, την ανοίγουμε σε μια καλύτερη ζωή.

Κάπως έτσι ξεκινάει και μία καμπάνια που μας έφερε στο μυαλό όλες τις φορές που έχουμε ανοίξει μια πόρτα προς μια όμορφη στιγμή ή προς μια νέα πραγματικότητα - ο Κωτσόβολος φέτος μας καλεί να «ανοίξουμε» αυτή την πόρτα, υπενθυμίζοντάς μας πόσα είναι αυτά που μας είχαν λείψει μέχρι σήμερα. 

Αυτή η πόρτα μπορεί να οδηγεί οπουδήποτε. Σε όλα όσα μας έλειψαν τόσο καιρό. Μπορεί να είναι η εξώπορτα του σπιτιού, που ανοίγοντάς την ερχόμαστε ένα βήμα πιο κοντά στους φίλους που έχουμε να δούμε μήνες - ακόμη και πάνω από χρόνο. Εκείνους που ακόμα κι από μακριά όλο αυτόν τον καιρό ήταν δίπλα μας και τώρα μπορούμε επιτέλους να μοιραστούμε από κοντά κάθε μας στιγμή.

Αυτή η πόρτα μπορεί να είναι η πόρτα του εξοχικού, του σπιτιού που έχει «φιλοξενήσει» τόσες πολλές αναμνήσεις και χαρούμενες ιστορίες της ζωής μας. Είναι η πόρτα που ανοίγουμε και βγαίνουμε τα καλοκαίρια στον ήλιο και τη φύση ή βλέπουμε αγαπημένα μας άτομα, εκείνα που έχουν πρωταγωνιστήσει σε όλες αυτές τις καλοκαιρινές μας στιγμές.

Αυτή η πόρτα μπορεί να είναι ακόμα και η πόρτα από το ψυγειάκι που βρίσκεται πάντα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου για να κρατάει τις μπίρες κρύες, όσο στήνουμε τη σκηνή για να απολαύσουμε τη φύση μαζί με την παρέα του camping. Σηματοδοτεί τη στιγμή που έχουμε βρει το ιδανικό spot, όλα είναι έτοιμα και το μόνο που μένει είναι να ακούσουμε τον ήχο από το καπάκι που ανοίγει.

Μπορεί να είναι η πόρτα του πλυντηρίου, που θα βγάλουμε από μέσα τα αέρινα καλοκαιρινά, τα μαγιό και τις πετσέτες, όλα αυτά τα ρούχα που ετοιμάζονται να μας συνοδεύσουν στις καλοκαιρινές μας εξορμήσεις. Είναι τα ρούχα που μας φέρνουν ένα χαμόγελο νοσταλγίας και μας «ταξιδεύουν» στα μέρη που αγαπάμε περισσότερο.

Ίσως να είναι η «πόρτα» του πικ απ, που την «ανοίγουμε» αυτή τη φορά για να ακούσουμε το αγαπημένο μας βινύλιο μαζί με την παρέα. Για μια βραδινή μάζωξη με τους πιο κοντινούς στο μπαλκόνι του σπιτιού, να ακούμε τη μουσική μαζί με τους ήχους της πόλης και σε συνδυασμό με τα γέλια της παρέας, σε ένα συνονθύλευμα γεμάτο από όμορφα συναισθήματα. 

Έτσι, λοιπόν, ανοίγουμε την πόρτα σε μία νέα εποχή, σε νέες δυνατότητες και σε νέες εμπειρίες. Ανοίγουμε την πόρτα στους φίλους, την οικογένεια, τη δουλειά, τη διασκέδαση. Γιατί στον Κωτσόβολο, κάθε πόρτα που ανοίγουμε, μας οδηγεί σε μία καλύτερη ζωή.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ