The Agency PR: Οι δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη εκδοχή τους

The Agency PR: Οι δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη εκδοχή τους Facebook Twitter
Δημήτρης Προκόπης, founder, managing & creative director
0

Για να γράψεις το PR, σου χρειάζονται μόνο δύο γράμματα. Για να καταλάβεις όμως το PR (και ακόμα περισσότερο, για να αντιληφθείς τι σημαίνει), σου χρειάζονται πολλές λέξεις, κάποιες αγγλικές ορολογίες και μια καλή κουβέντα με τον Δημήτρη Προκόπη, ιδιοκτήτη του The Agency PR.


Στην περίπτωση αυτή, βέβαια, το PR Αgency γίνεται creative, αφού ο Δημήτρης και η ομάδα του λειτουργούν με έναν τρόπο εμπνευσμένο που καλύπτει όλες τις ανάγκες του πελάτη. Ποιες μπορεί να είναι αυτές; Από τις πιο βασικές μέχρι τις πιο εξειδικευμένες και από τα μεγαλύτερα brands μέχρι τις πιο innovative εταιρείες, το The Agency PR, που κλείνει 5 χρόνια το 2020, έχει να σου προτείνει λύσεις για media planning και buying (με απλά λόγια, να σε προωθήσει σε όλα τα περιοδικά, κανάλια κ.λπ.), συμπεριλαμβάνοντας πλέον και το κομμάτι των social media, απ' όπου περνάει πια ένα σημαντικό, αν όχι το σημαντικότερο, κομμάτι της σύγχρονης προβολής. Και επειδή ο κόσμος των social έχει αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού, οι influencers (να μια ακόμα αγγλική ορολογία) γίνονται μέρος του PR, και μάλιστα πολύ σημαντικό, που μπορεί να επηρεάσει άμεσα και εντυπωσιακά τη δημοτικότητα ενός brand. Κάτι ακόμα που κάνει το The Agency PR να ξεχωρίζει είναι η προσεκτική επιλογή του influencer που ανταποκρίνεται σε κάθε brand και ταυτίζεται με το κοινό του, ώστε το αποτέλεσμα να είναι ουσιαστικό.

The Agency PR: Οι δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη εκδοχή τους Facebook Twitter
Η Ευαγγελία Αραβανή στα Ιnsurance Αwards.


Το επαγγελματικό παρελθόν του Δημήτρη (σε Ελλάδα και Νέα Υόρκη) τον κάνει expert στο event management με έναν τρόπο ολοκληρωμένο. Το λογότυπο της εκδήλωσης, οι προσκλήσεις, η σκηνοθεσία και ο τεχνικός εξοπλισμός αλλά και η προβολή, οι καλεσμένοι και το talent booking, όλο το concept που θα σου προτείνει το The Agency PR θα είναι κάθε άλλο παρά βαρετό, δημιουργώντας την κατάλληλη δημοσιότητα. Από εταιρικές εκδηλώσεις, fashion shows και press releases μέχρι πάρτι celebrities ή λανσάρισμα προϊόντων και από τη Unicef και την Johnson and Johnson μέχρι σημαντικά ονόματα διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων, το portfolio του Δημήτρη Προκόπη και του The Agency PR έχει να παρουσιάσει σημαντικές δουλειές που έχουν αφήσει το στίγμα τους στον χώρο. Αυτό το στίγμα αφορά τις δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη τους εκδοχή, που ξεπερνά κατά πολύ τα δύο γράμματα, PR.

The Agency PR: Οι δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη εκδοχή τους Facebook Twitter
Νεφέλη Γεωργαλά, senior account manager. Φωτο: panoulis studio
The Agency PR: Οι δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη εκδοχή τους Facebook Twitter
Αpostolos Μitropoulos, fashion show.
The Agency PR: Οι δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη εκδοχή τους Facebook Twitter
50 χρόνια Sotris boutique και opening του νέου καταστήματος στη Γλυφάδα.

Info:

211 0168155, theagencypr.gr, FΒ: THE AGENCY, Instagram: theagencypr, [email protected]

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Spetses Mini Marathon 2025: Ρεκόρ συμμετοχών με τις συγκινήσεις και την αγωνιστικότητα στα ύψη

Good Living / Spetses Mini Marathon 2025: Ρεκόρ συμμετοχών με τις συγκινήσεις και την αγωνιστικότητα στα ύψη

Οι Σπέτσες πλημμύρισαν από αθλητική ενέργεια, χαμόγελα και στιγμές έμπνευσης, με τους χιλιάδες συμμετέχοντες να δίνουν το παρών στα sold out δρομικά και κολυμβητικά αγωνίσματα.
THE LIFO TEAM
31ες Νύχτες Πρεμιέρας: Το μεγάλο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Αθηνών επιστρέφει με μεγάλο χορηγό τη Nova για ακόμη μία χρονιά

Good Living / 31ες Νύχτες Πρεμιέρας: Το μεγάλο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Αθηνών επιστρέφει με μεγάλο χορηγό τη Nova για ακόμη μία χρονιά

Με μεγάλους καλεσμένους τους Ντάνιελ Ντέι Λιούις και Νιλ Τζόρνταν και πανελλήνιες πρεμιέρες ταινιών όπως η «Boυγονία» του Γιώργου Λάνθιμου, το «Καμία Άλλη Επιλογή» του Παρκ Τσαν-Γουκ και το «Nouvelle Vague» του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ, ο αγαπημένος θεσμός των Αθηναίων σινεφίλ επιστρέφει από 1-12 Οκτωβρίου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πρωτοβουλία Cycladic Identity: 8 νέα προγράμματα σε οκτώ νησιά των Κυκλάδων & δύο διακυκλαδικά

Good Living / Πρωτοβουλία Cycladic Identity: 8 νέα προγράμματα σε οκτώ νησιά των Κυκλάδων & δύο διακυκλαδικά

Η Πρωτοβουλία Cycladic Identity ξεκίνησε από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης το 2023 και στοχεύει στη διατήρηση, αποκατάσταση και ανάδειξη της μοναδικής πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς των Κυκλάδων.
THE LIFO TEAM