Dirty Laundry x Make-A-Wish: Οι ευχές των παιδιών γίνονται πραγματικότητα

Dirty Laundry x Make-A-Wish: Οι ευχές των παιδιών γίνονται πραγματικότητα Facebook Twitter
0

Η Dirty Laundry και το Make-A-Wish Ελλάδος ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δώσουν ζωή στις ευχές παιδιών ηλικίας 3-18 ετών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες, δημιουργώντας ένα συλλεκτικό T-shirt γεμάτο ελπίδα και έμπνευση.

Dirty Laundry x Make-A-Wish: Οι ευχές των παιδιών γίνονται πραγματικότητα Facebook Twitter

Για αυτή την ξεχωριστής σημασίας συνεργασία, η Dirty Laundry κάλεσε ένα παιδί ευχής να σχεδιάσει το δικό του super ήρωα, τον Leo, πάνω σε ένα T-shirt. Το παιδί επισκέφθηκε τα γραφεία της εταιρείας και συνεργάστηκε βήμα-βήμα με την ομάδα σχεδιασμού για να φέρει στη ζωή τον ήρωα που είχε ονειρευτεί. Το σχέδιό του αποτυπώθηκε στο συλλεκτικό T-shirt και θα κυκλοφορεί από τις 15 Νοεμβρίου στην αγορά.

Dirty Laundry x Make-A-Wish: Οι ευχές των παιδιών γίνονται πραγματικότητα Facebook Twitter

Αυτό το T-shirt δεν είναι απλά ένα ρούχο. Είναι σύμβολο της δύναμης των ευχών και της ελπίδας, που μεταμορφώνει τις ζωές των παιδιών. Τα έσοδα από τις πωλήσεις του θα διατεθούν εξ ολοκλήρου στο Make-A-Wish Ελλάδος, ενισχύοντας το σπουδαίο έργο του οργανισμού. Αξιοσημείωτο είναι επίσης να τονιστεί πως όλοι όσοι βοηθήσαν στην παραγωγή του το έκαναν αφιλοκερδώς. Το συλλεκτικό T-shirt θα διατίθεται στα καταστήματα Dirty Laundry και στα πολυκαταστήματα attica,στη λιανική τιμή των 36 ευρώ.

Dirty Laundry x Make-A-Wish: Οι ευχές των παιδιών γίνονται πραγματικότητα Facebook Twitter

Ο μικρός καλλιτέχνης μοιράστηκε τη χαρά του, λέγοντας: «Τα σχέδιά μου πήραν ζωή… δεν έχω ξανανιώσει έτσι!». Τα συναισθήματα για όλη την ομάδα της Dirty Laundry ήταν επίσης μοναδικά και την  ενέπνευσαν  να συνεχίσει να στηρίζει με κάθε τρόπο τις ευχές παιδιών.

Dirty Laundry x Make-A-Wish: Οι ευχές των παιδιών γίνονται πραγματικότητα Facebook Twitter

Με αυτή την πρωτοβουλία, η Dirty Laundry επιβεβαιώνει την αφοσίωσή της στην κοινωνική αλληλεγγύη και αποδεικνύει ότι η μόδα μπορεί να μεταφέρει σημαντικά μηνύματα και να φέρνει θετική αλλαγή στον κόσμο με ένα T-shirt τη φορά.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM