100% ανακυκλωμένο πλαστικό, ίδια απόλαυση στα μπουκάλια της PepsiCo Hellas

100% ανακυκλωμένο πλαστικό, ίδια απόλαυση στα μπουκάλια της PepsiCo Hellas Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Σε κάθε ανέμελη στιγμή μας ένα μπουκάλι βρίσκεται εκεί για να μας δροσίζει. Είτε με ένα αναψυκτικό είτε με κάποιο δροσιστικό ρόφημα, μια συσκευασία συμπληρώνει απολαυστικά το κάδρο μιας χαλαρής βραδιάς μας στο σαλόνι, μιας μάζωξης με φίλους, μιας βόλτας στην πόλη. H PepsiCo Hellas, η εταιρεία που μας φέρνει μερικά από τα πιο αγαπημένα soft drinks στο ποτήρι μας, όπως η Pepsi, τα τσάγια Lipton αλλά και τα αναψυκτικά Ήβη, φροντίζει γι’ αυτές τις ανέμελες στιγμές μας, αλλά έχοντας συγχρόνως πλήρη οικολογική συνείδηση.

Έτσι, η PepsiCo Hellas γίνεται η πρώτη και μοναδική εταιρεία αναψυκτικών στην Ελλάδα που από τον Ιανουάριο του 2022 χρησιμοποιεί στα μπουκάλια των κλασικών προϊόντων της 100% ανακυκλωμένο πλαστικό (rPet). Η εταιρεία συμβάλλει έτσι στην κυκλική οικονομία που φροντίζει ώστε τα υλικά της συσκευασίας να μην καταλήγουν στα σκουπίδια αλλά να επαναχρησιμοποιούνται όσο το δυνατόν περισσότερες φορές. Η PepsiCo Hellas δεσμεύεται κατ’ αυτόν τον τρόπο για μια ζωή με λιγότερο πλαστικό κι έναν πλανήτη πιο πράσινο και βιώσιμο. 

Η sustainable φιλοσοφία της εταιρείας όμως δεν σταματά, μια και συνεργάζεται με φορείς που μοιράζονται τις ίδιες περιβαλλοντικές ευαισθησίες. Ένας τέτοιος είναι και ο οργανισμός Aegean Rebreath, με τον οποίο συνεργάζεται ώστε και με τη συμβολή του δήμου Αντιπάρου να στηρίξουν την ανάπτυξη ενός προγράμματος για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος στο νησί. Η πρωτοβουλία αφορά στην υιοθέτηση των παραλιών της Αντιπάρου με την τοποθέτηση κάδων ανακύκλωσης σε όλες τις οργανωμένες παραλίες του νησιού καθώς και στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας, των επιχειρήσεων τουρισμού και των επισκεπτών αναφορικά με τις αρχές της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην αντιμετώπιση της θαλάσσιας ρύπανσης και τη διαφύλαξη του θαλάσσιου πλούτου.

100% ανακυκλωμένο πλαστικό, ίδια απόλαυση στα μπουκάλια της PepsiCo Hellas Facebook Twitter

Από την πλευρά της η γενική διευθύντρια της PepsiCo Hellas κ. Δέσποινα Τσαγγάρη, δήλωσε: «Ο όμιλος PepsiCo τα τελευταία χρόνια ηγείται σε παγκόσμιο επίπεδο μιας κομβικής σημασίας περιβαλλοντικής πρωτοβουλίας για τον πλανήτη, η οποία αφορά, μεταξύ άλλων, και στον κλάδο των αναψυκτικών. Ήδη από το τέλος του 2020 η PepsiCo Hellas έχει δεσμευτεί πως θα περάσει σε συσκευασίες με 100% ανακυκλωμένο πλαστικό για τα εμβληματικά προϊόντα Pepsi, Lipton & Ήβη στη χώρα μας μέχρι το τέλος του 2021. Σήμερα, λοιπόν, κάνοντας πράξη αυτήν τη δέσμευση, μπορούμε υπερήφανοι να πούμε ότι είμαστε η πρώτη και μοναδική εταιρεία αναψυκτικών στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί 100% ανακυκλωμένο πλαστικό στα μπουκάλια της Pepsi, του Lipton και της  Ήβη. Παράλληλα, η PepsiCo Hellas συνεχίζει αδιάλειπτα, με σχέδιο και πίστη στην υλοποίηση της δέσμευσής της για έμπρακτη και ουσιαστική συμβολή στην προώθηση της κυκλικής οικονομίας, για ένα καλύτερο και βιώσιμο περιβάλλον στην Ελλάδα».

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ