The Agency PR: Οι δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη εκδοχή τους

The Agency PR: Οι δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη εκδοχή τους Facebook Twitter
Δημήτρης Προκόπης, founder, managing & creative director
0

Για να γράψεις το PR, σου χρειάζονται μόνο δύο γράμματα. Για να καταλάβεις όμως το PR (και ακόμα περισσότερο, για να αντιληφθείς τι σημαίνει), σου χρειάζονται πολλές λέξεις, κάποιες αγγλικές ορολογίες και μια καλή κουβέντα με τον Δημήτρη Προκόπη, ιδιοκτήτη του The Agency PR.


Στην περίπτωση αυτή, βέβαια, το PR Αgency γίνεται creative, αφού ο Δημήτρης και η ομάδα του λειτουργούν με έναν τρόπο εμπνευσμένο που καλύπτει όλες τις ανάγκες του πελάτη. Ποιες μπορεί να είναι αυτές; Από τις πιο βασικές μέχρι τις πιο εξειδικευμένες και από τα μεγαλύτερα brands μέχρι τις πιο innovative εταιρείες, το The Agency PR, που κλείνει 5 χρόνια το 2020, έχει να σου προτείνει λύσεις για media planning και buying (με απλά λόγια, να σε προωθήσει σε όλα τα περιοδικά, κανάλια κ.λπ.), συμπεριλαμβάνοντας πλέον και το κομμάτι των social media, απ' όπου περνάει πια ένα σημαντικό, αν όχι το σημαντικότερο, κομμάτι της σύγχρονης προβολής. Και επειδή ο κόσμος των social έχει αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού, οι influencers (να μια ακόμα αγγλική ορολογία) γίνονται μέρος του PR, και μάλιστα πολύ σημαντικό, που μπορεί να επηρεάσει άμεσα και εντυπωσιακά τη δημοτικότητα ενός brand. Κάτι ακόμα που κάνει το The Agency PR να ξεχωρίζει είναι η προσεκτική επιλογή του influencer που ανταποκρίνεται σε κάθε brand και ταυτίζεται με το κοινό του, ώστε το αποτέλεσμα να είναι ουσιαστικό.

The Agency PR: Οι δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη εκδοχή τους Facebook Twitter
Η Ευαγγελία Αραβανή στα Ιnsurance Αwards.


Το επαγγελματικό παρελθόν του Δημήτρη (σε Ελλάδα και Νέα Υόρκη) τον κάνει expert στο event management με έναν τρόπο ολοκληρωμένο. Το λογότυπο της εκδήλωσης, οι προσκλήσεις, η σκηνοθεσία και ο τεχνικός εξοπλισμός αλλά και η προβολή, οι καλεσμένοι και το talent booking, όλο το concept που θα σου προτείνει το The Agency PR θα είναι κάθε άλλο παρά βαρετό, δημιουργώντας την κατάλληλη δημοσιότητα. Από εταιρικές εκδηλώσεις, fashion shows και press releases μέχρι πάρτι celebrities ή λανσάρισμα προϊόντων και από τη Unicef και την Johnson and Johnson μέχρι σημαντικά ονόματα διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων, το portfolio του Δημήτρη Προκόπη και του The Agency PR έχει να παρουσιάσει σημαντικές δουλειές που έχουν αφήσει το στίγμα τους στον χώρο. Αυτό το στίγμα αφορά τις δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη τους εκδοχή, που ξεπερνά κατά πολύ τα δύο γράμματα, PR.

The Agency PR: Οι δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη εκδοχή τους Facebook Twitter
Νεφέλη Γεωργαλά, senior account manager. Φωτο: panoulis studio
The Agency PR: Οι δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη εκδοχή τους Facebook Twitter
Αpostolos Μitropoulos, fashion show.
The Agency PR: Οι δημόσιες σχέσεις στην πιο εμπνευσμένη εκδοχή τους Facebook Twitter
50 χρόνια Sotris boutique και opening του νέου καταστήματος στη Γλυφάδα.

Info:

211 0168155, theagencypr.gr, FΒ: THE AGENCY, Instagram: theagencypr, [email protected]

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ